Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,001 záznamů.  začátekpředchozí285 - 294dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
OpenSceneGraph
Javorský, Peter ; Kršek, Přemysl (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
OpenSceneGraph je voľne šíriteľný, multiplatformový interface pre programátorov aplikácií umožňujúci vytvorenie komplexného grafu scény, poskytujúceho vysokovýkonné 3D grafické zobrazovanie používané vývojármi aplikácií na vizuálne simulácie, virtuálnu realitu, hry, vedecké zobrazovanie a modelovanie.
Měření rychlosti automobilů stacionární kamerou
Juřica, Tomáš ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o problematice měření rychlosti automobilů z videozáznamu pořízeného staticky umístěnou videokamerou s výhledem na silnici. Popsána je tvorba nástroje s cílem dosáhnutí maximální přesnosti měření s minimálním uživatelským vstupem a časem měření jednoho objektu. Pojem o rozměrech scény systém získává na základě známých bodů ve scéně, jež jsou nástrojem manuálně vyznačeny. Dále je popsán vliv způsobu anotování průjezdů vozidel a kvality vstupního souboru na maximálně možnou dosažitelnou přesnost měření.
Interaktivní nástroj pro tvorbu více-méně slepých map
Balazy, Petr ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je implementovat webovou aplikaci pro tvorbu více-méně slepých map z OpenStreetMap dat. Při implementaci byla použita sada nástrojů Mapnik, která je určená k tvorbě map a mapových dlaždic. Během implementace probíhalo několik kol testování, po kterých byla aplikace opravována, upravována a vylepšována. Vytvořená aplikace umožňuje uživateli výběr oblasti, výběr prvků mapy a jejich vlastností, stažení mapy ve vybraném datovém formátu a velikosti.
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Hejl, Zdeněk ; Přibyl, Jaroslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce popisuje hlavní části implementace grafického intra s omezenou velikostí. Popsány jsou použité minimalistické techniky a způsob procedurální výroby textur a jednoduchých i složitých 3D objektů. Dále jsou vysvětleny způsoby načítání, úpravy a animace objektů a způsoby vytvoření použitých efektů.
Řešitel sudoku pro Android
Hrbas, Vojtěch ; Herout, Adam (oponent) ; Páldy, Alexander (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá řešením hry Sudoku pořízené pomocí kamery mobilního zařízení se systémem Android. Probírá možnosti zpracování obrazu, možnosti rozpoznávání textu v obraze a princip a řešení hry Sudoku. Zkoumá také již existující aplikace pro Android řešící Sudoku. Dále navrhuje vlastní aplikaci pro řešení Sudoku a shrnuje dosažené výsledky testování aplikace z hlediska výkonu a uživatelů.
Detekce graffiti tagů v obraze
Molisch, Marek ; Herout, Adam (oponent) ; Špaňhel, Jakub (vedoucí práce)
Cílem této práce je porovnat současné architektury modelů, zodpovědné za detekci objektů a použít je pro úlohu detekce graffiti tagů. Pro tyto účely byly v řešení vybrány state-of-the-art modely, které jsou podporovány frameworkem Tensorflow. Architektura Faster R-CNN byla nejpřesnější a architektura SSD nejrychlejší. Také byly provedeny experimenty s graffiti tagy z Athén na datasetu STORM, kde se zjistilo, že ke graffiti tagům je žádoucí přistupovat jako k objektům a ne jako k písmu.
Eye Tracking During Interaction with a Screen
Pavelková, Alena ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
This work presents system for real-time tracking of computer screen and estimating location of user's gaze on this screen with the use of eye-tracking data from a head-mounted eye-tracker and Uniform Marker Fields. The designed system localizes the computer screen in the frames from eye-tracker's front camera using a fragment of Uniform Marker Field displayed on the screen. The marker is hidden after its successful detection and natural feature points from the camera frame lying on the computer screen or, optionally, from the whole frame, are used for tracking the screen. If the natural features tracking fails, marker is displayed again and the tracking is re-initialized. In order to make the marker as unobtrusive as possible, gaze information is used to display the marker as far from the area of user's visual attention as possible. To evaluate the performance and accuracy of the implemented system and the influence of marker appearing on the screen on user's ability to perform his work, several experiments and user testing were conducted.
Anonymizace videa
Mokrý, Martin ; Bartl, Vojtěch (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je navrhnutie a vytvorenie automatického systému pre anonymizáciu videí. Tento systém na svoju činnosť využíva rôzne detektory objektov v obraze a taktiež aj aktívne sledovanie takto zdetekovaných objektov. Na zdetekované objekty je následne aplikovaná úprava, ktorá zabezpečí dostatočnú mieru anonymizácie. Hlavným prínosom takéhoto systému je urýchlenie anonymizácie videí, ktoré bude následne možné zverejniť.
Mobilní aplikace pro prohlížení internetových obrázků
Kočnar, David ; Kolář, Martin (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce vysvětluje problematiku vývoje mobilních aplikací pro operační systém Android a popisuje kompletní návrh a vývoj mobilní aplikace Impres pro prohlížení obrázků. Kromě mobilní aplikace byla vytvořena také serverová aplikace v jazyce PHP zajišťující data z více internetových zdrojů. Celá tato služba má za cíl přinést uživateli inspirativní obsah tvořený fotografiemi a dalším vizuálním uměním. Služba bude automaticky doplňovat nový obsah a pro uživatele vytvářet personalizovaný výběr. V práci jsou popsány teoretické znalosti a postupy nutné pro správný návrh a vývoj mobilních aplikací. Závěrem práce je zhodnocení řešení a návrhy na případné další funkce.
Uniform Marker Fields pro Android
Salát, Marek ; Szentandrási, István (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací vlastního detektoru Uniform Marker Fields a ladící aplikace pro mobilní zařízení. Implementace detektoru přináší alternativní postupy k původnímu řešení, tak aby co nejvíce vyhovovala málo výkonným zařízením. Hlavním cílem této práce je nalézt pozici a rotaci modulu markeru, případně pozici kamery v prostoru. Výsledné řešení je možné využít jako knihovnu pro detekci modulu markeru nebo základ pro aplikace využívající rozšířenou realitu s použitím Uniform Marker Fields.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,001 záznamů.   začátekpředchozí285 - 294dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.