Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 63 záznamů.  začátekpředchozí44 - 53další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh rozvoje marketingových činností obchodní firmy
Kozáková, Andrea ; Macháček, Zdeněk (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu firmy Stim tools a.s., jejího okolí a rozborem faktorů působících na zákazníky. Východiskem této práce jsou teoretické poznatky z oblasti marketingu, které jsou v praktické části aplikovány na popis firmy a na základě zjištěných informací je uveden návrh rozvoje a zlepšení marketingových činností pro tento podnikatelský subjekt.
Návrh na zlepšení hospodaření firmy
Jirků, Simona ; Doláková, Eva (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá hospodařením společnosti ATELIER PENTA v. o. s. Zaměřuje se na analýzu vnitřního a vnějšího prostředí. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Jejím cílem je navrhnout opatření ke zlepšení současného stavu.
Návrh na zlepšení hospodaření obce
Běloušková, Jana ; Langášek, Libor (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce obsahuje analýzu současných činností a možnosti dalšího rozvoje obce Těšany. Cílem práce je vytvoření návrhů na zlepšení hospodaření obce, které jsou založeny především na podpoře podnikání v obci, zvýšení úrovně nabízených služeb a podpoře bytové výstavby.
Úloha Veletrhů Brno, a.s. při marketingové prezentaci firmy
Dospíšilová, Klára ; Ostrá, Jana (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje úlohu marketingu v oboru veletrhů a výstav, analyzuje a hodnotí společnost Veletrhy Brno, a.s. (konkrétněji Mezinárodní stavební veletrh). Výsledkem práce jsou návrhy, jejichž realizace povede k dalšímu rozvoji firmy a veletrhu.
Návrh nového marketingového MIXu výrobní firmy
Koukalová, Barbora ; Sekanina, Ignác (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Předmětem mé bakalářské práce „Návrh nového marketingového mixu výrobní firmy“ je analýza současného stavu marketingového mixu obuvnické firmy Bábor Eurodance a návrh změn na zkvalitnění. První kapitola pojednává o historii marketingového mixu a popisuje jednotlivé prvky koncepce 4P . Druhá kapitola se zaměřuje na popis vybrané firmy a jednotlivých prvků marketingového mixu a zhodnocení nedostatků současného marketingového mixu. Poslední kapitola je věnována návrhu změn na zkvalitnění současného marketingového mixu a přínosům a nákladům navrhovaného řešení.
Návrh rozvoje marketingových činností firmy
Šimčíková, Daniela ; Vaďura, Marek (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh rozvoje marketingových činností firmy. Pro tento účel byla vybrána firma ORGING, a.s. Práce obsahuje teoretické poznatky a analýzu firmy. Na základě analýzy jsou navrženy konkrétní kroky a doporučení. Cílem předkládané práce je navrhnout rozvoj marketingu ve firmě.
Návrh na zlepšení propagace firmy
Kopřivová, Gabriela ; Sedlák, Petr (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zpracována pro firmu AUTOELEGANCE BRNO, s. r. o. Hodnotí stávající formy propagace a zjišťuje nedostatky v této oblasti. Obsahuje návrh na zlepšení propagace firmy zaměřený zejména na oblast reklamy a podpory prodeje, který zahrnuje nové formy propagace a jejich aplikaci do praxe.
Návrh rozvoje firmy
Volavý, Marek ; Brookesová, Blanka (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Obsahem této bakalářské práce je analýza a návrh rozvoje firmy Grant G.T. s.r.o., která se zabývá velkoobchodem dárkového zboží. Je zde analyzováno tržní prostředí a konkurence. Dále pojednává o silných a slabých stránkách firmy, problémy se kterými se potýká a návrhy jejich řešení.
Podnikatelský záměr na změnu topného media
Sehnalová, Lucie ; Horáček, Karel (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
V této bakalářské práci je zpracováván podnikatelský záměr na změnu topného media. Práce analyzuje současný stav firmy a jeho problémy. Obsahuje návrh podnikatelského záměru společnosti, jehož realizací budou zlepšeny ekonomické výsledky firmy a zajištěn její další rozvoj.
Návrh rozvoje zahraničních aktivit firmy
Sieczková, Jana ; Knoll, Radek (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce analyzuje problematiku související s rozvojem zahraničních aktivit ve firmě zabývající se montáží ocelových konstrukcí OK mont - STM, s.r.o. Obsahuje taková optimální řešení, která by pomohla ve firmě rozvíjet zahraniční aktivity.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 63 záznamů.   začátekpředchozí44 - 53další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
4 Petráš, Jan
4 Petráš, Jaroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.