Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 110 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh rekonstrukce žďáreckého zhlaví v žst. Hlinsko v Čechách
Janda, Filip ; Burda, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout rekonstrukci žďáreckého zhlaví v železniční stanici Hlinsko v Čechách. Rekonstrukce zahrnuje nezbytná přípojná pole před a za výhybkami. Součástí práce je obnova železničního spodku a zřízení, jeho odvodnění a návrh technologického postupu prací.
Návrh rekonstrukce železniční stanice Horní Cerekev
Syrový, Aleš ; Rotschein, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je navrhnout rekonstrukci železniční stanice Horní Cerekev, tak aby vyhovovala provozu a platné legislativě v oblasti přístupu osob s omezenou schopností pohybu a orientace. V práci jsou navržena dvě nástupiště, na kterých se nachází 4 nástupní hrany s výškou 550 mm nad temenem kolejnice. Počet pěti dopravních kolejí ve stanici je zachován. Dále je navržena rekonstrukce železničního svršku, železničního spodku a koncepční řešení přednádražního prostoru.
Návrh rekonstrukce trati v km 45,7 až 48,7 Hlinsko v Č. - Žďárec u Skut.
Šatánek, Jan ; Burda, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Návrh rekonstrukce trati Hlinsko v. Č. – Žďárec u Skut. v km 45,7 – 48,7 obsahuje návrh zvýšení traťové rychlosti na maximální možnou hodnotu, návrh vhodné skladby železničního svršku a pražcového podloží, návrh optimální konstrukce železničních přejezdů. V zadaném úseku je navržena rekonstrukce zastávek a odvodnění železničního spodku.
Hodnocení kvality geometrie koleje
Joudal, Daniel ; Volejník, Miloslav (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
V této bakalářské práci se zabývám porovnáváním dvou metod pro hodnocení kvality geometrických parametrů koleje. Porovnávané metody jsou Celková známka kvality, která je v současné době používána na železničních tratích v České republice (CZK), a index vyvinutý ve Štýrském Hradci v roce 2020 (TUG_TQI). Data z měřících vozů poskytnutá Správou železnic jsem zpracoval pomocí programu Matlab. Hodnotil jsem úseky tří železničních tratí. Jedná se o tratě Malšice – Sudoměřice, Sklené – Křižanov a Velim – Kolín. Pro všechny hodnocené úseky jsem vytvořil grafy průběhů indexů kvality vypočítané oběma metodami a poté průběhy grafů porovnal.
Interakce mostní konstrukce a bezstykové koleje
Vendel, Jiří ; Salajka, Vlastislav (oponent) ; Ryjáček,, Pavel (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Klíčem k pochopení spolupůsobení bezstykové koleje a mostních konstrukcí je znalost všech vlivů, které se na vzájemné součinnosti podílejí. Kromě materiálových a průřezových charakteristik mostu spadajících do oblasti mostního projektování, je tu celá řada okolností vyvozená vnějšími zatíženími, které je potřeba při návrhu nových a posouzení stávajících systémů vzít v úvahu. Každý materiál při změně vnitřní teploty má z fyzikálního hlediska přirozený sklon k délkovým změnám. Bezstyková kolej, konkrétně její střední část, však vzhledem ke své podstatě, tuto možnost nemá. Je-li však umístěna na mostě, který dilatuje volně, situace se podstatně liší. Vlivem teplotní roztažnosti, ale i účinky železniční dopravy, se most značnou měrou podílí na polohovém a napěťovém stavu koleje. Zpravidla nejsledovanější místo koleje, kde dochází k extrémům posunutí a napětí, je oblast nad kluznými ložisky mostu. Nejen podélná dilatace, ale i pootočení konce nosné konstrukce vlivem svislého zatížení železniční dopravou v kombinaci s účinky rozjezdu a brzdění, jsou hlavními zdroji napětí v tomto místě. Pokud by byla známá přesná míra spolupůsobení mostní konstrukce a koleje, označovaná jako podélný odpor koleje, měl by návrh nového nebo posouzení stávajícího systému lepší vypovídající hodnotu a nedopouštěli bychom se nežádoucích nepřesností plynoucích z obecných normativních ustanovení. Je prověřeno dlouholetými zkušenostmi, že z hlediska provozního i ekonomického je bezpochyby výhodné a žádoucí zřizovat bezstykovou kolej všude, kde to okolnosti dovolují. Proto i cílem výzkumných snah je přiblížit se věrněji ke skutečným limitům délky mostní konstrukce, při kterých bude možné bezstykovou kolej na mostě bezpečně provozovat, pokud možno bez dilatačních zařízení. Tato práce má přispět k tomuto cíli svými závěry z experimentálního výzkumu zaměřeného na míru spolupůsobení ocelové mostní konstrukce a bezstykové koleje ve štěrkovém loži při zatížení teplotními změnami.
Optimalizace traťového úseku Krahulov - Okříšky v km 58,8-61,1
Vaněk, Jan ; Vacek, Josef (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá optimalizací geometrických parametrů koleje na vybraném traťovém úseku a zvýšením traťové rychlosti na maximální možnou hodnotu. Cílem práce je také návrh železničního svršku a návrh obnovy odvodnění včetně technologie prací. Práce dále řeší rozhledové poměry na přejezdech.
Návrh rekonstrukce ždíreckého zhlaví v žst. Hlinsko v Čechách
Málek, Jiří ; Derka, David (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout rekonstrukci ždíreckého zhlaví v železniční stanici Hlinsko v Čechách. Rekonstrukce zahrnuje nezbytná přípojná pole před a za výhybkami. Součástí práce je obnova železničního spodku, zřízení jeho odvodnění a návrh technologického postupu prací.
Analýza chování koleje na účinky železničních vozidel
Kopeček, Josef ; Plášek, Otto (oponent) ; Salajka, Vlastislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sestavením numerických modelů klasické koleje pomocí metody konečných prvků, a to v několika variantách. Modely jsou porovnány s výsledky získanými na analytických modelech. Komplexnější modely simulují reálné chování koleje pojížděné železničním vozidlem. Účelem je vytvoření metodiky modelování železniční tratě pro praktické využití při její statické a dynamické analýze.
Kolmá křížení tramvajových tratí s vlečkami
Omaník, David ; Košťál, Rostislav (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá kolmým křížení tramvajové tratě s železniční vlečkou. Jsou popsány konstrukce křížení, jak na území ČR, tak i ve světě. Cílem práce je nalézt doporučené konstrukční řešení křížení tramvajové a železniční dráhy s ohledem na legislativu a realizovatelnost. Po vzájemném porovnání stávajících konstrukcí je zvolena konstrukce, která vyhovuje podmínkám provedení.
Návrh modernizace žst. Brandýs nad Orlicí
Štrumfa, David ; Derka, David (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Návrh modernizace železniční stanice Brandýs nad Orlicí. Provedení rekonstrukce obou zhlaví. V hlavních kolejích zvýšení rychlosti na maximální možnou, v předjízdných kolejích zvýšení rychlosti na 60 km/h. Ve stanici dojde k odstranění úrovňových přechodů na nástupiště. Šířkové uspořádání nástupišť bude navrženo tak, aby vyhovovalo osobám se sníženou možností pohybu a orientace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 110 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.