Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ocenění společnosti Complete Internet Services, s.r.o.
Grohová, Kateřina ; Sieber, Patrik (vedoucí práce) ; Razim, Michal (oponent)
Cílem diplomové práce je stanovení tržní hodnoty společnosti Complete Internet Services, s.r.o. k datu 1.1.2013. Podnik není oceňován konkrétnímu zájemci o koupi, výstupy jsou určeny současným vlastníkům podniku jako podklad pro možné příležitosti na trhu. V teoretické části práce jsou vysvětleny metody strategické analýzy, finanční analýzy, finančního plánování, výnosových modelů oceňování podniku a analýzy rizik, které jsou následně aplikovány v praktické části. V praktické části je nejprve představena společnost CIS (pomocí nástrojů strategické a finanční analýzy), na základě získaných dostupných údajů je pak sestaven finanční plán a projekce budoucích generovaných peněžních toků, které jsou použity v oceňovacích modelech. Na závěr je provedena kvantitativní riziková analýza modelu pomocí simulace Monte Carlo.
Problémy v zobrazování ženských a mužských těl v reklamách s dopady na spotřebitele
Grohová, Kateřina ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Kaňáková, Lenka (oponent)
Tato práce se zabývá aktuální podobou reklamního vyobrazení ženy a muže se zaměřením na body image, upozorňuje na problémy, které reklama s sebou přináší v dopadech na spotřebitele, a to především ve vnímání sebe sama, ve vnímání ostatních a v požadavcích a nárocích kladených na sebe sama. Teoretická část uvádí legislativu, která se týká reklamní problematiky, přibližuje činnost Rady pro reklamu, shrnuje poznatky psychologie, které souvisí s vnímáním reklamy, vysvětluje ovlivnitelnost člověka reklamou a popisuje psychologické prvky, kterých marketéři pro propagaci využívají. Nastiňuje problematiku gender tématu a způsoby jeho využívání v reklamě. Praktická část se ve své první části zaměřuje na konkrétní ukázky problémových vyobrazování ženy a muže reklamou a ve své druhé části prezentuje analýzu výsledků dotazníku "Body image v reklamě a jeho dopady na spotřebitele".

Viz též: podobná jména autorů
2 Grohová, Kamila
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.