Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 39 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategie německých firem na českém pracovním trhu při získávání nových pracovníků a návrhy pro její zlepšení
Brych, Jaroslav ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Práce se zabývá komunikací německých firem, působících na českém pracovním trhu, rozborem jejich strategie v komunikaci při získávání nových pracovních sil a následným návrhem pro její zlepšení. První kapitola se zaměřuje na popis termínu lidské zdroje a jejich řízení a personální marketing uvnitř a vně firmy. Navazuje kapitola o vývoji česko-německých vztahů po roce 1989, politice zaměstnanosti České republiky a strategickém plánu Evropa 2020. Ve třetí kapitole jsou prezentovány výstupy z dotazníkového šetření mezi německými firmami, působícími na českém trhu. Poslední kapitola obsahuje návrhy změn ve strategii firem, plynoucí z dotazníkového šetření.
Výběr vhodného zahraničního trhu pro expanzi společnosti Logio
Ščuková, Diana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Diplomová práce se zabývá možnostmi zahraniční expanze na příkladu české firmy Logio s.r.o, která prodává poradensko-technologické služby na B2B trhu. Hlavním cílem práce je vybrat vhodný zahraniční trh pro případnou expanzi společnosti. Dále si práce klade za cíl podrobit vybraný trh důkladné analýze a stanovit formu vstupu. První část se věnuje charakteristice obecného procesu, podle kterého by firmy měly postupovat při výběru vhodného zahraničního trhu, a jednotlivým formám vstupu. Získané poznatky jsou následně využity při výběru vhodného zahraničního trhu pro expanzi společnost Logio s.r.o., což je provedeno v několika krocích. Zvolený trh je podroben detailní strategické analýze, ve které je využito Porterova modelu 5 sil a PESTEL analýzy. V závěru práce jsou uvedeny a porovnány čtyři varianty vstupu na zahraniční trh a je zvolena ta nejvhodnější s ohledem na specifika samotné firmy.
Internetová marketingová komunikace Monkeyposters.de pro německý trh
Urbaníková, Nikola ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Práce je zaměřená na online marketing e-shopu MonkeyPosters.de. Jedná se o český e-shop, fungující v Německu, který ale nepřináší dostatečně vysoké zisky k velikosti trhu a doposud nebylo využito lokálních poznatků Bakalářská práce má za cíl zhodnotit dosavadní online strategii, provést SWOT analýzu, analyzovat konkurenci a německý trh, jako samotný: popsat specifika a aplikovat je na online strategii. Výstupem práce je navrhnutí řešení a nových strategií a lokalizovat německou stránku.
Cenotvorba a značková politika firmy Jasněna Vláhová s. r. o. v Německu a Rakousku
Vláhová, Tereza ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Cílem této práce je zhodnotit dosavadní postupy tvorby velkoobochodních a maloobchodních cen firmy Jasněna Vláhová s. r. o., která vyrábí a distribuuje hodinářské zboží. V případě, že šetření a výsledné hodnocení dopadne neuspokojivě, budou v souladu s uvedenou literaturou navrženy změny na metodiku vytváření cen. Další kapitola je potom zaměřena na značku JVD a Lacerta, a v šetření by se mělo projevit, zda jsou vhodné pro tuzemský a zahraniční trh na základě dotazníků. Jestliže se budou jevit jako nevyhovující, budou opět navrženy změny.
Německý daňový systém a povinnosti z něj plynoucí pro české exportéry
Cabalová, Dana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Tématem této diplomové práce je německý daňový systém a důsledky, jež z něj vyplývají pro české exportéry. Cílem diplomové práce je přinést ucelenou informaci o německém daňovém systému a uvést vzorové výpočty daňového zatížení. Cílovou skupinou práce jsou především čeští podnikatelé, kteří mají záměr v budoucnu působit na německém trhu. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. V první kapitole je popsán jednotný vnitřní trh, jeho historie a čtyři základní svobody, které jednotný vnitřní trh poskytuje. Druhá kapitola je věnována exportu z ČR do SRN a možnostem působení českých podnikatelských subjektů v Německu. Poslední dvě kapitoly představují praktickou část práce. Ve třetí kapitole je popsán německý daňový systém, tedy přehled daní, se kterými se český podnikatel působící na německém trhu může setkat. Součástí třetí kapitoly je také stručná komparace českého a německého daňového systému. Poslední kapitola se zabývá praktickými příklady zdanění v rámci různých forem podnikání s důrazem na DPH. V rámci třetí a čtvrté kapitoly jsou uvedeny vzorové výpočty zdanění.
