Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  začátekpředchozí21 - 24  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hnací ústrojí moderních elektromobilů
Mraček, Pavel ; Zajac, Roman (oponent) ; Otipka, Václav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá hnacím ústrojím moderních elektromobilů. Úvodní část práce se stručně věnuje významným historickým milníkům elektromobility. Hlavní část práce popisuje různé koncepce samotného hnacího ústrojí a rozebírá jednotlivé užité komponenty. Rozebrány jsou zejména elektromotory, akumulátory a převodovky. Celou práci uzavírá srovnání sériově vyráběných elektromobilů rozdělených do dvou kategorií podle ceny.
Vysokotlaké vstřikovací systémy
Břoušek, Roman ; Otipka, Václav (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vysokotlakými vstřikovacími systémy zejména pro osobní automobily. Cílem bylo popsat soustavu přímého vstřikování na konkrétních pohonných jednotkách společně se způsoby snižování emisí a jejich nejčastějších závad. Postupně jsou v práci popsané části vysokotlakého vstřikování včetně jejich funkce. Při porovnání současných soustav přímého vstřikování benzinu i nafty si lze všimnout jejich vzájemné podobnosti z hlediska funkce. Závěrem je vhodné zmínit nástup elektrifikace a tím i vývoj vstřikovacích soustav, který je s kombinací finančního a technologického hlediska na ústupu.
Konstrukční návrh zkušebního stavu s uzavřenou smyčkou toku momentu pro experimentální ověření parametrů převodových ústrojí
Otipka, Václav ; Řehák, Kamil (oponent) ; Prokop, Aleš (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou návrhu měřícího stavu pro experimentální stanovení NVH parametrů převodových ústrojí. Rozebrány jsou nejprve obecné poznatky z oblasti měření vibro akustiky. Následuje zhodnocení nejčastěji využívaných silových zařízení pro vyvozování reálných zátěžných stavů na měřených převodovkách. Podrobněji je zde mimo jiné rozebrán uzavřený silový okruh. V práci jsou dále postupně popisovány dva hlavní konstrukční celky složené z propojovacího členu a zkušební stolice. Oba zmíněné celky byly během návrhu optimalizovány především z pohledu jejich modálních vlastností, a to s využitím numerických simulací v softwaru ANSYS Workbench. Zahrnuty jsou zde taktéž pevnostní výpočty. Ty byly provedeny s využitím jak numerických, tak analytických výpočetních přístupů. Nepostradatelným výsledkem konstrukční práce je zpracování kompletní výkresové dokumentace, která je přílohou práce. V neposlední řadě je třeba uvést, že bylo provedeno a následně vyhodnoceno experimentální ověření vibrací a hluku na fyzicky zhotoveném propojovacím členu.
Vozidla s pohonnými jednotkami na CNG
Otipka, Václav ; Svída, David (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vozidly s pohonnými jednotkami na CNG. Úvodní část práce je věnována rozboru paliv, která jsou používána pro pohon pístových spalovacích motorů. Jsou rozebrána paliva masivně rozšířená i poměrně ojedinělá. Hlavní část práce popisuje konstrukci sériově vyráběných vozidel poháněných zemním plynem. Rozebrány jsou jednotlivé funkční prvky vozu, které jsou odlišné od běžných vozidel na konvenční paliva. Součásti práce je i kapitola týkající se provozování takovýchto automobilů, včetně dopadů na ekologii či bezpečnost. Celou práci uzavírá aktuální nabídka osobních automobilů na domácím trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   začátekpředchozí21 - 24  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.