Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 568 záznamů.  začátekpředchozí567 - 568  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Corporate identity a corporate image značky PRIM
Janečková, Barbora ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Prokop, Jan (oponent)
Diplomová práce na téma Corporate identity a corporate image značky PRIM se zabývá analýzou současné pozice značky PRIM na trhu náramkových hodinek v ČR se zaměřením na prvky její firemní identity a strategii jejího řízení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá definicí pojmů firemní identita, firemní image, otázkou strategického plánování a strategického řízení značky. Praktická část obsahuje představení firmy ELTON, rozbor českého trhu hodinek včetně popisu českého zákazníka. Důkladně se pak zabývá hodnocením jednotlivých prvků firemní identity značky PRIM a strategií jejího řízení. Závěr práce je věnován souhrnu mých vlastních návrhů na zlepšení současné strategie značky a zamyšlení se nad možnostmi její expanze na zahraniční trh.
Procesní řízení organizací
Prokop, Jan ; Řepa, Václav (vedoucí práce) ; Drótos, György (oponent)
Hlavním cílem práce je zmapovat metodiky procesního řízení a porovnat je podle různých kritérií. Nedílnou součástí této práce je průzkum stavu procesního řízení v ČR, Maďarsku a na Slovensku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 568 záznamů.   začátekpředchozí567 - 568  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
4 PROKOP, Jakub
20 PROKOP, Jan
5 PROKOP, Jiří
4 Prokop, Jakub
20 Prokop, Jan
5 Prokop, Jaromír
3 Prokop, Jaroslav
1 Prokop, Jindřich
5 Prokop, Jiří
1 Prokop, Jonáš
4 Prokop, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.