Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 95 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Franchising jako metoda podnikání v gastronomii: analýza konceptu Potrefená Husa
Drápela, Lukáš ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Mareš, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na franchising jako jednu z metod podnikání v gastronomii v České republice. Autor se snaží mapovat historii i současný stav této relativně nové a mezi veřejností ne tak známé metody podnikání. Na začátku jsou vypsány stručně hlavní pojmy v oblasti franchisingu, poté jeho stručný vývoj a právní ukotvení v České republice s velkým důrazem na oblast gastronomie. Praktická část má za cíl analyzovat konkrétní franchisový koncept Potrefená husa. Jde o jeden z nejstarších a nejrozšířenějších gastronomických franchisových konceptů mimo oblast fast-foodů. Autor se snaží najít klíčové důvody úspěchu a popsat i jeho slabší stránky. Jako metoda výzkumu je použit kvalitativní výzkum, konkrétně individuální hloubkový rozhovor se zúčastněnými projektu. Práce může sloužit jako zpětná vazba zúčastněným nebo potenciální materiál při rozhodování o vstupu do projektu pro nové franchisanty.
Analýza použitelnosti elektronického obchodu košile Joka
Klášterková, Jana ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Mareš, Jan (oponent)
Cílem této práce je analýza vlivu použitelnosti webových stránek na konverzní poměr a zjištění efektu změny použitelnosti daného internetového obchodu. Dobře použitelné webové stránky jsou velmi aktuálním tématem, protože stále více i menších společností používá prostředí Internetu k obchodování se svým zbožím nebo ke své prezentaci. Tato diplomová práce se zabývá analýzou použitelnosti webových stránek. Vysvětluje pojem použitelnost webové stránky. Ukazuje vliv použitelnosti webu na chování návštěvníka stránky. Práce přiblíží čtenáři některé metody a oblasti analýzy webových stránek, které mohou být jak kvantitativního tak kvalitativního charakteru. Hlavní praktické zaměření práce je pak na analýzu návštěvnosti a analýzu použitelnosti konkrétní webové stránky malé firmy. Analýza použitelnosti je provedena pomocí amatérského uživatelského testování použitelnosti a dochází i k implementaci změn. Data na analýzu návštěvnosti jsou získána z nástrojů pro analýzu webových stránek, jako jsou Google Analytics, PIWIK a Mouseflow. Z těchto dat jsou i získány informace o konverzním poměru a efektu zlepšení použitelnosti.
Podnikatelský plán: Uniseeker – find your university
Kotek, Jan ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Richter, Stanislav (oponent)
Cílem bakalářské práce je vytvoření podnikatelského plánu pro startup jménem Uniseeker. Podnikatelský záměr spočívá ve vybudování globální platformy pro studenty, kteří hledají univerzitu v zahraničí. Teoretická část je věnována tvorbě podnikatelského plánu s důrazem na tvorbu podnikatelského modelu a dále ověřování předpokladů, se kterými podnikatel do projektu vstupuje. V praktické části je zpracován samotný plán, jehož součástí je také podnikatelský model vytvořený pomocí nástroje Lean Canvas. Práce je dále zaměřena na analýzu trhu, velký důraz je kladen na analýzu problémů a potřeb potenciálních uživatelů a zákazníků. Výsledky průzkumu jsou součástí práce, stejně tak data o studentské migraci ve světě.
Vypracovanie podnikateľského plánu pre Lyžiarsku školu Jasná
Dubovská, Jana ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Andera, Michal (oponent)
Diplomová práca analyzuje a vyhodnocuje podmienky pre založenie a rozvoj Lyžiarskej a snowboardovej školy Lúčky v lyžiarskom stredisku Jasná Nízke Tatry. Rovnako ilustruje konkrétne kroky v rámci prípravy realistického podnikateľského plánu. Za prvé, práca podáva teoretický základ pre analýzu uskutočniteľnosti, podnikateľský model, a podnikateľský plán, z ktorých sú všetky zamerané na ich význam a štruktúru. Po druhé, práca zachytáva výsledky empirického výskumu uskutočneného na cieľovej skupine, ktoré sú spolu s analýzou trhu integrované do podnikateľského plánu. Nakoniec, konkrétny podnikateľský plán obsahuje marketingové a finančné prognózy, ktoré vedú ku konečnému záveru a odporúčaniam pre založenie a rozvoj podnikania v oblasti lyžiarskych škôl.
Vnímání podnikatelského rizika a vztah k riziku studentů VŠE v Praze
Brychca, Lukáš ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Tato diplomová práce provádí analýzu motivace a vnímání rizika studentů podnikatelů i nepodnikatelů v rámci Podnikohospodářské fakulty na Vysoké škole ekonomické v Praze. Práce obsahuje teoreticko-metodologickou část, ve které jsou obecně popsány motivace podnikat a zároveň možná vnímaná rizika spojená s podnikáním. Dále obsahuje empirickou část, ve které využívá případové studie spojené s dotazníkem, a respondenty jsou studenti VŠE v Praze. V této části dochází k poznání důvodů k podnikání, rozpoznání motivace a zhodnocení vnímaných rizik studenty. Cílem práce je poznat rizika vnímaná studenty VŠE v souvislosti s podnikáním a zároveň poznat jejich vztah k riziku. Výstupem této práce je zhodnocení situace u vybraného vzorku respondentů v rámci jejich motivace a vnímaní rizik spojených s podnikáním a zároveň jejich vztah k riziku.
