Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 141 záznamů.  začátekpředchozí111 - 120dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vydavatelská a obchodní činnost Supraphonu Music a.s.
Motlová, Barbora ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na postavení hudebního vydavatelství Supraphonu Music a.s. na českém hudebním trhu. Prostřednictvím rozboru realizačního procesu v organizaci, popisu vydavatelské činnosti v jednotlivých hudebních žánrech a rekapitulace obchodní činnosti se snaží nastínit možné zlepšení pozice firmy na trhu a odhalit možnosti dalšího vývoje. K celkovému zhodnocení je použita metoda SWOT.
Motivační systém ve firmě TPCA
Pěnková, Jana ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent)
Práce je zaměřena na motivační systém, a to v první části teoreticky a v druhé části prakticky. Teoretická část seznamuje se základními pojmy, praktická část pak poskytuje základní informace o firmě TPCA a analýzu jejího motivačního systému.
Motivace pracovníků firmy T-Mobile
Jurašková, Kateřina ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se skládá z teoretické části, která objasňuje pojmy, jako je motivace a motivace k práci. Dále se věnuje tématu manipulace, demotivace, vybraným motivačním koncepcím či stimulačním prostředkům. Praktická část poskytuje stručnou charakteristiku společnosti T-Mobile a analýzu motivace pracovníků. Cílem práce je analyzovat model motivace pracovníků ve firmě T-Mobile Czech Republic, a.s. a nastínit možné změny ke zvýšení efektivnosti práce jednotlivých zaměstnanců.
Motivace retailových prodejců firem zabývajících se finančními produkty
Dedyková, Klára ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá motivací retailových prodejců dvou finančních institucí. Celá práce je rozdělena do tří částí. První část je obecná. Zabývá se pojmem motivace, dílčími částmi motivace a jejím významem pro dnešní společnost. Druhá část předkládá základní informace o motivaci z historického hlediska. Zaměřuje se na její historický vývoj, jednotlivé motivační teorie a motivační zdroje pro současnou motivaci práce. Třetí, hlavní část, je věnována dvěma společnostem z oblasti financí. Seznámí nás s jejich motivačními prostředky a programy uplatňovanými při motivaci retailových prodejců. Závěrem této části je, na základě výzkumu, porovnání používaných motivačních prostředků jednotlivých firem.
Věrnost zákazníka jako konkurenční nástroj retailingové firmy
Haniková, Alžběta ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Práce pojednává o významu věrného zákazníka pro firmu. Charakterizuje věrnost a spokojenost zákazníka společně s faktory, které je ovlivňují. Zabývá se problematikou udržení zákazníka a věrnostními programy jako jedním z možných způsobů, jak získat stálého zákazníka. Praktická část práce se týka trhu s nábytkem, firmy IKEA a jejího věrnostního programu IKEA FAMILY. Práce také obsahuje průzkum věnující se této firmě a programu IKEA FAMILY.
Franchising jako metoda vstupu na trh
Švábová, Karolína ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce)
Předkládaná bakalářská práce se zabývá franchisingem jako metodou vstupu na trh. Je rozdělena do dvou částí. V první - teoretické - popisuje historii, pojmy, definici, zásady a typy franchisingu. Druhá - praktická - se pak soustředí na příklad konkrétní firmy, která expanduje na nové trhy pomocí franchisingu. Je jí firma Yves Rocher. Cílem práce je analyzovat vhodnost franchisingového konceptu na příkladu firmy Yves Rocher.
Franchising jako forma vstupu na trh
Volkhina, Margarita ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Svou práci jsem rozdělila na část teoretickou a aplikační. Teoretickou část jsem věnovala franchisingu obecně. Seznámila jsem s jeho historií, popsala jsem základní charakteristické znaky a druhy franchisingu, rozebrala jsem jeho přednosti a nedostatky. Současně s tím jsem se zaměřila na franchising jako na metodu řízení podniku, která zahrnuje způsoby získávání vhodných franchisantů, vypracování franchisové smlouvy a manuálu. V aplikační časti jsem zhodnotila vstup na trh pod značkou McDonald's. Na začátku jsem se zmínila o výhodách franchisingu jak pro franchisanta, tak i pro franchisora. Pak jsem se zaměřila na výběrové řízení franchisantů, jejich školení a provozní podporu. Dalším krokem bylo popsání klíčových marketingových směrů McDonald's a strategie vůči cílovým skupinám. Pomocí SWOT analýzy jsem se pokusila rozebrat silné a slabé stránky společnosti McDonald's, příležitosti a hrozby pro podnik, který se rozhodl začít podnikat pod touto značkou.
Strategie vstupu české firmy na zahraniční trh
Pavlas, Michal ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Bakalářská práce se věnuje strategickému rozvoji malé, globálně operující společnosti se zacílením na potenciál indického trhu. V teoretické části shrnuje teorii vstupu firem na zahraniční trhy s přihlédnutím k otázkám, které si musí před expanzí společnost zodpovědět. Navazující praktická část ověřuje předpoklad o vhodnosti indického trhu pro expanzi mobilní technologické společnosti Creativo Techologies s.r.o a na základě komplexní analýzy vyhodnocuje přínosnost, ale také komplikace vstupu. Základním nástrojem praktické části práce je výzkum od stolu, tedy využití veřejných a soukromých databází, oficiálních vládních zdrojů atd. Konečným úsudkem je doporučení strategie expanze s časovým rozdělením.
Motivace zaměstnanců a zaměstnanecké benefity
Hanzlíková, Veronika ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Ve své bakalářské práci nejprve popíši motivaci zaměstnanců a zaměstnanecké benefity z teoretického hlediska. Ve druhé části toto téma rozeberu na příkladě České spořitelny. Součástí bude také vyhodnocení dotazníku, který vyplní zaměstnanci ČS a.s.
Franchising jako metoda vstupu na trh
Zbořilová, Hana ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Práce se zabývá franchisingem jako metodou vstupu na trh a určitou alternativou v podnikání pro malé a střední podnikatele. Popisuje metodu franchisingu jako takovou, její historii, definuje pojmy používané v oblasti franchisingu a rozebírá výhody a nevýhody této metody podnikání. V praktické části se zabývá pronikáním franchisingu do České republiky a jeho vývojem na českém trhu. V závěru je popsán český franchisový koncept v působící v oblasti gastronimie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 141 záznamů.   začátekpředchozí111 - 120dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.