Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 159 záznamů.  začátekpředchozí159 - 159  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Horák, Tomáš ; Šteffl, Michal (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší možnosti posilování konkurenceschopnosti stavební společnosti RISTEKO s.r.o. na stavebním trhu za pomocí marketingových nástrojů a prozkoumání srovnatelné konkurence s důrazem na pozitivně ovlivňující prvky úspěšnosti na stavebním trhu. Cílem mé bakalářské práce je návrh marketingové aktivity společnosti RISTEKO s.r.o. vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti a možnosti získávání zakázek. Zaměřím se na analýzu současného stavu stavební společnosti, fungování jejího vnitřního a vnějšího prostředí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 159 záznamů.   začátekpředchozí159 - 159  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.