Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový plán Sporthotelu a přilehlých sportovišť v Kostelci nad Černými lesy
Fousek, Jiří ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název Marketingový plán pro Sporthotel a přilehlá sportoviště v Kostelci nad Černými lesy Anotace Hlavním cílem práce je vytvořit marketingový plán pro Sporthotel v Kostelci nad Černými lesy. Podkladem pro marketingový plán bude situační analýza, která řeší obsazenost sportovišť, současnou nabídku pro klienty a úroveň konkurence v okolí. Marketingový plán bude obsahovat nabídku služeb, propagační strategii a finanční fungování Sporthotelu na následující roky. Část práce je věnovaná i managementu tělovýchovných jednot, které areál provozují. Klíčová slova Marketingové plánování a plán, občanská sdružení, management tělovýchovné jednoty, marketingový mix.
Management sportovních akcí - Světový pohár ve skicrossu
Fousek, Jiří ; Slepičková, Irena (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Cíle: Tato diplomová práce má dva hlavní cíle. Prvním cílem je analyzovat management světového poháru ve skicrossu Harrachov 2013. Druhým pak provést dodatečné hodnocení akce a na jeho základě navrhnout změny manažerského zajištění pro případné příští pořádání této akce v ČR. Metody: V diplomové práci jsou využity metody případové studie, rozhovoru, dotazníkového šetření, analýzy dokumentů a SWOT analýza. Výsledky: Byly vytvořeny návrhy na zlepšení manažerského zajištění světového poháru ve skicrossu konaného v ČR. Implementace těchto změn do event plánu se může stát základem pro žádost o pořadatelství této významné sportovní akce u Mezinárodní lyžařské federace. Klíčová slova: Sportovní akce, management sportovních akcí, event management, event plán, evaluace sportovní akce, skicross.
Marketingový plán Sporthotelu a přilehlých sportovišť v Kostelci nad Černými lesy
Fousek, Jiří ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název Marketingový plán pro Sporthotel a přilehlá sportoviště v Kostelci nad Černými lesy Anotace Hlavním cílem práce je vytvořit marketingový plán pro Sporthotel v Kostelci nad Černými lesy. Podkladem pro marketingový plán bude situační analýza, která řeší obsazenost sportovišť, současnou nabídku pro klienty a úroveň konkurence v okolí. Marketingový plán bude obsahovat nabídku služeb, propagační strategii a finanční fungování Sporthotelu na následující roky. Část práce je věnovaná i managementu tělovýchovných jednot, které areál provozují. Klíčová slova Marketingové plánování a plán, občanská sdružení, management tělovýchovné jednoty, marketingový mix.

Viz též: podobná jména autorů
8 FOUSEK, Jan
1 FOUSEK, Josef
1 Fousek, J.
2 Fousek, Jakub
8 Fousek, Jan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.