Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení úspěšnosti developerského projektu
Šrom, Marek ; Hanák, Petr (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je problematika vyhodnocení úspěšnosti developerského projektu za účelem formulace návrhu jak naložit s daným projektem do budoucna. Součástí práce je analýza trhu s komerčními nemovitostmi a zhodnocení dosavadního finančního vývoje. V praktické části jsou porovnávány varianty prodeje popisované nemovitosti s predikcí finančního vývoje při pokračujícím pronájmu.
Návrh marketingové strategie na získání nových zákazníků
Marečková, Zuzana ; Šrom, Marek (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie pro společnost, která vyvíjí a implementuje informační systém. Na základě shromážděných teoretických východisek a analýzy současného stavu firmy byla navržena marketingová strategie, která má zajistit získání nových zákazníků.
Návrh marketingové strategie na získání nových zákazníků
Marečková, Zuzana ; Šrom, Marek (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie pro společnost, která vyvíjí a implementuje informační systém. Na základě shromážděných teoretických východisek a analýzy současného stavu firmy byla navržena marketingová strategie, která má zajistit získání nových zákazníků.
Hodnocení úspěšnosti developerského projektu
Šrom, Marek ; Hanák, Petr (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je problematika vyhodnocení úspěšnosti developerského projektu za účelem formulace návrhu jak naložit s daným projektem do budoucna. Součástí práce je analýza trhu s komerčními nemovitostmi a zhodnocení dosavadního finančního vývoje. V praktické části jsou porovnávány varianty prodeje popisované nemovitosti s predikcí finančního vývoje při pokračujícím pronájmu.

Viz též: podobná jména autorů
2 Šrom, Martin
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.