Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  předchozí5 - 14dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Filmová inspirace pro děti: hledání bez kamery
Peroutková, Karolína ; Arbanová, Linda (vedoucí práce) ; JANEČEK, Vít (oponent)
Víceméně každé starší školní dítě dnes vlastní mobil a natáčení drobných videí ze svého prostředí považuje za samozřejmost, stejně jako snadnost internetového sdílení v oceánu podobných příspěvků. Při snaze zaujmout dnešní děti filmovým tvořením se ale můžeme setkat s jejich vnitřní zahlceností obrazy z vnějšku (sociální sítě, videokanály), které podstatně ovlivňují jejich vnímání reality. I když se tímto problémem prvotně zabývají sociologové, dotýká se i mediální výchovy, filmových her a tvoření.
RuPaul's Drag Race
Milec, František ; BENDOVÁ, Helena (vedoucí práce) ; JANEČEK, Vít (oponent)
Relácia RuPaul’s Drag Race sa v priebehu ôsmich rokov svojej existencie pretransformovala z televízneho undergroundu na show, ktorá hýbe mediálnym svetom. RuPaul, jej hlavný porotca, minulý rok vyhral cenu Emmy a dopomohol tak v rámci súčasnej popkultúry ku akceptácii dragu, teda amerických travesti shows. Drag Race je síce označovaný ako reality show, ale z jej definície sa vymyká tým, ako má jeho zábava často radikálne politický charakter a ako divákovi poskytuje vhľad do queer histórie a kultúry. Jeho dopad vnímame aj v našom kultúrnom priestore v podobe oddaných fanúšikov alebo relácie Tvoja tvár má známy hlas, ktorej formát vzišiel z úspechu Drag Race. Práca sa bude zaoberať niekoľkými otázkami: * Aké špecifiká oproti eúropskym travesti shows má americký drag? * Ako sa menil jeho historický význam? Ako zapadá do siete súčasnej kultúry? * Prečo sa stal Drag Race globálnym fenoménom? * Ukazuje show všetko alebo sú iné druhy dragu, ktoré zámerne zanedbáva? * Je drag len zábavou? Aké môže mať iné funkcie? * Ako sa stavia Drag Race a potažmo drag samotný ku problematike genderu? * Prečo dostáva od LGBT komunity zmiešanú odozvu?
KYI SOE TUN v myanmarských kinech napříč transformací
Hsu, Khin Khin ; JANEČEK, Vít (vedoucí práce) ; BENDOVÁ, Helena (oponent)
Moje práce je o úspěšným režisérovi U Kyi Soe Tun, který je pořád respektováním režisérem ve filmovém oboru.Moje bakalářská práce bude o stavu oboru barmského filmu, který se postupně zhoršoval, když se dostal do rukou vlády, a nikdy se nezlepšila kvalita ve filmech, než se Barma stala demokratickou zemí od 2010. Touto práci bych vás chtěla seznámit s životy režisérů/ filmařů a jejich znalostmi o tvorbě filmu pro lidi.
