| |
| |
| |
| |
| |
|
Materiály pro paměti založených na optických a elektrických fázových změnách - struktura, vlastnosti a aplikace
Frumar, M. ; Přikryl, J. ; Vlček, Milan ; Beneš, L. ; Frumarová, Božena ; Hrdlička, M. ; Wágner, T.
Je uveden přehled materiálů a principů pro optické a elektrické uchovávání dat založených na fázové změně. Je diskutováno složení, struktura, vlastnosti a způsoby přípravy tenkých vrstev užívaných materiálů. Problémy rychlé krystalizace a amortizace a též problémy stability amorfních stavů a uchování při zvýšené teplotě je uvedeno.
|
| |
|
Analýza sortimentu firmy Elit CZ spol. s r. o.
Bartuňková, Alena ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Přikryl, Jiří (oponent)
V této bakalářské práci autorka vychází z teorie týkající se marketingového prostředí, marketingového mixu a sortimentu obchodní firmy, kterou následně aplikuje při analýze sortimentu firmy ELIT. Tato společnost působí v České republice na aftermarketovém trhu jako distributor náhradních dílů na automobily, nákladní vozy a motocykly. Podrobněji je analyzován sortiment náhradních podvozkových autodílů, jsou také uvedeni nejvýznamnější konkurenti ve sledovaném odvětví a na závěr vyvozena doporučení pro firmu ELIT.
|
|
Obsah a pozice copywritingu v životním cyklu webu
Přikryl, Jan ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je na základě analýzy, rešerše a syntézy dostupných zdrojů a literatury popsat roli web copywritera z hlediska obsahu, pozicovat copywriting v rámci životního cyklu webu a ověřit účinnost copywritingu na základě jeho aplikace na konkrétní webové stránce. Největším přínosem této práce je kromě přiblížení důležité - ale stále nepříliš doceněné - role web copywritera začlenění web copywritingu do jednotlivých etap životního cyklu vývoje webu. Praktická část práce je přínosná jako názorná ukázka aplikace principů web copywritingu na existující webovou stránku. Diplomová práce je strukturovaná do čtyř kapitol (vyjímaje úvod a závěr). V první kapitole je nastíněna internetová kultura a specifika z ní plynoucí pro oblast web copywritingu. Následně jsou zevrubně popsány zásady a charakteristiky webových textů z hlediska jejich struktury a obsahové konstrukce. Ve druhé kapitole je popsána vazba web copywritingu na rychle rostoucí marketingový nástroj optimalizace pro vyhledávače. Tato kapitola obsahuje také popis obsahové a kvalifikační stránky role SEO resp. web copywritera. Třetí kapitola je věnována začlenění aktivit spadajících pod web copywriting do procesního modelu životního cyklu webu. V poslední kapitole je na praktickém příkladu demonstrována aplikace web copywritingu na web, který je již ve fázi provozu. Klíčová slova: web copywriting, životní cyklus webu, SEO, web copywriter, webový obsah
|
| |