| |
| |
|
Návrh rozvoje marketingových činností firmy
Zabloudil, Ivo ; Šroubek, Martin (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se sestává ze dvou podstatných celků. Teoretická část se zabývá klasickými i současnými teoriemi marketingu – se zaměřením na marketing služeb. Prakticky orientovaná část je zaměřena na analýzu a odstranění marketingových problémů firmy, která provozuje systém centrálního vytápění teplem v Brně.
|
| |
| |
|
Návrh na zlepšení marketingových činností firmy
Pekař, Jaroslav ; Sekanina, Ignác (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce byla zpracovávaná pro firmu TOP Dům, s. r. o. a byla rozdělená na dvě základní části, analytickou a návrhovou. Analýza firmy byla zaměřena především na oblast marketingu a odhalila problémy, které je třeba odstranit. Proto jsem ve druhé části navrhl možná řešení těchto problémů s cílem jednak zvýraznění a rozšíření silných stránek firmy a využití potenciálu trhu při současné eliminaci nedostatků firmy a hrozeb, které na ni mohou působit.
|
|
Návrh financování bydlení v nové bytové výstavbě
Procházka, Štěpán ; Eigner, Alois (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou dostupných forem financování bydlení v České republice. Pozornost je zaměřena zejména na hypoteční úvěry a úvěry ze stavebního spoření, včetně úvěrů překlenovacích. Zmíněny jsou ale také i jiné způsoby financování, konkrétně úvěry poskytované státem a podpůrné prostředky poskytované státem. Na modelovém příkladě je ilustrována finanční náročnost jednotlivých produktů i jejich možných kombinací.
|
|
Marketingové řízení bezpečnostní agentury
Unger, Zdeněk ; Severa, Libor (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Moje diplomová práce analyzuje současnou situaci v oblasti marketingového řízení ve firmě poskytující převážně služby. Na základě provedených analýz v závěru práce nabízím náměty, které vedou ke zlepšení vedení firmy a tím ke zvýšení její konkurenceschopnosti, zisku a dalších důležitých ekonomických ukazatelů.
|
| |
|
Návrh na rozšíření marketingových činnosti firmy
Dítě, Filip ; Sekanina, Ignác (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh na rozšíření marketingových činností firmy. Práce se skládá z teoretické , analytické a praktické části. Na základě zjištění z analýzy jsou v praktické části formulovány konkrétní návrhy na rozšíření marketingových činností. Tyto návrhy by měly podpořit marketingovou strategii společnosti a pomoci k dosažení firemních cílů.
|