|
Návrh rozvoje marketingových činností obchodní firmy
Kozáková, Andrea ; Macháček, Zdeněk (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu firmy Stim tools a.s., jejího okolí a rozborem faktorů působících na zákazníky. Východiskem této práce jsou teoretické poznatky z oblasti marketingu, které jsou v praktické části aplikovány na popis firmy a na základě zjištěných informací je uveden návrh rozvoje a zlepšení marketingových činností pro tento podnikatelský subjekt.
|
| |
|
Návrh na zlepšení hospodaření obce
Běloušková, Jana ; Langášek, Libor (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce obsahuje analýzu současných činností a možnosti dalšího rozvoje obce Těšany. Cílem práce je vytvoření návrhů na zlepšení hospodaření obce, které jsou založeny především na podpoře podnikání v obci, zvýšení úrovně nabízených služeb a podpoře bytové výstavby.
|
| |
|
Návrh nového marketingového MIXu výrobní firmy
Koukalová, Barbora ; Sekanina, Ignác (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Předmětem mé bakalářské práce „Návrh nového marketingového mixu výrobní firmy“ je analýza současného stavu marketingového mixu obuvnické firmy Bábor Eurodance a návrh změn na zkvalitnění. První kapitola pojednává o historii marketingového mixu a popisuje jednotlivé prvky koncepce 4P . Druhá kapitola se zaměřuje na popis vybrané firmy a jednotlivých prvků marketingového mixu a zhodnocení nedostatků současného marketingového mixu. Poslední kapitola je věnována návrhu změn na zkvalitnění současného marketingového mixu a přínosům a nákladům navrhovaného řešení.
|
| |
|
Návrh na zlepšení propagace firmy
Kopřivová, Gabriela ; Sedlák, Petr (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zpracována pro firmu AUTOELEGANCE BRNO, s. r. o. Hodnotí stávající formy propagace a zjišťuje nedostatky v této oblasti. Obsahuje návrh na zlepšení propagace firmy zaměřený zejména na oblast reklamy a podpory prodeje, který zahrnuje nové formy propagace a jejich aplikaci do praxe.
|
|
Návrh rozvoje firmy
Volavý, Marek ; Brookesová, Blanka (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Obsahem této bakalářské práce je analýza a návrh rozvoje firmy Grant G.T. s.r.o., která se zabývá velkoobchodem dárkového zboží. Je zde analyzováno tržní prostředí a konkurence. Dále pojednává o silných a slabých stránkách firmy, problémy se kterými se potýká a návrhy jejich řešení.
|
| |
| |