Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Engine for Real-time Strategy (RTS) Games
Hanka, Adam ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Kit, Michal (oponent)
Realtimové strategie (RTS) jsou velmi populární žánr na poli počítačových her. Bohužel, komerční RTS hry jsou uzavřené a nerozšiřitelné, což znemožňuje jejich důkladné poznání na úrovni zdrojového kódu. V této práci prezentujeme velmi ilustrativní 2D RTS hru založenou na .NET Frameworku s objektově orientovaným návrhem, která je plně rozšiřitelná a publikována jako open-source. Hra podporuje jak single-player, tak i multiplayer mód s možností hry proti počítačovým hráčům, kteří jsou vedeni umělou inteligencí. Systém umělé inteligence je rozšiřitelný pomocí pluginů. Projekt obsahuje budovy a jednotky s jejich vlastní vnitřní umělou inteligencí, která jim umožňuje chovat se (částečně) nezávisle. Nové jednotky a budovy i vnitřní inteligence pro ně mohou být přidávány jako kompilované DLL binární soubory. V tomto projektu dále prezentujeme propracovaný koncept managementu surovin, který umožňuje snadnou rozšiřitelnost sběru, transportu a přeměny surovin.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.