Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 58 záznamů.  začátekpředchozí49 - 58  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sociální podnikání jako trend v otázce zaměstnávání OZP
Sejáková, Barbora ; Němečková, Iveta (vedoucí práce) ; Černý, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na zaměstnávání osob se zdravotním postižením (OZP) a na sociální podnikání. Cílem práce je seznámit čtenáře s touto problematikou a představit sociální podnikání jako vhodnou formu podnikání v oblasti zaměstnávání OZP. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola se věnuje zaměstnávání osob se zdravotním postižením v rámci EU. Druhá kapitola se zabývá zaměstnáváním OZP v České republice. Třetí kapitola se zaměřuje na sociální podnikání a poslední kapitola představuje Ergotep, družstvo invalidů jako příklad sociálního podniku dobré praxe zaměstnávajícího osoby se zdravotním postižením.
Ranking
Černý, Jiří ; Neumaierová, Inka (vedoucí práce) ; Hájek, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce je ranking vybraného odvětví české ekonomiky, konkrétně skupiny výrobců motorových vozidel z pohledu jejich finanční výkonnosti. Jde zejména o hodnocení finanční výkonnosti zvolených objektů rankingu, tvorbu žebříčků podle určených kritérií a jejich interpretaci. V práci jsou také uvedeny příklady významných českých a světových žebříčků, které jsou blíže popsány a srovnány. V teoretické části práce je uveden zejména výběr a metodika kritérií rankingu se zaměřením na hodnotová kritéria (EVA, spread, NPV) a teoretická východiska podnikání v daném odvětví. Ta jsou pak v praktické části práce rozvedena v analýze automobilového průmyslu ČR. Následuje výběr a segmentace objektů rankingu a hlavní část práce zaměřená na ranking podniků podle jejich finanční výkonnosti.
Application of the principles of Neuro-Linguistic Programming and its practical impacts
Černý, Jiří
Bakalářská práce zkoumá metody dosahování požadovaných výsledků, v České republice relativně nové. Využívá k tomu počítačový software MindSonar, který vytvoří metaprofily týmů organizací. Byly vybrány dvě rozdílné organizace z různých oblastí podnikání a take s odlišnými problémovými stavy. Výsledek výzkumu by mohl ukázat reálné dopady NLP technik ve skutečných situacích.
Finanční analýza
Černý, Jiří ; Mikan, Pavel (vedoucí práce) ; Klečka, Jiří (oponent)
Cílem této bakalářské práce s názvem "Finanční analýza" je posoudit finanční situaci vybraného výrobního podniku, konkrétně společnosti Poděbradka, a.s., konstatovat vývoj hospodaření společnosti v letech 2006 až 2010 a porovnat její finanční situaci s odvětvovými průměry. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. V teoretické části jsou uvedeny zdroje dat pro finanční analýzu, teoretická východiska, postupy a metody finanční analýzy, vysvětleny použité modely a ukazatele. V praktické části práce jsou pak uvedené metody, zejména absolutní a poměrové ukazatele, bonitní a bankrotní modely a hodnotové ukazatele, aplikovány na společnost Poděbradka a provedena finanční analýza pro sledované období s ohledem na vývoj vybraných ukazatelů v rámci odvětví. Závěr nabízí shrnutí zjištěných informací a stručně hodnotí finanční stav podniku.
Analýza reklamy a podpory prodeje ve vybrané firmě
ČERNÝ, Jiří
Hlavním cílem bakalářské práce byla analýza stávající situace ve firmě v oblasti reklamy a podpory prodeje. Výsledkem této práce je, které formy reklamních prostředků jsou nejvhodnější, které nejvíce ovlivňují zákazníka a následné navržení zlepšení, popřípadě rozšíření reklamních prostředků a podpory prodeje v rámci možností firmy. Podpora prodeje umožňuje udržovat zákazníky a získávat nové. Doposud ve firmě probíhala podpora prodeje nárazově a individuálně, proto bylo zapotřebí stanovit pravidla, která vylepší komunikaci se zákazníkem. Nastínili jsme náklady a časovou náročnost reklamy. Definování některých problémů probíhalo za pomoci odborné literatury, jiné problémy byly řešeny pomocí pozorování. Tyto následně zjištěné informace byly řešeny bez podpory odborné literatury. Společnost Antoni obchoduje na trhu masných výrobků, kde je poměrně silná konkurence. Firma Antoni se řadí mezi středně velké firmy na trhu, proto hledá formy, jak si udržet a získat nové zákazníky. Firma se snaží rozšířit působnost po celém území České republiky, doposud působila převážně v Jižních Čechách. Firma neměla ustálenou formu reklamy a podpory prodeje, neměla informace týkající se těchto forem v písemné podobě, proto jsme se snažili ve spolupráci s managementem firmy Antoni vytvořit systém, který je jednoduchý. Management firmy je velice úzký a skládá se ze čtyř lidí, proto nemůže být příliš složitý. Dále jsme vyloučili z propagačních prostředků ve spolupráci s managementem firmy televizní a novinovou reklamu. Náklady na tyto formy reklamy byly pro naší firmu neúnosné a nebyly tak efektivní, jak si společnost představovala. Firma se zaměřila spíše na nízko nákladové prostředky, které více působí na jednotlivé zákazníky. Rozšířili jsme například reklamní předměty společnosti, soutěže a dárky. Navíc jsme zavedli pravidelné akce pro zákazníky, které by měli zvyšovat image společnosti.
