Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 141 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Franchising jako forma vstupu na trh
Stará, Kristina ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Tato bakalářská práce zpracovává téma "Franchising jako forma vstupu na trh". Je rozdělena na tři hlavní kapitoly. V první části se zabývá teoretickou stránkou věci, výhodami a nevyhodami franchisingu, a zároveň historií a vývojem franchisingu ve světě a ČR. Druhá kapitola popisuje samotný proces zavádění franchisingu ve firmě a poslední část obsahuje popis fungování konkrétního franchisového konceptu, v tomto případě firmy FORNETTI Bohemia.
Analýza konkurence vybraných stravovacích zařízení
Komrska, Jan ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Cílem této práce je identifikovat nejdůležitější poskytovatele stravování pro žižkovský areál VŠE, analyzovat jejich aktivity a konkurenční pozici na trhu a navrhnout možné příležitosti pro rozvoj těchto subjektů. Teoretická část vymezuje postup pro tvorbu konkurenční analýzy. Praktická část se již věnuje konkrétním podnikům. V závěru je k dispozici kvantifikované srovnání těchto zařízení.
The strategy of company`s entry to the market
Koreňová, Hana ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Prídavok, Mojmír (oponent)
Společnost E-zone Technologies je slovenská firma zaoberající se vývojem internetových aplikácí, která se rozhodla na základě minulého vývoje rozšířit své podnikání do České Republiky. Cílem diplomové práce bylo vytvoření vhodné strategie vstupu firmy E-zone Technologies na český trh. Pro dosažení cíle byla vypracováná PEST analýza, analýza mikro prostředí a SWOT analýza, které odhalili příležitosti a ohrožení pro český trh. Na základě zjištení z analyz byla navrhnutá vhodná marketingová strategie včetně celkového marketingového mixu a komunikačních prostředků.
Franchising jako způsob vstupu na trh
Vajdečková, Barbora ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou franchisingu jako způsobu vstupu na trh. První část je věnována franchisingu z teoretického pohledu. V druhé kapitole je rozebráno postavení franchisingu na českém trhu. Závěrečná kapitola názorně popisuje fungování franchisingu na příkladu úspěšné kosmetické firmy Yves Rocher.
Franchising jako způsob vstupu na trh
Ptáčková, Lucie ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje frachsising jako formu vstupu na trh. Je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se zabývá základními pojmy, historií franchisingu, postupem při jeho zakládání a jeho výhodami i nevýhodami. Praktická část zkoumá franchisingový koncept společnosti City Sightseeing ve světě a v České republice, konkrétně v hlavním městě.
Cenová strategie dodavatelů teplé užitkové vody
Jonasová, Tereza ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Práce se zabývá cenovou strategií dodavatelů teplé vody. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část se zabývá především tvorbou cen a strategickou analýzou. Prostor je zde věnován i problematice výroby a rozvodu teplé vody a dodavatelům v České Republice. Práce obsahuje rovněž kapitolu, která se podrobněji věnuje cenovým regulacím. Praktická část práce se věnuje strategické analýze společnosti Distep a.s.
Franchising jako metoda vstupu na trh
Grešlová, Denisa ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Vatala, Josef (oponent)
Cílem této práce je vysvětlit fungování franchisingu, popsat jeho hlavní principy a zásady, výhody a nevýhody a následně analyzovat a zhodnotit konkrétní případ, franchisingový koncept "Potrefená husa".
Biopotraviny a jejich postavení v současném retailingu
Dvořáková, Lucie ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Dvořák, Josef (oponent)
Diplomová práce se zabává postavením českých biopotravin v českém retailingu. Téma biopotravin je v současné době živě diskutováno, českým lokálním potravinám však není věnován takový prostor, jaký by si zasloužily. V teoretické části práce vymezuje nejdůležitější pojmy jako retailing, maloobchod nebo ekologické zemědělství a dále rozebírá český trh s potravinami a biopotravinami. Aplikační část na tyto poznatky navazuje a za pomocí dat sesbíraných v 5 českých řetězcích (Globus, Tesco, Interspar, Penny Market a Albet) analyzuje trh biopotravin se zemí původu Česká republika. V závěru práce shrnuje doporučení na zlepšení postavení českých biopotravin v českém retailingu, cílená na české spotřebitele, zemědělce a oficiální organizace.
Franchising jako metoda vstupu na trh
Tichá, Alice ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Krajča, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se věnuje franchisingu jako metodě možného vstupu na trh. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část objasňuje základní principy fungování franchisingu, jeho historii, koncepci, veškeré aspekty franchisingového podnikání, včetně výhod i nevýhod, plynoucích pro franchisora a franchisanta z této formy spolupráce. Praktická část je zaměřena na fungování dvou franchisingových konceptů Naturhouse a Dietplus.
Franchising jako metoda vstupu na trh
Škodová, Adéla ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Tématem této bakalářské práce je Franchising jako metoda vstupu na trh. V první části se zabývám franchisingem obecně, jeho výhodami, nevýhodami a informačními materiály o této formě podnikání. Zmiňuji i současný stav franchisového trhu v České republice. V druhé části se věnuji TETA drogeriím a způsobu fungování sítě. Obsahem jedné kapitoly jsou základní údaje o vlastníkovi značky TETA, postavení na trhu a služby, které TETA drogerie zákazníkům poskytuje. V další kapitole rozebírám franchisovou smlouvu, z níž se soustředím především na Soubor pravidel a jeho dodržování. Poslední kapitola je zaměřena na názory franchisantů na fungování systému TETA.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 141 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.