Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 141 záznamů.  začátekpředchozí39 - 48dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Namrzavost nestmelených směsí vozovek pozemních komunikací
Surá, Kateřina ; Zajíček, Jan (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena v teoretické části na rozbor nestmelených směsí, jejich provádění a kontrolu shody. Dále se zabývá určením míry namrzavosti přímou a nepřímou metodou v České republice a členských státech Evropské Unie. Praktická část je zaměřena na provedení zkoušek na vybraných vzorcích nestmelených směsí u nichž byl postupně zvyšován obsah jemných částic a to přímou a nepřímou metodou určení míry namrzavosti a také vyhodnocení přímé metody upraveným způsobem, jež nepředepisuje příslušná norma. V závěru práce je provedeno zhodnocení vzorků a porovnání jednotlivých metod navzájem mezi sebou.
Namrzavost zemin a materiálů v aktivní zóně násypů pozemních komunikací
Juchelková, Lenka ; Pácha, Petr (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá způsoby stanovení míry namrzavosti zemin a materiálů v podloží pozemních komunikací. Teoretická část srovnává způsoby zkoušení míry namrzavosti v České republice a vybraných zemích Evropské Unie. Praktická část je zaměřena na sledování změny chladící teploty v závislosti na konkrétní metodě stanovení míry namrzavosti. Na závěr jsou jednotlivé metody a výsledky zkoušek porovnány mezi sebou.
Charakteristické vlastnosti směsných recyklátů pro spodní stavbu pozemních komunikací
Junek, Lumír ; Dašek, Ondřej (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Práce se zabývá využitím směsného stavebního recyklátu pro zemní tělesa pozemních komunikací. Teoretická část popisuje výrobu, využitelnost a ekonomické zhodnocení stavebních recyklátů vůči běžným přírodním materiálům. Následně popisuje potřebné laboratorní zkoušky, které zkoumají jeho vlastnosti pro užití těchto materiálů do pozemních komunikací. V poslední kapitole se práce zabývá zahraničními zkušenostmi s využitím směsných stavebních recyklátů pro dopravní stavby. Praktická část zkoumá vlastnosti daných recyklátu pro jejich použití do aktivní zóny pomocí zkoušek míry namrzavosti zemin, Kalifornského poměru únosnosti a okamžitého indexu únosnosti.
Problematika nízkokapacitních vozovek
Nováková, Kristýna ; Stehlík, Dušan (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je teoreticky zpracovat problematiku nízkokapacitních vozovek. Pozornost bude věnována jak zkušenostem v zahraničí, tak i v České republice, především s ohledem na konstrukční skladbu, používané metody, materiály a náklady.
Využití polymerů do konstrukcí vozovek pozemních komunikací
Klusková, Jana ; Komenda, Radek (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá možností využití recyklovaných polymerů do asfaltových směsí. V teoretické části práce je přiblížena celosvětová problematika s plastovými odpady, včetně zkušeností zahraničních zemí, kde je již tato technologie zavedena a používá se. Praktická část je věnována návrhu využití recyklovaného plastu do asfaltové směsi, popisu použitých laboratorních zkoušek a samotnému zhodnocení vlivu nízkohustotního polymeru (LDPE) na asfaltovou směs typu AC. V laboratoři proběhly zkoušky pevnosti v příčném tahu, zkoušky na odolnost vůči vodě a stanovení modulů tuhosti (E). Výstupem této práce je vyhodnocení naměřených hodnot, zpracování výsledků a jejich interpretace v závislosti k možnému použití této technologie v ČR.
Využití drobného kameniva do směsí stmelených hydraulickým pojivem
Švarcová, Monika ; Hýzl, Petr (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá využitím drobného kameniva ve směsích stmelených hydraulickým pojivem, které jsou používány jako horní či spodní podkladní vrstvy vozovky. Teoretická část popisuje vlastnosti stmelených směsí, kameniva a pojiva. Také se zabývá laboratorními zkouškami používanými pro stmelené směsi a zahraničním výzkumem. V praktické části práce je použito těžené, drcené nebo recyklované drobné kamenivo ve směsích stmelených cementem nebo fluidním popílkem a cementem. Stmelené směsi jsou podrobeny zkoušce pevnosti v tlaku a zkoušce odolnosti proti mrazu a vodě. Výsledky zkoušek jsou vyhodnoceny a porovnány. Použité směsi jsou většinou shledány jako vhodné do spodních podkladních vrstev vozovek.
Namrzavost zemin a materiálů v aktivní zóně pozemních komunikací
Puda, Adam ; Pácha, Petr (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se v teoretické části věnuje deformacím způsobených účinkem mrazu, především však mrazovým zdvihům, jejich postupným rozvojem a faktory ovlivňující jejich vznik. Dále rozdílnými způsoby měření míry namrzavosti v České republice a jejich porovnání. Seznámení s odlišnými metodami měření míry namrzavosti ve vybraných zemích v rámci Evropské Unie. Praktická část je zaměřena na průběh mrazového zdvihu vzorků s a bez použití tepelněizolační látky.
Sledování modulů pružnosti podloží vozovek
Hladík, Aleš ; Mondschein,, Petr (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá srovnáním postupů zkoušení na cyklickém triaxiálním přístroji podle ČSN EN 13286-7 a postupy prováděné ve Spojených státech amerických. V praktické části jsou srovnávány moduly pružnosti směsného recyklátu, experimentálně pak směsného recyklátu s pojivy a jemnozrnné zeminy pomocí zkoušky na cyklickém triaxiálním přístroji. Dále diplomová práce posuzuje použití směsného recyklátu do konstrukce vybrané slabě zatížené vozovky III. třídy.
The use of the secondary aggregates to pavement
Hurtiš, Maroš ; Hrbek, Kamil (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
The master thesis deals with the possibilities of using waste aggregate from main rock production to hydraulically bound mixtures, witch are used in base and sub base pavement. The theoretical part describes conditions and properties of bound mixtures, aggregates and cement. The practical part describes the process of design, mixture preparing and laboratory test carried out on them. The bound mixtures are testing in compressive strength, frost and water resistace and resilient modulus.
Využití těženého kameniva do podkladních vrstev vozovek
Borkesz, Michael ; Mondschein,, Petr (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Práce se zabývá možnostmi využití drobného drceného a těženého kameniva v podkladních vrstvách vozovek. V úvodu teoretické části je vysvětlen proces vzniku tohoto typu kameniva. Dále jsou zde popsány zkoušky, kterými byly ověřeny vlastnosti těchto směsí a způsob jejich použití ve stmelených podkladních vrstvách vozovek. Ve stručnosti se práce zabývá také zahraničním výzkumem a možnostmi, které z něho plynou. V praktické části je potom popsán vlastní proces přípravy směsí a laboratorní zkoušky na nich provedené, dále výroba zkušebních těles, zátěžové zkoušky těchto těles a interpretace výsledných hodnot. V závěru práce jsou shrnuty získané poznatky a popsány možnosti, jak je aplikovat v praxi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 141 záznamů.   začátekpředchozí39 - 48dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Stehlik, Dijana
2 Stehlík, David
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.