Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový plán ke zvýšení prodeje čerstvých těstovin La Brusla Pasta
Bařinová, Michaela ; Janásová, Martina (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou marketingového plánu pro firmu La Brusla Pasta, která vyrábí čerstvé těstoviny. Práce je členěna na část teoretickou, analytickou a návrhovou. V teoretické části jsou objasněny základní principy tvorby marketingového plánu, strategie plánování a marketingové komunikace firmy. V analytické části jsou provedeny analýzy vnějšího, vnitřního prostředí a vlastní dotazníkové šetření. Na základě zjištěných výsledků jsou v návrhové části vypracovány jednotlivé návrhy řešení, včetně rozpočtu a časového harmonogramu, které zlepší hospodářské výsledky firmy a její pozici na trhu.
Koncentrace vybraných fytoestrogenů v krmné dávce dojeného skotu a jejich distribuce do krve a mléka
Bařinová, Michaela
Diplomová práce na téma Koncentrace vybraných fytoestrogenů v krmné dávce dojeného skotu a jejich distribuce do krve a mléka se zabývá prostupem fytoestrogenů z reálně zkrmovaných TMR v jihomoravských konvenčních chovech dojeného skotu do krevní plazmy zvířat a dále do mléka, jakožto produktu určenému k lidské konzumaci. Literární přehled je věnován výskytu fytoestrogenů v píci a krmivech, jejich metabolismu a účinkům na zvířata i člověka. Experimentální část práce se věnuje identifikaci a kvantifikaci vybraných fytoestrogenů v krmivech a jejich prostupu do krevní plazmy a do mléka. Stanovení fytoestrogenů bylo provedeno pomocí HPLC - MS analýzy.
Marketingový plán ke zvýšení prodeje čerstvých těstovin La Brusla Pasta
Bařinová, Michaela ; Janásová, Martina (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou marketingového plánu pro firmu La Brusla Pasta, která vyrábí čerstvé těstoviny. Práce je členěna na část teoretickou, analytickou a návrhovou. V teoretické části jsou objasněny základní principy tvorby marketingového plánu, strategie plánování a marketingové komunikace firmy. V analytické části jsou provedeny analýzy vnějšího, vnitřního prostředí a vlastní dotazníkové šetření. Na základě zjištěných výsledků jsou v návrhové části vypracovány jednotlivé návrhy řešení, včetně rozpočtu a časového harmonogramu, které zlepší hospodářské výsledky firmy a její pozici na trhu.

Viz též: podobná jména autorů
4 Bařinová, Martina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.