| |
| |
|
Ochrana spotřebitele v oblasti reklamace obuvi
Borková, Zuzana ; Chvojková, Helena (advisor) ; Švachová, Marie (referee)
Bakalářská práce se zabývá ochranou spotřebitele v oblasti reklamace obuvi. Cílem práce je zhodnotit postavení spotřebitele na trhu, vymezit jeho práva a povinosti v oblasti reklamace, součástí práce je také vlastní výzkum prováděný jak mezi spotřebiteli, tak v obchodě s obuví. Práce seznamuje čtenáře se dvěma nejdůležitějšími zákony, a to Zákonem o ochraně spotřebitele a Občanským zákoníkem, vysvětluje důležitá fakta týkající se obuvi, objasňuje typy vad a pojmy s reklamací související i reklamaci jako takovou.
|
|
Kontrolní činnost ČOI na českém trhu
Moláčková, Tereza ; Chvojková, Helena (advisor) ; Švachová, Marie (referee)
Cílem bakalářské práce je objasnit základní znaky fungování České obchodní inspekce, její organizaci, hlavní aspekty činnosti, kterou v rámci své působnosti vyvíjí a v neposlední řadě zmapovat činnost České obchodní inspekce v obchodních řetězcích mimo Prahu. Pro tuto práci jsem se zaměřila na kontrolní činnost České obchodní inspekce v hypermarketu Tesco Kolín.
|
|
Kvalita vína
Snopková, Lenka ; Chvojková, Helena (advisor) ; Švachová, Marie (referee)
Hodnocení kvality vína dle chuti, zraku a čichu. Vývoj vinařského zákona, sladění legislativy v oblasti vinařství a vinohradnictví s legislativou EU. Statistická analýza nejúspěšnějších odrůd. Popis degustace v obci Kudlovice. Srovnání hodnocení kvality vína v ČR a v ostatních zemích EU.
|
|
Kvalita mléčných výrobků - jogurty
Bermannová, Hana ; Chvojková, Helena (advisor) ; Štafen, Miloš (referee)
Práce je zaměřena na kvalitu mléčných výrobků z hlediska legislativy, kde popisuje nejdůležitější právní úpravy týkající se mléčných výrobků. V praktické části se soustředí na hledisko spotřebitelské. Na základě spotřebitelského testu jsou navržena doporučnení pro zlepšení systému testování.
|
|
Kvalita v přípravě a organizaci velerhů
Domorádová, Lucie ; Janoušková, Alena (advisor) ; Chvojková, Helena (referee)
Koncept jak připravit a zorganizovat veletrh, kde je kladen důraz na kvalitu prováděných prací. Práce zahrnuje plán projektu, finanční a propagační plán, sestavení týmu, montáž, průběh veletrhu a demontáž. Součástí textu je obecné zhodnocení situace na výstavnickém trhu, zmíněny jsou trendy v oboru, vysvětleny pozice vystavovatele a organizátora, prostor pro veletrh v marketingovém mixu firmy.
|
|
Systém kritických bodů ve vybrané obchodní jednotce
Feix, Michal ; Janoušková, Alena (advisor) ; Chvojková, Helena (referee)
Cílem metodologické části práce je vytvořit teoretický základ k pochopení významu systému kritických bodů. Úvod obsahuje popis historických okolností vzniku systému, dále jsou zmíněny právní předpisy týkající se této problematiky. Jsou popsány přínosy a vysvětlena potenciální nebezpečí hrozící z potravin, aby podtrhla význam systému kritických bodů. Praktická část je zaměřena na uplatnění tohoto systému v oblasti pultového prodeje ve vybrané obchodní jednotce a navržení možného zjednodušení celého systému v souladu se zákonnými požadavky.
|
| |
| |