Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza vývoje sportovních značek (Adidas a Puma)
Cajzl, Jan ; Waic, Marek (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název práce: Analýza vývoje sportovních značek Adidas a Puma Cíl práce: Cílem práce je shromáždit, popsat a analyzovat informace o historii a vývoji sportovních značek Adidas a Puma. Metody: Informace týkající se historického vývoje značek Adidas a Puma byly zpracovány pomocí metody přímé, metody dedukce a metody progresivní. Okrajově bylo použito metody komparativní. Výsledky: Výsledky práce ukazují, jakým směrem se ubíral vývoj značek Adidas a Puma a pomáhají pochopit, co se skrývá za jejich úspěchem a jakým směrem se pravděpodobně bude ubírat jejich další vývoj. Klíčová slova: značka, historie, vznik, vývoj, Adidas, Puma
Analýza vývoje sportovních značek (Adidas a Puma)
Cajzl, Jan ; Waic, Marek (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název práce: Analýza vývoje sportovních značek Adidas a Puma Cíl práce: Cílem práce je shromáždit, popsat a analyzovat informace o historii a vývoji sportovních značek Adidas a Puma. Metody: Informace týkající se historického vývoje značek Adidas a Puma byly zpracovány pomocí metody přímé, metody dedukce a metody progresivní. Okrajově bylo použito metody komparativní. Výsledky: Výsledky práce ukazují, jakým směrem se ubíral vývoj značek Adidas a Puma a pomáhají pochopit, co se skrývá za jejich úspěchem a jakým směrem se pravděpodobně bude ubírat jejich další vývoj. Klíčová slova: značka, historie, vznik, vývoj, Adidas, Puma

Viz též: podobná jména autorů
3 Cajzl, Jakub
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.