Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  předchozí11 - 12  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie společnosti SAP
Vaculíková, Michaela ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá marketingovou strategií společnosti SAP, významné softwarové společnosti, která působí na trzích B2B. Cílem této práce je využít teoretických znalostí k popsání a analýze marketingové strategie společnosti SAP a zároveň analyzovat efektivitu týmu databázového marketingu, který představuje jeden z klíčů k úspěšné marketingové strategii, a navrhnout možná řešení zjištěných nedostatků. Práce zahrnuje nejen teoretické informace o mezinárodní marketingové strategii, ale také reálnou marketingovou strategii společnosti SAP a její zhodnocení. Dále popisuje a analyzuje význam týmu databázového marketingu v regionu EMEA, přičemž uvádí návrhy ke zlepšení jeho fungování.
Plnění Rozvojových cílů tisíciletí v subsaharské Africe
Vaculíková, Michaela ; Němečková, Tereza (vedoucí práce) ; Borgström, Anna (oponent)
Práce analyzuje plnění Rozvojových cílů tisíciletí v subsaharské Africe, přičemž popisuje situaci nejen v regionu jako celku, ale také v konkrétních geografických oblastech. Dále se zaměřuje na překážky včasného dosažení cílů a uvádí i některé z nástrojů používaných k jejich odstraňování.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   předchozí11 - 12  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 VACULÍKOVÁ, Magda
5 VACULÍKOVÁ, Michaela
4 Vaculíková, Martina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.