|
České vědecké společnosti exaktních věd v 19. století
Jindra, Jiří
Je podán výklad o českých vědeckých společnostech působících v českých zemích od 19. století. V oblasti matematiky, astronomie a fyziky to byla Jednota českých matematiků, jejímž předchůdcem byl studentský Spolek pro volné přednášky z matematiky a fysiky. Chemici byli organizováni ve Spolku českých chemiků, jemuž předcházel studentský přírodovědecký spolek Isis. Ostatní přírodovědecké discipliny pěstoval Přírodovědecký klub. Současnými společnostmi s nepřerušenou činností jsou Jednota českých matematiků a fyziků a Česká chemická společnost.
|
| |
| |
| |
| |
| |
|
Analýza logistického zajištění firmy Leoš Vágner - POL-SKONE
Jindra, Jan ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Vágner, Leoš (oponent)
Záměrem této bakalářská práce je popis logistických procesů společnosti Leoš Vágner -- POL-SKONE. Základní snahou je objevení redundantních činností, které jednak prodlužují dobu objednávkového cyklu a také zahlcují pracovníky zbytečně náročnou administrativní prací.V teoreticko-metodologické části bakalářské práce jsou shrnuty poznatky načerpané z odborné literatury potřebné k pochopení přístupů k logistice a jejího uplatnění v praxi. V praktické části jsou pak popsány a zhodnoceny procesy probíhající ve firmě.
|
|
Doporučovatelé v reklamě
Záhorka, Marek ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Jindra, Josef (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na jednotlivé typy doporučovatelů vyskytující se v reklamních sděleních a způsobu jejich zapojení. Dále se zabývá reklamou s doporučovatelem, která je v rozporu s kodexem reklamy. Zároveň je zde nastíněn proces zapojení známé osobnosti do reklamy. Poslední část práce je věnována obsahové analýze tištěných reklamních sdělení s doporučovateli ve vybraných titulech.
|
|
Marketing na pomezí mezinárodního podnikání a informačních technologií
Jurčík, Michal ; Klosová, Anna (vedoucí práce) ; Sato, Alexej (oponent) ; Jindra, Jiří (oponent) ; Kováč, Michal (oponent)
Informační technologie umožnily standardizovat značnou část marketingových informací pomocí digitalizace. Tím, že se tyto informace standardizují, usnadňuje se také standardizace práce s nimi v konkrétních částech hodnotového řetězce podniku. V práci je navrženo vymezení čtyř specifických oblastí využívání informačních technologií v marketingu: e-commerce, dodavatelské řetězce s informačními technologiemi, marketingové databáze a informační systémy v podniku, digitální televizní a rozhlasové vysílání. Hlavním cílem práce je ověřit hypotézu o této klasifikaci oblastí aplikování informačních technologií. Dalším cílem je analyzovat tyto oblasti z hlediska mezinárodního marketingu a charakterizovat, jak konkrétně informační technologie ovlivňují v těchto oblastech podnikání.
|
| |