Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 294 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rear Axle Optimization of SIGMA Sports Car
Repka, Martin ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
This master’s thesis deals with analysis and following optimisation of a Sigma TN sports car suspension. Knowledge of vehicle dynamics and strength of materials was used during the optimisation. Kinematic and force analysis was carried out in software ADAMS Car. A FEM analysis was processed in Ansys Workbench environment. Three design concepts were worked out, in which Topology optimisation also found use.
Zařízení pro testování diferenciálů
Odložilík, Daniel ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem zařízení pro testování diferenciálů. Cílem práce je tedy návrh speciálního zařízení, které bude schopné měřit ustálené i přechodové charakteristiky diferenciálů. Diplomová práce je rozdělená do pěti kapitol. V první kapitole jsou poukázány nevýhody plně otevřených a uzavřených diferenciálů, druhá se poté zabývá základním přehledem konstrukcí a provedení samosvorných diferenciálů. Třetí kapitola se věnuje rešerši existujících zařízení, která testují a měří charakteristiky diferenciálů. Čtvrtá kapitola poté pojednává o možných pohonech testované jednotky. Pátá kapitola se zaměřuje na vlastní konstrukční návrh testovacího zařízení. Navazující šestá kapitola poté řeší pevnostní výpočty vybraných konstrukčních prvků tohoto zařízení.
Soutěžní automobily skupiny R
Černý, Filip ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
V této bakalářské práci je zpracován technický přehled závodních automobilů nové skupiny R. Tato skupina je primárně určena pro závodní soutěže v rally, pořádané mezinárodní automobilovou federací FIA. Je zde popsáno rozdělení vozů do jednotlivých skupin, jejich konstrukční řešení a bezpečnostní prvky. V závěru je krátce nastíněna možná budoucnost a vývoj těchto závodních automobilů.
Aktivní bezpečnost motorových vozidel
Křepelka, Jan ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Předmětem této práce je zpracovat přehled současných prvků v oblasti aktivní bezpečnosti automobilů, jednotlivých vývojů a dosažených výsledků v této oblasti. Jsou zde stručně popsány konstrukční řešení prvků aktivní bezpečnosti a dále také inovativní způsoby řešení těchto systémů a jejich konečného uplatnění v praxi.
Pokročilé asistenční systémy řidiče
Blažek, Jakub ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Tato práce popisuje na základě rešerše současné asistenční systémy řidiče. V první části jsou rozebrány snímače asistenčních systémů. V druhé části jsou podrobně popsány asistenční systémy včetně zmínky o jejich vlivu na aktivní bezpečnost vozidla, jejich zastoupení v legislativě a odhadu jejich dalšího vývoje.
Přestavba zavěšení předních kol automobilu
Chaura, Václav ; Porteš, Petr (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na návrh přestavby zavěšení předních kol automobilu pro závodní účely. Je popsáno stávají řešení zavěšení s analýzou statických a kinematických veličin. Dále je navržena změna zavěšení za účelem zlepšení jízdních vlastností vozu, kde je provedena kinematická, dynamická a pevnostní analýza nově navrženého zavěšení. V závěru je shrnuto porovnání výchozí a nové konstrukce zavěšení.
Konstrukce podvozku pro dvounápravový motorový železniční vůz
Polcer, Pavel ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Tato práce obsahuje konstrukční řešení podvozku pro dvounápravové motorové železniční vozy. Funkčnost konstrukčního řešení byla ověřena pomocí analytických a numerických výpočtů.
Optické scannery - měření kinematických bodů zavěšení
Souček, Ondřej ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
V diplomové práci se zabývám vytvořením použitelné metodiky pro měření polohy kinematických bodů zavěšení typu McPherson s využitím optických scannerů dostupných na ÚADI. Řešení spočívá v porovnání dosažených výsledků měření získaných s využitím scannerů TRITOP a ATOS s ohledem na různé metody měření. Pomocí analytické geometrie a programu ADAMS jsou poté stanoveny charakteristiky zavěšení, ty jsou porovnány s hodnotami naměřenými na geometrii. Na závěr je zhodnocena přesnost jednotlivých metod měření.
Měření výškové polohy těžiště vozidla
Fedra, Tomáš ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá mením výškové polohy tžišt vozidla. V první ásti jsou popsány všechny metody pro mení výškové polohy. Druhá ást se zabývá návrhem mícího zaízení. Toto zaízení je analyzováno Metodou Konených Prvk. Vozidlo je naklánno pomocí hydraulického systému. Tetí ást ukazuje nejlepší úhel naklonní pro minimální chybu výškové polohy tžišt. V závru práce je popsán postup mení pro navržené zaízení.
Experimentální identifikace NVH brzdových soustav
Drtílek, Juraj ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá řešením původu zvuku, vznikajícího při brzdění testovaného automobilu, nazývaného Gouki noise a byla zpracována ve spolupráci s firmou Federal Mogul. Cílem práce je vytvořit testovací metodiku, která by umožňovala experimentálně odhalit původce tohoto nežádoucího zvuku a případně navrhnout další postup jeho prevence.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 294 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
5 Hejtmánek, Pavel
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.