Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Proces zavádění nového produktu ve franchisingové firmě
Žďárská, Iva ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Krejčík, Petr (oponent)
Práce popisuje podstatu franchisingu a předpoklady jeho úspěšného fungování. Je charakterizován vznik, vývoj a současný stav franchisingu v České republice. Dále jsou analyzovány nezbytné náležitosti franchisingového podnikání, tj. franchisingová smlouva a manuál. V praktické části je zhodnocen a blíže specifikován franchisingový koncept společnosti McDonald's. Následuje představení marketingového plánu a konkrétní řešení zavádění nového dětského produktu do McDonald's.

Viz též: podobná jména autorů
2 Žďárská, Ilona
3 Žďárská, Ivona
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.