Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výroba odlitku optimalizovaného čela válce pneumatického pohonu
Bouchner, Jan ; Záděra, Antonín (oponent) ; Krutiš, Vladimír (vedoucí práce)
Předložená bakalářská práce je zaměřena na výrobou součásti pneumatického obvodu metodou hybridní technologie přesného lití. Tato metoda je kombinací přesného lití a aditivních technologií. Vyrobená součást, zvaná čelo válce, je určena k přívodu stlačeného vzduchu do pneumatického pohonu závodního vozu. Tvarově složitý návrh geometrie této součásti vznikl optimalizací z pohledu proudění. Tento návrh byl dodán Pneumobil racing teamem Brno. V práci je dále obsažena technologická rozvaha zohledňující směr tuhnutí, na základě které byla upravena dodaná geometrie. Vyrobitelnost součásti zde byla ověřena za pomoci numerické simulace v prostředí ProCAST. Práce je dále věnována tisku spalitelného modelu zhotoveného technologií fused deposition modeling. Tento spalitelný model byl použit při výrobě keramické skořepiny, do které byl zhotoven odlitek ze slitiny hliníku AlSi10Mg. Součást musela po obrobení a následné montáži splnit také požadavky na těsnost. Těsnost je zde posuzována jako pokles tlaku v uzavřeném obvodu měřený v čase. Dále byl zkoumán vliv vyrobené součásti na vlastnosti závodního vozu ve vztahu k původní geometrii. Srovnání je provedeno na základě měření otáček kol závodního vozu v nezatíženém stavu. Výstupem práce je zhotovená funkční součást, jež validuje výsledky vědeckého článku vydaného Pneumobil racing teamem Brno.
Technologická podpora metodiky vyprávění příběhů ve výuce
Bouchner, Jan ; Brdička, Bořivoj (vedoucí práce) ; Fialová, Irena (oponent)
NÁZEV: Technologická podpora metodiky vyprávění příběhů ve výuce AUTOR: Jan Bouchner KATEDRA: Katedra informačních technologií a technické výchovy VEDOUCÍ PRÁCE: Ing. Bořivoj Brdička, Ph.D. ABSTRAKT: Předmětem této diplomové práce je využití digitálních technologií pro podporu vyprávění příběhů ve výuce. Práce si klade za cíl představit vyprávění příběhů jakožto inovativní metodu vycházející z principů moderní pedagogiky, především sociálního konstruktivismu, a vymezit postavení této metodiky v současném kurikulu. Dalším cílem je poskytnout ucelený přehled metod a aktivit digitálního vyprávění příběhů a také předložit příklady hardwarových a softwarových nástrojů, jejichž hodnota pro praktické využití v digitálním vyprávění byla v rámci této práce také ověřena. V teoretické části bylo využito analýzy odborné literatury. Práce dále obsahuje návrh modelové implementace metody a popis její realizace. V závěru jsou formulována doporučení pro další využití digitálního vyprávění příběhů v praxi. KLÍČOVÁ SLOVA: vyprávění příběhů, metodika, konstruktivismus, tvorba, vzdělávací technologie

Viz též: podobná jména autorů
1 Bouchner, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.