Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zhodnocení marketingové komunikace
Šočová, Vanessa ; Balcarová, Tereza (vedoucí práce) ; Jana, Jana (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na zhodnocení marketingové komunikace společnosti působící v automobilovém průmyslu. Cílem práce je charakterizovat a zhodnotit stávající externí komunikaci autorizovaných dealerství značky Peugeot a jejich spolupráci s importem v oblasti marketingových aktivit. Následně budou stanovena vhodná doporučení vedoucí k jejímu zlepšení. Doporučení přichází i v oblasti využití zákaznické databáze a práce s potencionální poptávkou. Literární rešerše vychází z teoretických poznatků z oblasti marketingu, marketingového mixu, komunikačního mixu, metod stanovení rozpočtu a databází. Praktická část využívá poznatky k popisu jednotlivých částí marketingové komunikace zvoleného podniku, jež jsou následně hodnoceny jednotlivými pobočkami značky Peugeot v dotazníkovém šetření. Na základě odpovědí, které jsou demonstrovány pomocí grafů, jsou navržena konkrétní doporučení.

Viz též: podobná jména autorů
2 Šocová, Veronika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.