Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová situační analýza vybrané společnosti
Genova, Jelena ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Ezrová, Hana (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je provedení marketingové situační analýzy ve společnosti zabývající se převážně výrobou sedacího a stolového nábytku. Výsledkem práce jsou doporučení pro zlepšení současné situace. Teoretická část v úvodu vymezuje základní pojmy. Následovně popisuje analýzu marketingového prostředí, analýzu marketingového mixu a SWOT analýzu. Praktická část zpočátku charakterizuje společnost Vladimír Rendl -- truhlářství s.r.o. a dále, na základě teorie, se analýzy marketingového prostředí i marketingové mixu aplikují na společnost. Závěrečná SWOT analýza pomohla k navržení doporučení plynoucích ze získaných informací.

Viz též: podobná jména autorů
1 Genova, Julie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.