Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  začátekpředchozí21 - 24  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Současný tanec v televizním vysílání
Párová, Karolína ; Mathé, Ivo (vedoucí práce) ; Kubicová, Ivanka (oponent)
Práce se zabývá fenoménem tance v televizním vysílání s důrazem na současný tanec, který je zde vnímán jako forma umělecké výpovědi (práce se nezaměřuje ne zábavnou funkci tance). Cílem práce bylo nejenom zmapovat historické potýkání tance s televizním vysíláním, které probíhalo od úplných počátků televize, ale především poukázat na možnosti, jakými se dnes dá pracovat s tancem na obrazovce, a poskytnout argumenty podporující tezi, že současný tanec na obrazovce může být strhující záležitostí. Podstatnou součástí práce je analýza současného stavu v České republice a naznačení východisek pro producenty tak, aby se i český divák v budoucnu tance na obrazovce dočkal.
Postavení audiovizuálního průmyslu v ekonomickém systému České republiky
Čermák, Filip ; Tomek, Ivan (vedoucí práce) ; Mathé, Ivo (oponent)
Diplomová práce se zabývá vymezením absolutního a relativního postavení audi?ovizuálního (filmového) průmyslu v ekonomickém systému České republiky a jeho vývojem ve sledovaném období ve dvou oblastech ? celkový výstup eko-nomického systému a spotřebovávané výrobní faktory. Porovnáním podílu filmo?vého průmyslu na těchto dvou veličinách je možné odvodit jeho obecnou ekono?mickou efektivitu. Určení postavení filmového průmyslu v českém hospodářství je uvedeno explikací k němu potřebných základních ekonomických pojmů, teore?tických východisek a použitých postupů. V její druhé části jsou zkoumány faktory, u kterých lze předpokládat vliv na toto postavení, ve srovnání s jeho skutečným vývojem. V poslední, závěrečné části této diplomové práce jsou navržena opatření, která by mohla zlepšit postavení filmového průmyslu v hospodářství České republiky a pomoci překonat jeho sou?časnou krizi ? zavedení fiskálních pobídek a úprava fungování Státního fondu České republiky pro podporu a rozvoj české kinematografie a zdrojů jeho finan?cování.
Budování značky v oblasti kultury
Ottová, Michaela ; Tomek, Ivan (vedoucí práce) ; Maurer, Pavel (oponent) ; Mathé, Ivo (oponent)
Práce reflektuje možnosti využití komerčních principů marketingu v oblasti české nemasové kultury. Podává základní informace o způsobech budování značky a image kulturních subjektů, možnostech jejich využití a rizicích vznikajících v případech zanedbávání péče o obraz a odlišnost subjektu. Poukazuje na důležitost značky a její image nejen na poli komerčního trhu, ale také v kulturní a umělecké oblasti. Ukazuje, že značkou nemusí být pouze firma, ale mohou jí být také osobnosti a umělci. Pojednává o specifikách kultury, její výdělečné oblasti a neziskovém sektoru. Zabývá se příkladem české multižánrové progresivní scény ? divadlem Archa. Vysvětluje přínosy kultury pro rozvoj ekonomiky a pro společnost jako takovou. Hovoří o komunikaci, ?poselství? a úloze kulturních subjektů směrem k veřejnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   začátekpředchozí21 - 24  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.