Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Framework pro strategické webové hry
Pešek, Jan ; Čermák, Miroslav (vedoucí práce) ; Martínek, Vladislav (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje softwarový projekt, který umožňuje tvorbu internetových tahových her v internetovém prohlížeči s důrazem na upravitelnost, tzv. framework. Výsledná aplikace umožňuje snadnou tvorbu tahové hry pro dva hráče, a poskytuje mechanismy pro pokročilou konfiguraci prostřednictvím modulů naprogramovaných uživatelem. Součástí projektu je vzorová hra s předdefinovanými daty, ukázkovými moduly a grafickou úpravou. V práci jsou zhodnoceny současné technologie použitelné pro vývoj interaktivních internetových aplikací a diskutovány některé klíčové problémy, na které se při vývoji aplikace naráží. Dále je v textu popis implementace celého projektu, zejména struktura aplikace a databázový a objektový návrh. V práci je dále dokumentace k programu zahrnující názorný návod pro tvorbu vlastních modulů.
SOFA 2 graphical tools improvement
Kudláček, Ondřej ; Malohlava, Michal (vedoucí práce) ; Čermák, Miroslav (oponent)
Tato práce se zabývá vylepšením komponentového systému SOFA 2 a je zaměřena na grafické řídící rozhranní. SOFA 2 je založena na modelovacím nástroji Eclipse Modeling Framework. Pomocí něj je vykonstruován hierarchický model tohoto systému. Rozšíření vyvinutá v rámci tohoto projektu poskytují skrz grafické rozhraní možnost upravovat tzv. Deployment plány aplikací vyvinutých v systému SOFA 2 a přenášet jejich komponenty mezi repozitáři. Grafické rozhraní je provedeno jako samostatný program nebo jako rozšiřující součástka (plug-in) do platformy Eclipse. Vylepšení systému je zahrnuto v součástce MConsole, pomocí které se dají vyvíjené aplikace v systému SOFA 2 spravovat. Celý program je implementován v jazyce Java. Grafická rozhranní jsou zkonstruována pomocí knihovny JFace, která umožňuje práci s modely založenými na EMF. Při úpravách modelu se používá framework EMF.Edit a jeho podknihovna Command.
Informační systém pro plánování konferencí
Malý, Petr ; Zavoral, Filip (vedoucí práce) ; Čermák, Miroslav (oponent)
Tématem této práce je navrhnout a implementovat informační systém využitelný v oblasti vědeckých konferencí. Práce čtenáře seznámí s problémy, které bylo během vývoje zapotřebí vyřešit a dále ho obeznámí se strukturou programu a jeho ovládáním. Aplikace uživateli dovolí shromažďovat data o vědeckých konferencích a manipulovat s nimi. Systém také umožňuje správu přidělovaných financí z grantu a dále jejich provázání s jednotlivými konferencemi. Poskytuje tedy vytváření přehledů finančních zdrojů.
NetRadio
Daniel, Jakub ; Marek, Lukáš (vedoucí práce) ; Čermák, Miroslav (oponent)
V této práci je představen přehrávač internetových rádií schopný vybírat oblíbený obsah nezávisle na uživatelově zásahu, pokud to není nutné, jako řešení problé- mu, kdy přehrávaný obsah přestane odpovídat uživatelově zájmu a uživatel je nucen ručně naladit vhodnější stanici. K dosažení tohoto cíle aplikace nepřetržitě odposlouchává všechny vložené stanice a zároveň nahrává uživatelovy preference. Pokaždé, když se změní množina právě dostupných obsah·, se m·že přehrávač rozhodnout, která stanice bude s největší pravděpodobností doceněna uživatelem.
Adaptívne formácie pre viruálnych agentov
Švagerka, Michal ; Plch, Tomáš (vedoucí práce) ; Čermák, Miroslav (oponent)
Dnešní virtuální světy obsahují velké množství virtuálních agentů. To s sebou přináší i nutnost koordinace jejich pohybu. V této práci navrhujeme algoritmy pro řízení pohybu skupiny agentů ve formaci. Důraz je kladen na takové metody, které umožňují udržovat vlastnosti formace a zároveň překonávat rozličné terénní překážky. Tyto metody poté porovnáváme pomocí vhodně zvolené hodnotící funkce na vzorových scénářích.
Překladač SPARQL pro Bobox
Čermák, Miroslav ; Zavoral, Filip (oponent) ; Dokulil, Jiří (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout a implementovat překladač jazyka SPARQL pro systém Bobox. Kromě lexikální a syntaktické analýzy odpovídající W3C standardu jazyka SPARQL je součástí práce i sémantická analýza a optimalizace dotazů, která pro dotaz navrhne vhodný model výpočtu pro Bobox v závislosti na konkrétním fyzickém schématu databáze.
Game server
Čermák, Miroslav ; Klusáček, David (oponent) ; Kocanda, Jiří (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je vytvoriť webovú aplikáciu "herný server" v programovacom jazyku PHP. Server pozostáva z Hlavného modulu a rozširujúcich modulov - modulu Šachy a Fun modulu. Ďalej umožňuje zdieľať obrázky, videa a texty, chatovať a hrať realtimové a nerealtimové šachy. Súčasťou systému je systém rolí umožňujúci spravovať a aplikovať práva na jednotlivé typy operácii a administrátorskérozhranie na správu užívateľov servera a jednotlivých modulov. Tento server umožňuje rozšírenie funkčnosti v podobe nových modulov. Na uloženie dát slúži SQL databáza.
Důvody k nasazení NoSQL , a speciálně MongoDB
Čermák, Miroslav ; Palovská, Helena (vedoucí práce) ; Tomášková, Barbora (oponent)
Práce zkoumá důvody nasazení NoSQL databází a speciálně databáze MongoDB. V úvodní části představuje tyto databáze, popisuje jejich členění a specifické vlastnosti včetně jejich výhod. Pokračuje představením databáze MongoDB a případovými studiemi. Pomocí vlastního návrhu modelu elektronického obchodu jsou výhody této databáze ukázány na příkladu. Tyto důvody jsou poté shrnuty v samostatné kapitole.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
29 ČERMÁK, Martin
24 ČERMÁK, Michal
13 Čermák, Marek
29 Čermák, Martin
2 Čermák, Matouš
1 Čermák, Matyáš
2 Čermák, Matěj
2 Čermák, Michael
24 Čermák, Michal
4 Čermák, Milan
10 Čermák, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.