SAN MINN (ANEB) UMĚLEC, KTERÝ DÁVÁ PŘEDNOST TVORBĚ A OBRAZŮM PŘED SVÝM ŽIVOTEM
Zeya, Pyin Nyar ; JANEČEK, Vít (vedoucí práce) ; VOJTĚCHOVSKÝ, Miloš (oponent)
Nikdo nemůže ovládat svobodné myšlení a inspiraci umělce. Přestože jeho obrazy a tvorba byly vystaveny velkému tlaku a na nátlak shora zakázány, jejich umělecká hodnota nikdy neklesla. Proto píši tuto práci. San Minn vystoupil zbarmského malířského mainstreamu a nikdy nenamaloval komerční obraz. Je stále věren své víře v umění a malbu a přichází vždy s novými způsoby, jak přistoupit malování. Jeho tvorba se podstatně odlišuje od jeho souputníků a jeho styl se výrazně liší. V barmském malířství je unikátním jevem. Naskytla se mi možnost studovat jeho styl, myšlenky, způsob uvažování a jeho odhodlání s jakým umění vytváří. Moje práce má za cíl ukázat život umělce a malíře, který vyrostl a žil 50 let pod vojenskou nadvládou, a skrze pohled na jeho případ popsat vývoj a stav výtvarné scény v Barmě. Zprostředkuji tak nejen zájemcům o malbu, ale všem ostatním čtenářům vhled do barmského malířství a místní umělecké scény. Doufám, že moje práce tak bude vhledem prospěšným a barvitým. Zdá se, že jakožto malíř, San Minn chce, aby jeho publikum cítilo a zažilo jeho práce, ale jen zřídka odhaluje svůj osobní život, který se odvíjí za jeho plátny. Pro mě je tato práce zároveň i příležitostí jeho osobní rovinu alespoň trochu poodkrýt na následujících stránkách. xxxxxxxxx Cíl Práce Má práce může být zajímavá pro každého, kdo se zajímá o současnou uměleckou scénu Barmy (Myanmaru). Umožňuje čtenáři, aby se dočetl o jednom z nejslavnějších a nejvýznamnějších umělců a uměleckých směrů v Barmě (Myanmaru). Jeho malby jsou svědectvím o více než 40 let dlouhé cestě pod dohledem cenzury, avšak na každém kroku ukazují na jeho nebojácnost řešit politické a sociální otázky. Mnohé z uměleckých děl San Minna jsou autobiografické, vytváří břitký sociální komentář k populární kultuře a zrcadlí sociální hodnoty, stejně jako situace, které jejich autor prožíval. xxxxxxxxxxxx
Exportování obsahu webového provozu do MAFF
Janeček, Vít ; Pluskal, Jan (oponent) ; Veselý, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce bylo seznámení se s principy přenosu, uložení a opětovného zobrazení webového provozu. Další částí byl návrh a realizace modulu pro rekonstrukci a exportování obsahu webového provozu. Tento modul umožňuje poskládat webové stránky získané ze zachycené webové komunikace. Rovněž umožňuje takové stránky zobrazit. Výstupy modulu jsou tvořeny pomocí archivačního formátu MAFF, který slouží k uložení webové stránky pro možnost pozdějšího zobrazení. Základní ověření funkčnosti modulu probíhalo pomocí sad testů.
Zelení 2003 - 2005 / portrét politické strany jako dramaturgický problém
Matějková, Daniela ; JANEČEK, Vít (vedoucí práce) ; VACHEK, Karel (oponent)
Cílem této práce je vytvořit studii k vlastnímu autorskému časosbernému dokumentárnímu filmu o Straně Zelených. Snaží se popsat osobní zkušenost se stranou a zkušenost s filmem uvnitř této strany s cílem najít výslednou interpretaci událostí z let 2003?2005, kdy Strana Zelených prošla výraznou vnitřní proměnou. Jedná se více o osobní než akademické hledání dramaturgického klíče k výsledné podobě filmu a samotného politického dění. Opírá se přitom o řadu dobových dokumentů, kterými se snaží ozřejmit procesy, jež zůstávají nezúčastněnému divákovi obyčejně neviditelné.
Postmedialita
Klodner, Michal ; JANEČEK, Vít (vedoucí práce) ; ŠERÝ, Ladislav (oponent)
Interdisciplinární teorie médií a lidských emocí v kolektivní sémióze
Making a film based on "antihero"
Zaytseva, Anna ; JANEČEK, Vít (vedoucí práce) ; BENDOVÁ, Helena (oponent)
Metody a postupy, které umožní divákovi soucítit a identifikovat se se záporným protagonistou.
Ideologie z obrazovky
Bystřičan, Ivo ; JANEČEK, Vít (vedoucí práce) ; KUBICA, Petr (oponent)
Diplomová práce analyzuje reality TV formáty České televize z hlediska ideologií, které v nich jsou obsaženy. Na základě intuitivního metodologického přístupu Teuna A. van Dijka zkoumá, jaká sociální realita, témata, hodnoty a společenská východiska jsou implicitní či explicitní v těchto dokumentárních seriálech a co mimo svá manifestní témata reprezentují.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   předchozí5 - 14dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
8 JANEČEK, Vít
2 Janeček, Viktor
1 Janeček, Vladislav
6 Janeček, Václav
2 Janeček, Vítězslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.