Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 58 záznamů.  začátekpředchozí53 - 58  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozhraní pro hry s dataprojektorem a Leap Motion
Tomeček, Adam ; Najman, Pavel (oponent) ; Zahrádka, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou herního rozhraní pro dataprojektor a snímač pohybu dlaní Leap Motion. Popisuje princip mapování obrazu na objekty a různé druhy mapování a jejichy využití. Praktická část se zabývá návrhem herního rozhraní pro Leap Motion a dataprojektor a návrhem demonstračních her. Rovněž je zde popsán postup testování implementovaného rozhraní a her s uživateli a výsledky testování.
Promítané uživatelské rozhraní - desková hra
Vizina, Petr ; Najman, Pavel (oponent) ; Zahrádka, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá studií možností a použití promítaných uživatelských rozhraní, jež jsou založeny na systému kamera-projektor. Cílem je vytvoření funkční aplikace, využívající pro zobrazení uživatelského rozhraní projektor a interakce s uživatelem je zaznamenána na základě obrazu z kamery. Vytvořená aplikace má být simulací deskové hry "Mlýn". Výsledkem je fungující aplikace deskové hry, která využívá vytvořené nástroje pro kalibraci systému kamera-projektor s využitím fyzického kalibračního vzoru a detekci rukou v obraze.
Kreslení s projektorem pomocí Leap Motion
Cilip, Peter ; Najman, Pavel (oponent) ; Zahrádka, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo navrhnout rozhraní využívajíci projektor a prostorový senzor leap motion pro aplikaci kreslení a kalibračního programu. Navrhované rozhraní implementovat v libovolném jazyce. Práce se zabýva kalibracií kamery a projektoru. Využití kalibrace v systému projektor - senzor, kde se kalibruje projektor podle dat ze senzoru. Výsledkem práce je multiplatformní program napsán v jazyce C++ s využitím knihovny Qt, který využíva senzor leap motion a projektor na kreslení. 
Rozhraní pro hry s dataprojektorem a Leap Motion
Holcner, Jonáš ; Najman, Pavel (oponent) ; Zahrádka, Jiří (vedoucí práce)
Cílém této práce je navrhnout herní uživatelské rozhraní a hru využívající potenciálu zařízení Leap Motion v kombinaci s promítaným obrazem dataprojektoru. Součástí práce je kalibrace projektoru, za pomocí které je možné převádět body mezi souřadnými prostory zařízení Leap Motion a projektoru. V kombinaci s daty získanými z Leap Motion toto umožňuje uživateli ovládat aplikace pohyby rukou přímo v obraze projektoru. Vytvořené rozhraní obsahuje projektor promítající na stůl a Leap Motion sledující pohyb rukou nad tímto obrazem. Pro demonstraci připraveného rozhraní byla vytvořena hra v enginu Unity 3D.
Design of Payment Options for E-commerce of the Company
Bedecs, Jakub ; Zahrádka, Jiří (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
This master's thesis deals with the design of a suitable payment system for a newly emerging e-shop. It analyzes the e-business environment and informs about existing payment methods, their advantages and disadvantages. Last but not least, this thesis deals with the development of electronic payments in the Czech Republic. The main part of the work is the analysis of various payment methods and their comparison on several levels.
Vysokorychlostní železniční doprava v Evropě se zaměřením na Německo
Kouba, Pavel ; Zelený, Lubomír (vedoucí práce) ; Zahrádka, Jiří (oponent)
Práce představuje vysokorychlostní železniční dopravu jak z technické a technologické stránky, tak i ekonomické - srovnává její výhodnost s alternativními druhy dopravy. Přináší také přehled již existujících vysokorychlostních tratí i zachycuje jejich další výstavbu a expanzi po Evropě. V předposlední kapitole se věnuje legislativní stránce fungování tohoto druhu dopravy. Vlastní práce poté charakterizuje vysokorychlostní železniční dopravu v Německu a rozebírá podrobně tamější tarifní systém Deutsche Bahn.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 58 záznamů.   začátekpředchozí53 - 58  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 Zahrádka, Jan
8 Zahrádka, Jaromír
1 Zahrádka, Jaroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.