Průvodce pro poskytovatele sociální služby ososbní asistence
ČERNÝ, Jiří
Bakalářská práce je zaměřena na sociální službu osobní asistence a na poskytovatele této služby. Zpracovává informace, které se týkají jak uživatelů, tak poskytovatelů této sociální služby. Teoretická část bakalářské práce se zabývá historií sociální péče v ČR, dále popisuje osobní asistenci a nakonec vysvětluje podmínky poskytování osobní asistence po přijetí změně zákona o sociálních službách. Tato část bakalářské práce by měla sloužit jako podklad pro vytvoření příručky pro budoucí i stávající poskytovatele osobní asistence. Cílem praktické části bakalářské práce bylo zmapovat poskytovatele sociální služby osobní asistence na území hlavního města Prahy a zjistit s jakými problémy se museli vypořádat po přijetí zákona o sociálních službách č.108/2006 Sb. Pro získání informací ke stanovené problematice jsem použil metodiku kvalitativního výzkumu - technika řízeného rozhovoru. S vedoucími osobní asistence jsem hovořil osobně a v případě nedostatku času na straně organizace jsem zvolil rozhovor telefonický. Snažil jsem se upřednostnit variantu osobního setkání, která působí důvěryhodněji a lze díky ní získat více cenných informací. Výsledky této práce naznačily, že zavedená legislativa zákona č.108/2006 Sb., o sociálních službách, má na poskytovatele osobní asistence převážně negativní vliv. Praxe postupně ukazuje s čím vším se uživatel i poskytovatel sociální služby musí potkat, co není v zákoně jasně vymezenoa definováno. Doufejme, že dojde k pozitivní odezvě novely tohoto zákona, která vstoupila v platnost 1. srpna 2009. Z výzkumných otázek praktické části, týkající se podmínek registrace vyplynuly tři hypotézy: 1. ,,Organizace poskytující sociální službu osobní asistence nejsou spokojeni s podmínkami pro získání registrace této služby``. 2. ,,Finanční situace poskytovatelů má negativní vliv na rozsah sociální služby osobní asistence 3. ,,Výše příspěvku na péči významně omezuje uživatele při využívání sociální služby osobní asistence``.. Výsledky praktické části výzkumu poslouží ke zvýšení informovanosti o této problematice a ocení je jak poskytovatelé sociálních služeb, tak i ti, kteří se sociálními službami zabývají.
Cyklistická doprava na území Středočeského kraje
Jandová, Michaela ; Zelený, Lubomír (vedoucí práce) ; Černý, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce Cyklistická doprava na území Středočeského kraje je detailně prozkoumat a posoudit stav cyklistické dopravy ve vybraném mikroregionu s důrazem kladeným na rozvoj cyklistiky jako rovnocenného prostředku dopravní obsluhy území, zhodnotit předpoklady mikroregionu pro další rozvoj cyklistické dopravy a posoudit stav cyklotras vedoucích mikroregionem. Cílem diplomové práce je i odhalit klíčové problémy jednotlivých cyklotras a navrhnout vlastní řešení, vedoucí k úplnému nebo alespoň částečnému odstranění analyzovaných problémů. Součástí práce je také detailní analýza stavu cyklistického mobiliáře ve vybraném mikroregionu, na jejímž základě jsou navržena adekvátní opatření.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 58 záznamů.   začátekpředchozí49 - 58  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
51 ČERNÝ, Jakub
82 ČERNÝ, Jan
7 ČERNÝ, Jaroslav
38 ČERNÝ, Jiří
3 ČERNÝ, Josef
51 Černý, Jakub
82 Černý, Jan
1 Černý, Jan Bc.
4 Černý, Jan Karel
2 Černý, Jan,
1 Černý, Jaromír
7 Černý, Jaroslav
4 Černý, Jindřich
3 Černý, Josef
2 Černý, Jáchym
82 Černý, Ján
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.