Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 480 záznamů.  začátekpředchozí445 - 454dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rekonstrukce osobního automobilu
Kacálek, Jaroslav ; Ramík, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
V úvodu práce jsou stručně vystiženy základní informace o rekonstruovaném voze, důvody zakoupení a rekonstrukce tohoto vozu. V prvé kapitole jsou důvody rekonstrukce související se stavem vozidla popsány blíže. V následujících kapitolách jsou popsány jednotlivé postupy rekonstrukce, v poslední kapitole dokončování. Dosažené výsledky a porovnání s výchozím stavem je zhodnoceno v závěru.
Racing car chassis
Macháček, Tomáš ; Ramík, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
The aim of this bachelor thesis is to analyse contemporary concepts of circuit race car chassis. In the first part of the thesis, the historical evolution is described and then wheels and tires characteristic within some well-known brand products are represented. The second important part includes the suspension systems, springing medium and damping members. The suspension systems are further divided to independent and semi-independent solutions and rigid axle suspensions. The end of this thesis deals with the standard braking control systems, such as ABS, ESC and TCS. The conclusion brings the quick summary of this subject.
Netradiční způsoby zvyšování výkonu spalovacích motorů
Horák, Tomáš ; Píštěk, Václav (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce shrnuje různé netradiční způsoby zvyšování výkonu spalovacích motorů. Součástí práce je popis historických, současně používaných a prototypových způsobů sloužících k tomuto účelu včetně principu jejich funkce. Velký důraz je kladen hlavně na přeplňování, protože tato oblast zažívá velmi rychlý vývoj.
Pístní skupina řadového čtyřválcového zážehového motoru
Král, Stanislav ; Novotný, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce, je pevnostní kontrola pístní skupiny řadového čtyřválcového zážehového motoru. V první části pro zadané termodynamické, geometrické a provozní parametry pístní skupiny uvedeného motoru provedeme výpočet termodynamického cyklu. Dále zjistíme silové účinky působící na pístní skupinu v nejvíce namáhaných okamžicích cyklu. Pro takto zjištěné zatížení pístní skupiny provedeme kontrolu napětí v pístním čepu a pevnostní kontrolu oka ojnice. V závěru porovnáme vypočtené hodnoty napětí s dovolenými hodnotami a zjistíme návrhový koeficient bezpečnosti pro danou součást.
Válcová jednotka dvoudobého motocyklového motoru
Stejskal, Miroslav ; Novotný, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Miroslav STEJSKAL Válcová jednotka dvoudobého motocyklového motoru V úvodu práce je stručně popsána funkce dvoudobého motoru. Dále je dle zadaných základních geometrických a termodynamických parametrů určen maximální tlak ve válci během jednoho cyklu motoru. Pro vybrané provozní režimy je provedena pevnostní kontrola pístu a horního oka ojnice. Na závěr jsou dosažené výsledky zhodnoceny.
Vodík jako palivo pro spalovací motory
Polnický, Václav ; Novotný, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
V bakalářské práci byly shrnuty dosavadní výsledky celosvětového výzkumu z oblasti spalování vodíku v motorech s vnitřním spalováním. Jsou zde zmíněny také způsoby výroby a skladování vodíku. Práce je zaměřena zejména na problematiku tvorby směsi a její zapálení. Byly zde také představeny prototypy i vozy sériové produkce různých výrobců.
Pístní skupina řadového tříválcového vznětového motoru
Drdla, Marek ; Novotný, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je provést výpočet termodynamického cyklu daného motoru ze zadaných základních geometrických, termodynamických a provozních parametrů jeho pístnní skupiny. Dalším krokem je navrhnout rozměry válcové jednotky a pro vybrané provozní režimy provést pevnostní kontrolu pístu, pístního čepu a oka ojnice. V úvodu je uveden princip činnosti Dieselového motoru. Vlastní text práce se skládá z pěti částí a přílohy. V prvních dvou částech jsou postupně popsány základní parametry motoru a Sabatův termodynamixký cyklus. Dále je rozebráno silové zatížení pístu, pístního čepu a statické a dynamické napětí ojničního oka. Příloha se zabývá numerickým výpočtem tříválcového vznětového mototu Zetor 5202. V závěru je popsán postup, analýza a zhodnocení daného výpočtu. Nakonec je zde uvedeno porovnání teoretického pojetí problematiky s realitou v praxil
Rekonstrukce historického vozidla
Richter, Tomáš ; Novotný, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout postup rekonstrukce historického vozidla a dokumentovat jednotlivé etapy.
Internal combustion engines of Volkswagen group
Kalnaši, Radoslav ; Novotný, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Radoslav Kalnaši Internal combustion engines of Volkswagen Group This bachelor thesis evaluates development of the Volkswagen combustion engines, the present state and the future perspective. It provides description of the historical evolution of the Volkswagen combustion engines. The thesis concentrates on the present Volkswagen drive unit and possibilities of the future Volkswagen engines development.
Současný stav přechodu z klasických spalovacích motorů na jejich alternativy
Maršálek, Ondřej ; Píštěk, Václav (oponent) ; Novotný, Pavel (vedoucí práce)
V této bakalářské práci je zmapován současný stav přechodu od klasických spalovacích motorů na jejich alternativy. Jsou zde uvedeny základní principy a uspořádání klasických spalovacích motorů a jejich dosavadních variant. Práce se rovněž zabývá druhy alternativních paliv, jejichž přehled a zhodnocení také obsahuje. V závěru práce je nastíněno, jakým směrem by se mohl automobilový průmysl v následujících letech ubírat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 480 záznamů.   začátekpředchozí445 - 454dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.