Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 891 záznamů.  začátekpředchozí880 - 889další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Závěrečná zpráva projektu evaluace RPS 4/04 bariéry růstu konkurenceschopnosti České republiky: přílohy
Klusáček, K. ; Albrecht, V. ; Dvořáková, H. ; Fedorek, R. ; Hejda, Z. ; Hronek, F. ; Janeček, M. ; Jurajda, Štěpán ; Kadlečíková, K. ; Kučera, Z. ; Lízal, Lubomír ; Marek, J. ; Váchová, D. ; Vaněček, J.
Cílem studie bylo identifikovat a vyhodnotit bariéry růstu konkurenceschopnosti České republiky, především s ohledem na schopnost výtváření, šíření a využívání znalostí a navrhnout konkrétní opatření, která povedou k odstranění nebo zmírnění identifikovaných bariér.
Závěrečná zpráva projektu evaluace RPS 4/04 bariéry růstu konkurenceschopnosti České republiky
Klusáček, K. ; Albrecht, V. ; Dvořáková, H. ; Fedorek, R. ; Hejda, Z. ; Hronek, F. ; Janeček, M. ; Jurajda, Štěpán ; Kadlečíková, K. ; Kučera, Z. ; Lízal, Lubomír ; Marek, J. ; Váchová, D. ; Vaněček, J.
Cílem studie bylo identifikovat a vyhodnotit bariéry růstu konkurenceschopnosti České republiky, především s ohledem na schopnost výtváření, šíření a využívání znalostí a navrhnout konkrétní opatření, která povedou k odstranění nebo zmírnění identifikovaných bariér.
Elektronická fakturace a související procesy v informačních systémech typu ERP
Marek, Jan ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Diplomová práce seznámí čtenáře s problematikou elektronické fakturace v prostředí malých a středních firem a poskytne ucelený přehled o jednotlivých formátech a komunikačních kanálech, které se při nasazování elektronické fakturace dají využít. V jednotlivých kapitolách jsou podrobně rozebrány výhody a nevýhody jednotlivých formátů a komunikačních kanálů. V praktické části diplomové práce je popsáno řešení elektronické fakturace a možná rizika při implementaci a provozu elektronické fakturace. Teoretická část diplomové práce čerpá především z odborných článků a je doplněna aktuálními postřehy z internetových magazínů. Teoretická část by dále měla čtenáři poskytnout ucelený obraz o českém trhu s informačními systémy typu ERP a měla by čtenáře stručně seznámit i s historií samotných ERP systémů. Praktická část diplomové práce popisuje jednotlivá řešení implementovaná v reálné firmě, jejich výhody, nevýhody a úskalí. Tyto řešení by měli posloužit čtenáři k utvoření představy o tom, jak je možné přistupovat k řešení této problematiky a upozornit na faktory, které z teoretické části nemusejí být patrné.
Marketingová politika firmy v informační společnosti
Marek, Jan ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Bébr, Richard (oponent)
Cíl bakalářské práce je popsat jednotlivé části moderního marketingu.(marketingové prostředí, trh, dodavatelé,?) Dále je cílem práce najít vztahy mezi těmito jednotlivými částmi a analyzovat vazby, které mezi nimi existují. Teoretický základ je dále doplněn o současnou roli internetu a komunikačních technologií v marketingu. Autor čerpá z odborné literatury a odborných článků. Snaží se také využívat své dlouholeté zkušenosti z oblasti informačních technologií.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 891 záznamů.   začátekpředchozí880 - 889další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
33 MAREK, Jakub
52 MAREK, Jan
35 MAREK, Jiří
18 MAREK, Josef
33 Marek, Jakub
52 Marek, Jan
9 Marek, Jaroslav
1 Marek, Jindřich
35 Marek, Jiří
18 Marek, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.