Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Vplyv značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa – porovnanie vnímania privátnej a tradičnej značky zo strany spotřebiteľa na slovenskom a českom trhu
Bátorová, Monika
Diplomová práce se zabývá vlivem značek na nákupní rozhodování spotřebitele, přičemž porovnává vnímání privátní a tradiční značky ze strany spotřebitele na slovenském a českém trhu. Hlavním cílem této práce je na základě analýzy vlivu značky na nákupní rozhodování spotřebitele na slovenském a českém trhu identifikovat faktory spotřebitelského chování a specifikovat postoje, preference spotřebitelů ve vztahu k privátním a tradičním značkám potravin. Pro kvantitativní výzkum byly použity výsledky z dotazníkového průzkumu (n=837). Na základě získaných poznatků v souvislosti s identifikovanými faktory ovlivňujícími chování spotřebitelů a postoji, preferencemi spotřebitelů byla realizována segmentace. Následně byl kvantitativní výzkum doplněn o kvalitativní v podobě individuálních hloubkových rozhovorů (n=12) pro jednotlivé segmenty. Na základě těchto výzkumů byly navrženy doporučení pro zájmové skupiny a pro jednotlivé segmenty na slovenském a českém trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.