Restaurant with classical music concerts: Developing a business plan
Wagner, Romain ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Andera, Michal (oponent)
The goal of this master's thesis is to develop the concept of a restaurant located in Paris, playing weekly live classical music concert, to test this concept through existing literature, potential customers and develop a full business plan. The first part of the thesis investigates theoretical background and a test of the concepts to potential customers. The first is composed of four main topics: factors influencing customer's loyalty in a restaurant, the influence of the physical environment, the effect of music on the atmosphere's perception and associated purchasing behaviour in a restaurant and finally key success factors in the restaurant industry. The second part will be composed of three sub-parts, the first stating the goal of the survey, the second how the survey was realised and the third will present the results and conclusions. The second major part of the thesis is the development of the concept after it was confirmed in the previous part. It is composed of a business plan, the latter describing the concept, the market, the business model, marketing strategy & plan, management, development plan and risks. Financial data will be provided in annexes.
Internet of Things as a new disruptive concept for future global business
Kalenda, Tomáš ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Mareš, Jan (oponent)
The goal of the thesis is to provide investors and established businesses insights into the evolving concept of Internet of Things in the context of a business opportunity. First, the thesis provides comprehensive overview of the IoT concept, its historical development and relevant concepts similar to IoT including its definition and explanation. Second, the thesis discusses IoT as a disruptive technology with implications for general business strategy, current business models, value chains and competitive landscape. Third, it describes overwhelming opportunities for IoT application in various business fields and processes bringing added value to its stakeholders. Visionary concepts and applicable use cases are identified. Finally, the thesis analyses IoT market perception from both customer and business perspective based on quantitative and qualitative data researched. The research is focused mainly on customer awareness and value perception of IoT products as well as major drivers and challenges of the IoT market from business players' perspective. Such analytical insights identify major patterns and dynamism of the IoT market.
Podnikatelský plán: Možnosti zavedení vnitropodnikových socialnich sítí na českých vysokých školách
Šándor, Peter ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Mareš, Jan (oponent)
Cílem této práce je zmapovat vzdělávací prostředí a trendy relevantní pro zavedení interních sociálních sítí na českých vysokých školách. Na základě těchto poznatků vypracovat podnikatelský plán pro zahájení interních sociálních sítí na českých veřejných vysokých školách. První část se zabývá teoretickými východisky tvorby podnikatelského plánu, jakož i jeho použitím, formou a strukturou. Dále zobrazuje IT technologie v současné době využívané vysokými školami a popisuje implementaci a adaptaci vnitřních sociálních sítí. Druhá část je zaměřena na vypracování konkrétního podnikatelského plánu pro společnost Hungry Gecko se zaměřením na poskytování univerzitních sociálních sítí. Celý podnikatelský plán je založen na provedeném průzkumu trhu a kvantifikován ve finančním plánu.
A Framework Proposal For Choosing A New Business Implementation Model in Henkel
Li, Tsz Wan ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Mareš, Jan (oponent)
Henkel's New Business team is a corporate venturing unit that explores corporate entrepreneurial activities on behalf of Henkel Adhesives Technologies. The new business ideas are implemented through one of these models: incubator, venturing or innovation ecosystem. In current practice, there is no systematic framework in place to choose the implementation model. The goal of the thesis is to propose a framework for choosing the most appropriate model for implementation of a new business idea in Henkel. The thesis approaches the topic on practical and theoretical grounds. The first part outlines the related literature and theoretical focus. The literature covers definitions and theories of incubator, corporate venturing, corporate venture capital, innovation ecosystem and investment decision-making process. The practical approach relates to the company case studies of Philips, 3M and BASF. In this thesis, each model is analyzed based on a broad literature review, case studies and personal interviews with experts. The second part is the main discussion and analysis of the topic assembling with practical examples in Henkel. It comes to a recommendation that Henkel should prioritize and choose the most appropriate model for the new business proposal after the "concept scoping" stage, and before detailed investigation. It also proposes a scorecard framework that entails 14 key criteria for choosing the mode: degree of market competition, potential disruptiveness, technological risk, time to market, strategic alignment, degree of customization, dependency of related industries, technological newness of related industries, idea source, protectability of intellectual property, internal expertise, technological competence, commercial competence and parenting advantages. Furthermore, a new business developing strategy matrix is constructed based on two dimensions: strategic importance and operational relatedness. It is to further check the accuracy and validity of the results from the scorecard framework. Finally, it is suggested that future research can be done to improve the framework by adding weightings and scale of each criteria within the framework.
Masová kustomizace jako obchodní model: Business plán pro online nábytkovou společnost
Žák, Martin ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Mareš, Jan (oponent)
Cílem této diplomové práce je sepsat podnikatelský záměr pro online nábytkovou společnost zaměřující se na masovou kustomizaci a operující na českém a švýcarském trhu, dále analyzovat potenciál a životaschopnost této myšlenky and vypočítat finanční předpoklady společnosti. První část diplomové práce popisuje teoretický základ a je zaměřena na čtyři hlavní oblasti. První se dotýká Canvas modelu, Lean Canvas modelu a přístupu "lean startup". Druhá část popisuje jednotlivé části business plánu. Třetí oblast se zaměřuje na zkušenost zákazníka při nakupování online a nakonec je diskutován koncept masové kustomizace. Druhá praktická část diplomové práce popisuje business plán pro inovativní online nábytkovou společnost. Obchodní model společnosti je postaven na konceptu masové kustomizace a zaměřuje se na český a švýcarský trh. Cílem této části práce je ověřit obchodní model společnosti pomocí řádného průzkumu zákazníků, analyzovat tržní potenciál, vytvořit strategii firmy a zhodnotit životaschopnost myšlenky na základě finančního modelu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 95 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
12 Lukeš, Martin
3 Lukeš, Michal
2 Lukeš, Milan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.