Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský záměr - Založení hudebního klubu
Roček, Pavel ; Dohnalová, Anna-Marie (oponent) ; Fojtů, Kateřina (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá sestavením podnikatelského záměru na realizaci hudebního klubu. Teoretická část práce se zaměřuje na založení vhodné právní formy podnikání, analýzu konkurenčního prostředí, marketingový mix, SWOT analýzu, SLEPT analýzu a rozpočty. Praktická část vychází z teoretických poznatků a osobních zkušeností s vedením hudebního klubu a hostinské činnosti všeobecně.
Návrh a ekonomické zhodnocení marketingového plánu podniku
Tomečková, Michaela ; Dohnalová, Anna-Marie (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této bakalářské práce je vypracování návrhu marketingového plánu pro firmu Maralex trade s. r. o. a následně podat návrh a řešení v této oblasti včetně ekonomického vyhodnocení situace. Tato společnost se zabývá prodejem vtipných dárkových předmětů především prostřednictvím internetového obchodu DárkyHry.cz. První část práce je zaměřena na teorii marketingového plánování. V druhé části je pozornost věnována firmě a jejímu popisu. Následně v části praktické je cílem analýza současného stavu firmy a vytvoření marketingového plánu. Závěr práce bude věnován vlastním návrhům řešení a ekonomickému zhodnocení.
Podnikatelský záměr - Založení hudebního klubu
Roček, Pavel ; Dohnalová, Anna-Marie (oponent) ; Fojtů, Kateřina (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá sestavením podnikatelského záměru na realizaci hudebního klubu. Teoretická část práce se zaměřuje na založení vhodné právní formy podnikání, analýzu konkurenčního prostředí, marketingový mix, SWOT analýzu, SLEPT analýzu a rozpočty. Praktická část vychází z teoretických poznatků a osobních zkušeností s vedením hudebního klubu a hostinské činnosti všeobecně.
Návrh a ekonomické zhodnocení marketingového plánu podniku
Tomečková, Michaela ; Dohnalová, Anna-Marie (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této bakalářské práce je vypracování návrhu marketingového plánu pro firmu Maralex trade s. r. o. a následně podat návrh a řešení v této oblasti včetně ekonomického vyhodnocení situace. Tato společnost se zabývá prodejem vtipných dárkových předmětů především prostřednictvím internetového obchodu DárkyHry.cz. První část práce je zaměřena na teorii marketingového plánování. V druhé části je pozornost věnována firmě a jejímu popisu. Následně v části praktické je cílem analýza současného stavu firmy a vytvoření marketingového plánu. Závěr práce bude věnován vlastním návrhům řešení a ekonomickému zhodnocení.

Viz též: podobná jména autorů
2 DOHNALOVÁ, Alice
4 DOHNALOVÁ, Andrea
1 Dohnalová, Adéla
1 Dohnalová, Alena
2 Dohnalová, Alice
4 Dohnalová, Andrea
3 Dohnalová, Aneta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.