Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvoj informační gramotnosti v prostředí gymnázia: návrh osnovy předmětu na příkladu Gymnázia Jana Palacha v Praze
Hauzírek, Petr ; Landová, Hana (vedoucí práce) ; Dombrovská, Michaela (oponent)
Tématem bakalářské práce je rozvoj informační gramotnosti studentů gymnázií. Cílem práce je navrhnout konkrétní povinně volitelný předmět pro Gymnázium Jana Palacha v Praze. Jedná se o výuku semináře informační gramotnosti. Úvodní kapitola vymezuje pojem informační gramotnost proti pojmům počítačová, internetová a mediální gramotnost a představuje autorovo pojetí informační gramotnosti. V následující kapitole je stručně představeno pražské Gymnázium Jana Palacha a jeho školní vzdělávací program. Práce dále uvádí průzkum stávající úrovně informační gramotnosti studentů GJP. Hlavním těžištěm textuje samotný návrh obsahu a formy výuky semináře informační gramotnosti. Tato práce obsahuje jak příspěvky k teoretické rovině debaty o informační gramotnosti, tak do praxe orientovaným návrhem, který může sloužit jako inspirace pro podobné aktivity na jiných školách.
Rozvoj informační gramotnosti v prostředí gymnázia: návrh osnovy předmětu na příkladu Gymnázia Jana Palacha v Praze
Hauzírek, Petr ; Landová, Hana (vedoucí práce) ; Dombrovská, Michaela (oponent)
Tématem bakalářské práce je rozvoj informační gramotnosti studentů gymnázií. Cílem práce je navrhnout konkrétní povinně volitelný předmět pro Gymnázium Jana Palacha v Praze. Jedná se o výuku semináře informační gramotnosti. Úvodní kapitola vymezuje pojem informační gramotnost proti pojmům počítačová, internetová a mediální gramotnost a představuje autorovo pojetí informační gramotnosti. V následující kapitole je stručně představeno pražské Gymnázium Jana Palacha a jeho školní vzdělávací program. Práce dále uvádí průzkum stávající úrovně informační gramotnosti studentů GJP. Hlavním těžištěm textuje samotný návrh obsahu a formy výuky semináře informační gramotnosti. Tato práce obsahuje jak příspěvky k teoretické rovině debaty o informační gramotnosti, tak do praxe orientovaným návrhem, který může sloužit jako inspirace pro podobné aktivity na jiných školách.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.