Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 222 záznamů.  začátekpředchozí212 - 221další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Konstrukční úprava řadící páky automobilu
Hajdušek, Zdeněk ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Zdeněk Hajdušek Konstrukce úprava řadicí páky automobilu BP, ÚADI, 2010, 59 str., 75 obr. Při návrhu úpravy řadicí páky bylo docíleno konstrukce o vyšší tuhosti a současně nižší hmotnosti než původní řešení a to při dodržení potřebné bezpečnosti. Dále bylo navrženo nové uchycení řadíci páky k rámu vozu zvyšující boční stabilitu při řazení.
Konstrukční řešení mechanismu přepínání turistické clony projektoru světlometu automobilu
Škývara, Tomáš ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo navrhnout mechanismus turistické clony, který by mohl nahradit současný mechanismus na projektoru společnosti Visteon-Autopal. Práce byla zaměřena na rešerši současně používaných řešení a především na návrh mechanismu. Návrh byl zpracován především po mechanické stránce a vytvořené varianty byly určeny pro získání konstrukčních doporučení pro konstrukci turistické clony v projektoru.
Zkoušky jízdní dynamiky motocyklů
Dolák, Jindřich ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
V rámci této práce jsem provedl návrh zkoušek jízdní dynamiky motocyklů včetně vlastních testů a vyhodnocení. Toto téma jsem si vybral protože motocykly jsou mým koníčkem a samotného mě zajímalo jak takové zkoušky dopadnou. Cílem práce je získání hodnot potřebných ke srovnání dynamických parametrů motocyklů pro jízdní stavy brzdění a akcelerace.
Konstrukční řešení a směry technického vývoje vozidel Formule Student
Adámek, Ladislav ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá historií a vývojem a především současnými trendy soutežesoutěže Formula Student/SAE. Větší část práce je věnována komplexnímu shrnutí konstrukčních řešení vozidel a konstrukčních celků nejúspěšnějších týmů této soutěže. Účelem tohoto průzkumu bylo získání informací o konstrukci vozu konkurenčních týmů, které by měly posloužit při stavbě vozu vlastního.
Geometrie rejdové osy užitkových automobilů
Knor, Pavel ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je zjistit z databází vozidel charakteristické hodnoty sbíhavosti, odklonu, záklonu současných automobilů v závislosti na parametrech vozidel, které je přímo ovlivňují – výkon motoru, rok výroby a podobně.
Technická řešení Formule SAE v zemích mimo USA
Bittner, Ivo ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Technická řešení Formule Student v zemích mimo USA. Bakalářská práce bakalářského studia 3. Ročník, školní rok 2008/2009, studijní skupina 3D/31. FSI VUT v Brně, Ústav automobilního a dopravního inženýrství, odbor Dopravní a manipulační technika, listopad 2008. Projekt vypracovaný v rámci bakalářského studia oboru Dopravní a manipulační technika předkládá návrh práce Technická řešení Formule Student v zemích mimo USA. Náplní práce je zpracovat přehled nejdůležitějších technických předpisů a souvisejících technických řešení současných soutěžních vozidel, uvést dostupné příklady řešení důležitých konstrukční částí, vyslovit se k možnosti využití inženýrských přístupů při vývoji vozidel, včetně měření a testování, připravit dostupný přehled konstrukční řešení význačných závodních týmů .
Vývoj vozů Formule 1
Studeník, Juraj ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá popisem vývoje, výzkumu, výroby a zkoušení komponentů pro vozy formule 1. Na základě těchto zlepšení dochází k posunu ve vývoji technologií, které podporují větší bezpečnost pro jezdce a neustále zvyšují hranice rychlosti. Tím dochází k větší vyrovnanosti jezdeckého pole a zajímavosti závodů.
Měření charakteristik tlumičů
Čajka, Lukáš ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
V úvodu práce je uveden stručný přehled jednotlivých typů vozidlových tlumičů. Hlavním předmětem je však popis zkušebních metod a zkušebních zařízení, sloužících k měření charakteristik vozidlových tlumičů. Součástí je také porovnání a zhodnocení výhod a nevýhod jednotlivých typů zkušebních stavů.
Zařízení na měření a seřízení závodního automobilu
Andrys, Michal ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
Práce pojednává o zařízeních a přístrojích používaných pro seřizování a měření závodních automobilů. Vytváří stručný přehled nejpoužívanějších přístrojů pro základní a nejdůležitější nastavení vozu a měření důležitých prvků. Obsahově zahrnuje pneumatiky, kola, motor i podvozek.
Typy náprav osobních automobilů
Sedlář, Jiří ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
V této práci je uveden přehled typů náprav, které se používají u současných osobních automobilů. U jednotlivých typů náprav je popsán jejich princip činnosti a je také uveden příklad použití u konkrétního automobilu. V práci jsou uvedeny značky a typy vozů, které používají jednotlivé typy náprav.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 222 záznamů.   začátekpředchozí212 - 221další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.