Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 42 záznamů.  začátekpředchozí33 - 42  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Most na rampě
Páteček, Tomáš ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením nosné konstrukce mostu na rampě. Mostní konstrukce je součástí mimoúrovňové křižovatky, které připojuje rychlostní silnici R35 na dálnici D1. Byly vypracovány tři studie. Most je řešen jako spojitý nosník o šesti polích. Výsledný návrh byl proveden z předpjatého betonu dle platných norem. Při výpočtu byla zohledněna fázovaná výstavba.
Most přes dálnici
Vaculíková, Klára ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem nosné konstrukce silničního mostu přes dálnici D1, která je zakřivená výškovým obloukem. Z navržených variant je dále podrobně zpracována varianta jednotrámové spojité konstrukce o třech polích. Práce se věnuje posouzení konstrukce podle mezních stavů dle platných evropských norem (Eurokódů). Je vypracována přehledná a podrobná výkresová dokumentace a vizualizace.
Most na rampě v Brně
Vančura, Lukáš ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je návrh a posouzení nosné konstrukce mostu silniční komunikace, který je půdorysně zakřivený o velice malém poloměru. Mostní objekt je součástí mimoúrovňové křižovatky v Brně. Jsou navrženy dvě varianty, z nichž je dále rozpracovávána varianta dvoukomorového průřezu. Výpočty a posouzení jsou prováděny dle platných evropských norem (Eurokódů). Ke statickému výpočtu je zpracována přehledná výkresová dokumentace a vizualizace.
Most na křižovatce v Brně
Kyzlink, Lukáš ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením mostní nosné konstrukce na rampě v Brně. Silniční most křižuje silnici I/42 a železniční trať. Most je součástí VMO Brno. Konstrukce je navržena z předpjatého betonu. Posouzení konstrukce je prováděno dle platných Evropských norem. Při návrhu nosné konstrukce je zohledněna postupná výstavba mostu. Práce zahrnuje statický výpočet, výkresovou dokumentaci a 3D vizualizaci.
Most na rampě
Otevřel, Rostislav ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením půdorysně zakřiveného silničního mostu, jež je součástí mimoúrovňové křižovatky převádějící směrově rozdělenou komunikaci a tramvajovou trať MHD v Brně. Jsou navrženy 4 varianty příčných řezů, z nichž je vybrán dvoukomorový průřez s obloukově zalomenou spodní deskou, jež by měl příjemně esteticky působit v městském prostředí. Je zpracován statický výpočet a konstrukce je posouzena dle platných evropských norem. Dále je zpracována přehledná a podrobná výkresová dokumentace, postup výstavby a vizualizace mostu.
Most na rampě křižovatky v Brně
Novotný, Jan ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Práce se zabývá řešením půdorysně zakřiveného mostu na rampě v Brně. Navrženou nosnou konstrukcí je spojitý nosník tvořený dvoukomorou. Na tuto konstrukci jsou uvažovány účinky dopravy dle normy ČSN EN 1991-2. Na základě výsledných namáhání je konstrukce dimenzována.
Dálniční most přes údolí potoka Polančice
Dvořáková, Anna ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem dálničního mostu přes údolí potoka Polančice a přes polní cestu. Jsou navrženy 4 varianty přemostění, z nichž je vybrána varianta dvoukomorového nosníku o čtyřech polí. Je zpracován podrobný statický výpočet a most je posouzen na mezní stavy pro dočasné i trvalé návrhové situace dle evropských norem-Eurokódů. Je vypracována podrobná i přehledná výkresová dokumentace, vizualizace mostu a stavební postup.
Most přes železniční trať
Drašková, Tereza ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh kolmého přemostění železniční tratě ČD Břeclav – Přerov v km 180,287 033.Obsahem práce je návrh konstrukce více pólového dvoukomorového betonového mostu. Zvolená varianta je tvořena dvěma dodatečně předpjatými komorami spojenými deskou. Celková délka 10 pólového mostu je 307,20 m. Výpočet účinků zatížení je proveden pomocí softwaru NEXIS. Posouzení konstrukce je provedeno ručně dle ČSN-EN 1992-1-1. Výpočet je proveden včetně časové analýzy.
Estakáda přes Ostravskou radiálu v Brně
Lerch, David ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem silničního mostu přes Ostravskou radiálu, železnici ČD a komunikaci tramvaje MHD v Brně. Jsou navrženy 4 varianty přemostění, z nichž je vybrána varianta parabolického dvoukomorového nosníku o osmi polích. Práce řeší stavební postup a do statického výpočtu je zahrnut vliv postupné výstavby (časová analýza). Je zpracován podrobný statický výpočet a most je posouzen na mezní stavy pro dočasné i trvalé návrhové situace dle evropských norem - Eurokódů. Je vypracována podrobná a přehledná výkresová dokumentace a vizualizace mostu.
Most na rampě v Brně
Diviš, Dalibor ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a posouzením půdorysně zakřivené mostní konstrukce komorového průřezu se šikmými stěnami. Objekt je součástí mimoúrovňové křítovatky na VMO Brno. Výpočty jsou prováděny dle aktuálně platných norem ( Eurokódů ). Práce poskytuje základní pohled na problematiku půdorysně zakřivené mostní konstrukce, včetně řešení problému 3D trasování předpínacích kabelů s využitím běžně dostupného softwaru.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 42 záznamů.   začátekpředchozí33 - 42  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.