Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 63 záznamů.  začátekpředchozí54 - 63  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh racionalizace obchodního styku se zákazníky
Dlesková, Vendula ; Pospišilová, Alexandra (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje a hodnotí současnou etapu vývoje firmy TREY CZ, s. r. o. Na základě získaných poznatků byla navržena opatření, jejichž realizace povede ke zkvalitnění obchodního styku se zákazníky.
Návrh průmyslové zóny pro region Telč
Komárek, Leonard ; Tupý, Josef (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje problémy, které souvisejí s výstavbou průmyslových zón, v regionu Telč. Zaměřuje se zejména na rozvoj průmyslu a využití lidských zdrojů. Obsahuje návrhy možných řešení těchto problémů, především na regionální úrovni.
Návrh rozvoje marketingových činností firmy
Zabloudil, Ivo ; Šroubek, Martin (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se sestává ze dvou podstatných celků. Teoretická část se zabývá klasickými i současnými teoriemi marketingu – se zaměřením na marketing služeb. Prakticky orientovaná část je zaměřena na analýzu a odstranění marketingových problémů firmy, která provozuje systém centrálního vytápění teplem v Brně.
Ekonomické úspory s využitím tepelného čerpadla
Johan, Richard ; Sekanina, Ignác (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce je složena ze dvou podstatných částí. Teoretická část je zaměřena na klasické teorie ekonomických rozborů. Praktická část vyhodnocuje úspory při vytápění a ohřevu teplé vody tepelným čerpadlem ve srovnání s využitím klasických zdrojů tepla.
Návrh na zvýšení hospodárnosti projektu vývoje nových výrobků
Sládková, Markéta ; PMP, Jan Páleníček, (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je analýza průběhu realizace vybraného vývojového projektu, tj. činností spojených s přípravou a realizací vývoje nového výrobku. Jejím úkolem je odhalit slabá místa, rezervy či problémy vyskytující se při realizaci projektu. Na základě provedené analýzy je vytvořen návrh na eliminaci odhalených nedostatků s ohledem na hospodárnost projektu.
Návrh na zlepšení marketingových činností firmy
Pekař, Jaroslav ; Sekanina, Ignác (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce byla zpracovávaná pro firmu TOP Dům, s. r. o. a byla rozdělená na dvě základní části, analytickou a návrhovou. Analýza firmy byla zaměřena především na oblast marketingu a odhalila problémy, které je třeba odstranit. Proto jsem ve druhé části navrhl možná řešení těchto problémů s cílem jednak zvýraznění a rozšíření silných stránek firmy a využití potenciálu trhu při současné eliminaci nedostatků firmy a hrozeb, které na ni mohou působit.
Návrh financování bydlení v nové bytové výstavbě
Procházka, Štěpán ; Eigner, Alois (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou dostupných forem financování bydlení v České republice. Pozornost je zaměřena zejména na hypoteční úvěry a úvěry ze stavebního spoření, včetně úvěrů překlenovacích. Zmíněny jsou ale také i jiné způsoby financování, konkrétně úvěry poskytované státem a podpůrné prostředky poskytované státem. Na modelovém příkladě je ilustrována finanční náročnost jednotlivých produktů i jejich možných kombinací.
Marketingové řízení bezpečnostní agentury
Unger, Zdeněk ; Severa, Libor (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Moje diplomová práce analyzuje současnou situaci v oblasti marketingového řízení ve firmě poskytující převážně služby. Na základě provedených analýz v závěru práce nabízím náměty, které vedou ke zlepšení vedení firmy a tím ke zvýšení její konkurenceschopnosti, zisku a dalších důležitých ekonomických ukazatelů.
Návrh rozvoje montážní firmy
Doláková, Jana ; CFA, Tanweer Ali, MA, (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší problematiku rozvoje montážní firmy. Zabývá se analýzou současného stavu firmy Biomont, jejího okolí a rozborem faktorů na firmu působících. Na základě zjištěných skutečností jsem vypracovala návrh dalšího rozvoje této firmy.
Návrh na rozšíření marketingových činnosti firmy
Dítě, Filip ; Sekanina, Ignác (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh na rozšíření marketingových činností firmy. Práce se skládá z teoretické , analytické a praktické části. Na základě zjištění z analýzy jsou v praktické části formulovány konkrétní návrhy na rozšíření marketingových činností. Tyto návrhy by měly podpořit marketingovou strategii společnosti a pomoci k dosažení firemních cílů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 63 záznamů.   začátekpředchozí54 - 63  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
3 Petráš, Jan
4 Petráš, Jaroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.