National Repository of Grey Literature 119 records found  beginprevious110 - 119  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Evaluation of slope deformations in Vsetín and Mladá Boleslav region: 2nd step report
Rybář, Jan ; Bůžek, Jan ; Jánoš, Vít ; Klimeš, Jan ; Nýdl, Tomáš ; Stemberk, Josef
Four map sheets 1:10 000 of Vsetín region and one map sheet of Mladá Boleslav region prepared in the year 2001 documented 248 landslide areas totally.
Solar activity as a consequence of the solar system origin
Čech, J. ; Kotrč, Pavel ; Křivský, L. ; Klimeš, J.
A similarity of the orbital periods of planets and those iccuring in the solar activity is discussed.
Time and man
Klimeš, J. ; Rajchl, Jaroslav
Problem of a non-linear form of time is discessed from a philosophical and mathematical point of view. Comparison with the Gödel's results is presented.
Landslide susceptibility model for protected area White Carpathians
Pechanec, V. ; Klimeš, Jan
Article describes in detail preparation and results of susceptibility zonation for the Bílé Karpaty protected area. Usage of susceptibility map for management purposes is also discused.
Analysis of Marketing Mix Tools in "Rašelina, a.s."
Kolářová, Pavlína ; Kozlová, Taťána (advisor) ; Klimeš, Josef (referee)
The main goal of this research paper is to define the main characteristics of the company and analyze the current status of each element of their marketing mix. After that I will evaluate the effective use of these elements and make recommendations for improvements.
TV vysílání přes internet se zaměřením na on-line vysílání České televize
Švehla, Radim ; Pavlíček, Antonín (advisor) ; Klimeš, Jan (referee)
Práce se zabývá fenoménem dnešní doby ? vysíláním přes Internet. Především je orientována na vysílání televizní. První část seznamuje čtenáře se základními prvky televizního vysílání a s technickými principy vysílání on-line. Druhá část je věnována internetovému vysílání České televize. Část závěrečnou tvoří koncepce on-line videopůjčovny navržené pro Českou televizi.
METODIKA PRÁCE BUSINESS ANALYTIKA NA DLOUHODOBĚ TRVAJÍCÍCH PROJEKTECH
Pelc, Jiří ; Buchalcevová, Alena (advisor) ; Klimeš, Jiří (referee)
Dlouhodobě trvající projekty patří do kategorie projektů majících zvláštní charakteristiky. Tato diplomová práce obsahuje mimo jiné studii situace příkladu existujícího dlouhodobě trvajícího projektu a poukazuje na důležité okolnosti, které ovlivňují práci role business analyst (byznys analytika). Na základě studia konkrétního případu je prezentován koncept nové metodologie pro roli byznys analytika, jehož cílem je práci této role zpřehlednit a zefektivnit. Byznys analytik jako role je zkoumán z hlediska postupu jeho činností, vztahu k ostatním projektovým rolím a také k zákazníkovi a ostatním rolím zainteresovaným na projektu. Nový návrh metodiky je zaměřen na minimalizaci problémů a rizik identifikovaných v rámci studia případového projektu. Definuje rozsah činností byznys analytika a techniky, jakými jsou tyto činnosti vykonávány. Celá metodika je podpořena specifikací dokumentů relevantních pro práci byznys analytika, což představuje zejména dokumenty pro samotnou správu požadavků, řízení toku nových požadavků, specifikaci řešení pokrývajících požadavky a hodnocení naplnění zákazníkových očekávání. Všechny části práce jsou zpracovány s ohledem na specifika prostředí dlouhodobě trvajících projektů, kde je zvýšená míra fluktuace členů projektového týmu a nemožnost dlouhodobě alokovat zkušené profesionály.
Internet jako marketingový nástroj
Sekerka, Radko ; Pavlíček, Antonín (advisor) ; Klimeš, Jan (referee)
Internet je fenoménem dnešní doby, postupně se v něm vytváří digitalizovaný obraz skutečného světa. Trvající nárůst uživatelů a zvyšující se internetová gramotnost láká i ty nejotrlejší internetově sterilní podnikatele a společnosti do světa internetového obchodování. V současné době internetových obchodů neustále přibývá, ale úroveň poskytovaných služeb bývá různá. Z pohledu zákazníka není jednoduché ihned odhalit kvalitu těchto služeb. Pro internetového uživatele se spletitá džungle internetových obchodů stává prostředím, ve kterém upřednostňuje hodnoty zaručující bezproblémový a bezpečný nákup. Důvěryhodnost značky a záruky se stávají klíčovým atributem úspěchu v elektronickém podnikání a kvalitní marketing je jedním z nástrojů jak tohoto úspěchu dosáhnout. Díky neustálému rozvoji internetu se odkrývají stále nové možnosti komunikace s jeho uživateli a tedy potencionálními zákazníky. Jaký komunikační nástroj zvolit a jak postupovat ve snaze zlepšit prodejnost a efektivitu internetového obchodu má za cíl právě tato práce. V jednotlivých kapitolách budou postupně popsány možnosti internetu, marketingu, komunikačních nástrojů a jejich integrace do marketingového plánu elektronického obchodu.

National Repository of Grey Literature : 119 records found   beginprevious110 - 119  jump to record:
See also: similar author names
7 Klimeš, Jakub
21 Klimeš, Jan
1 Klimeš, Jan,
2 Klimeš, Jaromír
17 Klimeš, Jiří
3 Klimeš, Jonáš
1 Klimeš, Josef
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.