Uplatnění Čechů na německém trhu práce
Merkerová, Zdeňka ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Předkládaná diplomová práce Uplatnění Čechů na německém trhu práce se skládá ze dvou částí. První část práce je zaměřena na volný pohyb osob a pracovníků v rámci EU, pracovní migraci a uznávání odborných kvalifikací. Druhá část práce analyzuje možnosti a podmínky uplatnění Čechů na německém trhu práce před a po 1. 5. 2011. Dále je zaměřena na statistiku Čechů pracujících v Německu, analyzovány jsou rovněž možné bariéry bránící Čechům při pronikání na německý trh práce, a dopady, které z odchodu Čechů za prací do Německa plynou, nebo mohou plynout, pro obě země.
Analýza současného stavu a trendů v distribučních cestách na německém trhu
Zabloudilová, Pavlína ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Cílem této diplomové práce je provést analýzu trendů v oblasti distribuce, které se vyskytují na německém trhu, a vyhodnotit jejich význam na retailovém trhu. První kapitola se věnuje problematice distribuce z teoretického hlediska. Analýza německé ekonomiky a retailového prostředí slouží jako základ pro další zpracování diplomové práce. Německý trh zažívá nárůst významu e-commerce a propojování jednotlivých distribučních kanálů. Na základě sekundárních dat je vytvořen přehled nejen o aktuálním stavu a trendech v distribučních cestách v oblasti retailové trhu, ale také o trendech budoucnosti. Celková analýza je na závěr doplněna o kvalitativní výzkum, jehož záměrem bylo zjistit potenciál využití aktuálních trendů.
Analýza trhu mobilních virtuálních operátorů v České republice
Březinová, Jana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Cílem této práce je analyzovat trh virtuálních operátorů v ČR z hlediska jeho vývoje v porovnání se zahraničními trhy a identifikovat příležitosti a hrozby na českém trhu. V první kapitole je přiblížen vývoj ve světě a jsou nastíněny budoucí globální trendy. Ve druhé kapitole je charakterizován vývoj trhu mobilních služeb v ČR a jsou popsány důležité události předcházející vstupu virtuálních operátorů. Ve třetí kapitole je analyzován trh virtuálních operátorů v ČR ve srovnání s Velkou Británií, dále jsou virtuální operátoři rozčleněni podle druhu a hodnoceni podle potenciálu k úspěšnému působení na trhu. Pro identifikaci příležitostí a hrozeb je využit vlastní kvalitativní výzkum metodou focus group.
Německý daňový systém
Wurstová, Tereza ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Tématem této diplomové práce je problematika německého daňového systému, který představuje poměrně složitý celek. Cílem práce je poskytnout českým exportérům aktuální a praktické informace využitelné pro jejich podnikatelskou činnost na území Německa. Práce je členěna do pěti kapitol. První kapitola se věnuje exportu z ČR do SRN. Ve druhé kapitole jsou představeny jednotlivé právní formy společností, které mohou být v SRN založeny. Třetí kapitola se věnuje daňové harmonizaci a koordinaci z evropské perspektivy. Poslední dvě kapitoly představují praktickou část diplomové práce. Ve čtvrté kapitole jsou analyzovány jednotlivé druhy přímých a nepřímých daní. V poslední kapitole jsou pak aplikovány poznatky z předešlých částí práce na příklady a situace z daňové praxe, se kterými se čeští podnikatelé mohou při vývozu svého zboží a služeb do SRN setkat.
Komunikační strategie Jaderné elektrárny Temelín
Nekovářová, Lenka ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Práce se zabývá komunikací Jaderné elektrárny Temelín. Jaderná energetika je v České republice citlivým a vzhledem k plánované dostavbě JE Temelín hojně diskutovaným tématem, jelikož se dotýká mnoha zainteresovaných subjektů a čelí zvýšenému zájmu veřejnosti a médií. Cílem práce je navrhnout komunikační strategii JE Temelín zaměřenou na veřejnost. V návrhu samotné strategie je vycházeno ze závěrů SWOT analýzy zaměřené na komunikaci JE Temelín, analýzy vybraných online nástrojů komunikace elektrárny a kvantitativního dotazníkového šetření, za pomoci kterého je zjištěn vztah veřejnosti k elektrárně Temelín a obecně k tématu jaderné energetiky. Strategie také využívá poznatků mediální analýzy společnosti ČEZ a sociologického průzkumu mezi obyvateli obcí v okolí Temelína, který vypracovala agentura STEM/MARK.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 39 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
3 VOKÁČ, Martin
3 Vokáč, Martin
2 Vokáč, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.