Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  začátekpředchozí21 - 22  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Cestovní ruch v Peru: vývoj, současný stav, vize
Pošepná, Zdeňka ; Kopačka, Ludvík (oponent) ; Křížová, Markéta (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá rozvojem cestovního ruchu v Peru od 19. století do dnešní doby na základě cestovních deníků a cestopisů psaných cestovateli, pocházejícími převážně z Evropy a Spojených států amerických. Práce dále analyzuje současný stav cestovního ruchu v Peru. Nejprve zjišťuje dnešní nabídku atraktivit cestovního ruchu prezentovanou peruánskými knižními průvodci, kterou poté porovnává s poptávkou po těchto atraktivitách prostřednictvím současných zahraničních knižních průvodců i se skutečnostmi zjištěnými ze starších pramenů. Tato analýza je doplněna o statistický vývoj mezinárodních příjezdů turistů a vizi budoucího vývoje cestovního ruchu v Peru.
Přímé zahraniční investice v ČR a jejich regionální diferenciace
Zumrová, Petra ; Kopačka, Ludvík (vedoucí práce) ; Čadil, Vladislav (oponent)
Předmětem této diplomové práce je zhodnotit přímé zahraniční investice v kontextu jejich regionální diferenciace v České republice v několika posledních letech.Těžištěm první části práce jsou teoretické a metodologické otázky spojené s problematikou PZI. Uvádím výklad teoretických přístupů k PZI, vedle ekonomických především geografických, se zaměřením na ty, které mají návaznost na regionální rozvoj. V druhé části práce se již zabývám vývojem PZI v České republice spolu s celosvětovým kontextem, důraz je přitom kladen na průmysl. Záměrem je také zhodnotit dopady možných pozitiv a negativ, která jsou s PZI spojena a zhodnocení regionální diferenciace v rozmístění PZI v České republice a na případovém regionu Pardubice, dle faktorů, které na alokaci investic působí. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   začátekpředchozí21 - 22  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.