Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 152 záznamů.  začátekpředchozí29 - 38dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hra ve virtuální realitě
Čeleďa, Jan ; Kapinus, Michal (oponent) ; Najman, Pavel (vedoucí práce)
V posledních letech zaznamenaly headsety pro virtuální realitu značný posun kupředu jakz hlediska dostupnosti pro širší veřejnost, tak z hlediska inovací, které vývoj v oblastivirtuální reality přinesl. Nové technologie přináší mnoho změn a vylepšení v manipulaciuživatele s virtuálním světem, kvalitnější obraz a vhodnější napájení. Cílem této prácebylo vytvoření akční hry ve virtuální realitě. Jedná o simulaci lovu kachen dvouhlavňovoubrokovnicí v prostředí venkova. Při tvorbě práce byl kladen důraz na manipulaci se zbranía věrohodně působící střelbu. Jako headset pro virtuální realitu byl zvolen HTC Vive.Aplikace je vytvořena ve volně dostupném enginu Unity a naprogramována v jazyce C#.
MOOC - Massive Open Online Course - pro FIT
Peška, Michal ; Kapinus, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje relativně nový trend ve vzdělávání - Massive open online course. Věnuje se jeho celkovému vývoji a zhodnocuje jej. Jsou představeny webové platformy, které tyto kurzy zprostředkovávají. Tyto platformy jsou blíže specifikovány a jsouo nich zjištěny poznatky pro pozdější využití v této práci. Další části práce se pak zabývají návrhem a realizací nástroje pro společné studium v reálném čase. Jedná se o experiment, který má mimo jiné určit, zda je tento koncept výuky možný a jaké prostředky je vhodné použít.
Bezdrátově řízený zdroj světla
Martinka, Václav ; Kapinus, Michal (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a implementovat zdroj světla bezdrátově ovládaný libovolným zařízením skrze Wi-Fi síť. Práce popisuje výběr komponent a jejich zapojení. Dále se věnuje knihovně pro Wi-Fi modul, způsobu komunikace po síti a návrhu uživatelského rozhraní. Výstupem práce je funkční prototyp umístěný na desce plošných spojů.
Grafické uživatelské rozhraní pro ovládání robota
Pakosta, Pavel ; Kapinus, Michal (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou jednoduchého grafického rozhraní pro ovládání robota. Cílem práce je poskytnout uživatelům jednoduchý prostředek, který jim umožní spouštět ROS programy pro ovládání robota a zároveň je zbaví možnosti přímé manipulace se systémem robota. Pro možnost správy programů robota, je vytvořena pomocná aplikace, umožňující nahrávat a odstraňovat programy z robota. Obě aplikace jsou implementovány v jazyce C++ a prostředí Qt. Pro navázání spojení mezi robotem a pomocnou aplikací je použita knihovna libssh. Aplikace je cílena na zařízení Odroid xu4 s operačním systémem Ubutnu 16.04.
Cloudový server pro správu robotů
Jezerský, Matouš ; Kapinus, Michal (oponent) ; Materna, Zdeněk (vedoucí práce)
Cílem tohoto projektu je zefektivnit a zabezpečit uživatelský přístup k robotům využívajícím platformu ROS a serverům, které na nich běží, bez nutnosti rekonfigurace při změně sítě či potřeby přímého VPN připojení, a také s důrazem na co nejmenší softwarové požadavky na uživatele a roboty. Výsledkem je open-source aplikace, která toto umožňuje.     Řešením je vytvoření reverzního proxy serveru mezi klientskými aplikacemi a servery běžícími na robotech (dále Dispatcher), pro propojení klientů a robotů je využito dvou OpenVPN sítí a jako bezpečné rozhraní s autentizací uživatelů je využito existujícího systému RMS, který je rozšířen o rozhraní pro Dispatcher.     Dispatcher mimo jiné také sbírá informace o všech připojených robotech pro snadné zobrazení.     Tato sada programů tedy umožnuje oprávněnému uživateli připojení k robotům v libovolných sítích bez potřeby klientského softwaru mimo klienta OpenVPN a webového prohlížeče.
Světlo řízené mikropočítačem s bezdrátovým rozhraním
Kéry, Július ; Kapinus, Michal (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Svetlo je súčasťou ľudského života od narodenia. Je teda logické, aby dnešná technika sa snažila zúžitkovať tento aspekt nášho života na rôznych úrovniach ovládania až po možnosť bezdrôtového ovládania. Dnes môžeme vidieť na každom kroku výsledky ľudského snaženia. Semafory a lampy na uliciach slúžiace ako bezpečnostné opatrenia, reklamné tabule vytvárajúce záujem u ľudí. Taktiež je svetlo využívané ako prostriedok na liečenie ľudí s rôznymi problémami a chorobami - svetelné terapie.
Roguelike hra z třetí osoby v Unity
Moudrý, Daniel ; Kapinus, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Práce obsahuje informace o tvorbě roguelike počítačové hry ve třetí osobě v herním enginu Unity. Ze začátku je popsáno, o čem hra je, poté práce popisuje princip fungování této hry a dále samotnou implementaci v herním enginu Unity. Konkrétně v programovacím jazyce C#.
Inteligentní video-přehrávač
Sabela, David ; Materna, Zdeněk (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Cílem práce bylo vytvořit uživatelské rozhraní pro zobrazování zajímavých událostí z dohledových kamerových systémů. V části teorie jsou popsány technologie, které jsou vhodné k vytvoření webové aplikace, která pracuje s videem. Jsou zde popsány také zásady kvalitního grafického uživatelského rozhraní a je zde přiblížena problematika dohledových kamerových systémů. V části návrh a imple-mentace je popsáno mé řešení prototypu inteligentního video-přehrávače. Výsledný prototyp je otestován řadou testujících a výsledky jsou analyzovány a vyhodnoceny v části testování.
Nástroj pro správu rodinných multimediálních dat
Černoch, Štěpán ; Kapinus, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem uživatelského rozhraní a implementací prototypu webové aplikace, jejíž hlavním cílem je usnadnit uživatelům sdílení multimediálních dat. V textu jsou čtenáři popsány některé typy uživatelských rozhraní, dále pak způsoby tvorby webových rozhraní a analýza již existujících řešení zabývajících se stejným, či podobným tématem. Při tvorbě rozhraní byla velká pozornost věnována jednoduchosti a intuitivnosti celého systému. Výsledkem práce je prototyp aplikace, která je implemetována v jazyce PHP s použitím frameworku Nette, frameworku Bootstrap a jQuery. V závěru práce je provedeno testování a vyhodnocení výsledků.
Kalibrace robotického pracoviště
Uhlíř, Jan ; Veľas, Martin (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou kalibrace robotického pracoviště, zahrnující zaměření kalibračního objektu za~účelem vzájemné kalibrace 2D nebo 3D kamery, robotického ramene a scény robotického pracoviště. Nejprve byla nastudována problematika týkající se kalibrací již zmíněných prvků. Dále byla provedena analýza vhodných metod realizujících tyto kalibrace. Výsledkem práce je aplikace robotického systému ROS poskytující metody pro tři různé typy kalibračních programů, jejichž funkcionalita je v závěru této práce experimentálně ověřena.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 152 záznamů.   začátekpředchozí29 - 38dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.