| |
| |
|
Time and man
Klimeš, J. ; Rajchl, Jaroslav
Problem of a non-linear form of time is discessed from a philosophical and mathematical point of view. Comparison with the Gödel's results is presented.
|
| |
| |
| |
| |
| |
|
METODIKA PRÁCE BUSINESS ANALYTIKA NA DLOUHODOBĚ TRVAJÍCÍCH PROJEKTECH
Pelc, Jiří ; Buchalcevová, Alena (advisor) ; Klimeš, Jiří (referee)
Dlouhodobě trvající projekty patří do kategorie projektů majících zvláštní charakteristiky. Tato diplomová práce obsahuje mimo jiné studii situace příkladu existujícího dlouhodobě trvajícího projektu a poukazuje na důležité okolnosti, které ovlivňují práci role business analyst (byznys analytika). Na základě studia konkrétního případu je prezentován koncept nové metodologie pro roli byznys analytika, jehož cílem je práci této role zpřehlednit a zefektivnit. Byznys analytik jako role je zkoumán z hlediska postupu jeho činností, vztahu k ostatním projektovým rolím a také k zákazníkovi a ostatním rolím zainteresovaným na projektu. Nový návrh metodiky je zaměřen na minimalizaci problémů a rizik identifikovaných v rámci studia případového projektu. Definuje rozsah činností byznys analytika a techniky, jakými jsou tyto činnosti vykonávány. Celá metodika je podpořena specifikací dokumentů relevantních pro práci byznys analytika, což představuje zejména dokumenty pro samotnou správu požadavků, řízení toku nových požadavků, specifikaci řešení pokrývajících požadavky a hodnocení naplnění zákazníkových očekávání. Všechny části práce jsou zpracovány s ohledem na specifika prostředí dlouhodobě trvajících projektů, kde je zvýšená míra fluktuace členů projektového týmu a nemožnost dlouhodobě alokovat zkušené profesionály.
|
|
Internet jako marketingový nástroj
Sekerka, Radko ; Pavlíček, Antonín (advisor) ; Klimeš, Jan (referee)
Internet je fenoménem dnešní doby, postupně se v něm vytváří digitalizovaný obraz skutečného světa. Trvající nárůst uživatelů a zvyšující se internetová gramotnost láká i ty nejotrlejší internetově sterilní podnikatele a společnosti do světa internetového obchodování. V současné době internetových obchodů neustále přibývá, ale úroveň poskytovaných služeb bývá různá. Z pohledu zákazníka není jednoduché ihned odhalit kvalitu těchto služeb. Pro internetového uživatele se spletitá džungle internetových obchodů stává prostředím, ve kterém upřednostňuje hodnoty zaručující bezproblémový a bezpečný nákup. Důvěryhodnost značky a záruky se stávají klíčovým atributem úspěchu v elektronickém podnikání a kvalitní marketing je jedním z nástrojů jak tohoto úspěchu dosáhnout. Díky neustálému rozvoji internetu se odkrývají stále nové možnosti komunikace s jeho uživateli a tedy potencionálními zákazníky. Jaký komunikační nástroj zvolit a jak postupovat ve snaze zlepšit prodejnost a efektivitu internetového obchodu má za cíl právě tato práce. V jednotlivých kapitolách budou postupně popsány možnosti internetu, marketingu, komunikačních nástrojů a jejich integrace do marketingového plánu elektronického obchodu.
|