Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 40 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mikrosimulace dopravního proudu při liniovém řízení.
Mlčková, Ivana ; Apeltauer, Tomáš (oponent) ; Apeltauer, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce má za úkol ověřit účinnost liniového řízení na daném úseku komunikace. To bylo provedeno pomocí dopravního modelu vytvořeného v programu Aimsun pro dopravní mikrosimulaci. Data získaná z radarových měření byla zpracována a vložena do modelu, kde byly změněny některé parametry, aby model odpovídal stávajícímu stavu na daných komunikacích. Následně v tomtéž modelu bylo navrženo více řešení pomocí liniového řízení a vyhodnocena efektivnost jednotlivých řešení.
Křižovatka ulic Na Střelnici a Lazecké v Olomouci
Reiter, Tomáš ; Apeltauer, Jiří (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Styková křižovatka ulic Na Střelnici a Lazecké v Olomouci je rekonstruována na okružní křižovatku o čtyřech větvích. Cílem této rekonstrukce je zvýšení bezpečnosti provozu na křižovatce a dodržení architektonických zásad. Tato práce se zabývá vlastním návrhem okružní křižovatky, analyzováním problémů a vypracováním technické studie.
Porovnání průsečné a okružní křižovatky Tyršova v Soběslavi
Hapl, Michal ; Apeltauer, Jiří (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na přestavbu stykové křižovatky Tyršova v Soběslavi. Přestavba je nutná z důvodu stavby IV. Tranzitního koridoru, který svou trasou přeruší stávající komunikaci II/135. Návrh je proveden ve dvou variantách, průsečná a okružní křižovatka. Hlavní dopravní proud je silnice II/135 propojující silnici I/3 a dálnici D3. Oba návrhy jsou porovnány z pohledu technického návrhu kapacity a plynulosti provozu. Jako podklad jsem použil celostátní sčítání dopravy doplněné osobním sčítáním zaměřené na směrové průjezdy a mapovými podklady.
Řešení křižovatky Nerudova-Havlíčkova v Kyjově
Moudrý, Marek ; Apeltauer, Jiří (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Náplní bakalářské práce je úprava řešení křižovatky ulic Nerudova-Havlíčkova jakožto i samotný návrh plochy křížení vedoucí k plynulejšímu a jednoduššímu pohybu v daném místě, snížení nehodovosti a zpřehlednění celé situace. Výsledná úprava má v konečném důsledku zjednodušit pohyb jak chodců tak i motorových vozidel.
Záchytná parkoviště na Brněnsku
Štadáni, Pavel ; Apeltauer, Jiří (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Ve světě stále častějším způsobem řešení rostoucí intenzity automobilové dopravy ve městech je zřizování záchytných parkovišť v jejich okrajových částech, která mají za úkol snížit podíl individuální automobilové dopravy. Práce je zaměřena na určení vhodných lokací a potřebných kapacit takovýchto parkovišť pro dojíždějící do města Brna ze západního a jihozápadního směru. Konkrétně se jedná o části okresů Brno-venkov a Znojmo s přesahem do okresů Třebíč a Žďár nad Sázavou kraje Vysočina. Výsledky dále přináší srovnání cestovních časů při využití přepravy pouze autem a pomocí systému Park&Ride, tedy kombinací automobilové a veřejné hromadné dopravy.
Křižovatka ulic Malátovy, Na Návsi a Stříbrnické v Ústí nad Labem
Jančík, Josef ; Apeltauer, Jiří (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Náplní bakalářské práce je navrhnout úpravu stávající stykové křižovatce ulic Malátovy, Na Návsi a Stříbrnické v Ústí nad Labem na kruhový objezd o průměru 28 m.
Bučovice - studie obchvatu
Guráň, Pavel ; Apeltauer, Jiří (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je prověřit možné vedení silnice I/50 na území města Bučovic s ohledem na životní prostředí a život ve městě. Navrhovaný obchvat bude zejména odvádět tranzitní dopravu mimo centrální část města. Důvodem pro postavení obchvatu je především zvýšení bezpečnosti ve městě a snížení negativních vlivů, jako je intenzita dopravy, hluk, emise a vibrace od těžkých nákladních vozů. Vedení trasy je řešeno ve 3 variantách. Z toho jedna vychází z územního plánu a z části vede přes jižní část města. Zbylé varianty vedou zcela mimo obec. Součástí práce je multikriteriální hodnocení a vzájemné porovnání řešených variant.
Troubky - Vlkoš rekonstrukce III/4348
Dočkal, Pavel ; Apeltauer, Jiří (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rekonstrukcí silnice III/4348 mezi obcemi Troubky a Vlkoš. Důvodem této rekonstrukce je napravení směrového a výškového řešení stávající trasy. Tím dojde hlavně ke zvýšení bezpečnosti v tomto úseku. Byly zjištěny původní parametry trasy a navrhnuty 2 varianty řešení rekonstrukce.
Okružní křižovatka Velkomoravská - bří Čapků v Hodoníně
Špačková, Eliška ; Apeltauer, Jiří (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je řešení křižovatky ulic Velkomoravská a bří Čapků ve městě Hodonín. Stávající stav je nevyhovující z dopravně-bezpečnostního hlediska. Problematický je technický stav autobusových zastávek pro hromadnou dopravu, připojení cyklistických pruhů, odbočení vlevo z ulice bří Čapků a délky přechodů.
Sledování statické dopravy na parkovišti před Fakultou stavební a v okolí
Strmiska, Tomáš ; Apeltauer, Jiří (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Předmětem tématu je sledování statické dopravy v okolí Fakulty stavební VUT v Brně. Cílem práce je zjištění vlivu provedené rekonstrukce a současného zpoplatnění parkoviště Veveří na parkovací návyky řidičů. Těžištěm práce jsou měření realizovaná v terénu. Získané hodnoty byly využity pro analýzu obsazenosti parkovacích míst v průběhu pracovního dne a doby stání jednotlivých vozidel. V závěru práce jsou naměřená data z parkoviště porovnávána s dalšími možnostmi parkovaní v dané lokalitě a je předložen návrh optimalizace využití parkovacích ploch.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 40 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.