Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 95 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Řízení identit v bance
Gustab, Tomáš ; Svatá, Vlasta (vedoucí práce) ; Černý, Miroslav (oponent)
Cílem této práce je analýza identity managementu (řízení identit) v české bance. Autor se v práci zabývá autentizací i autorizací zaměstnanců banky, životním cyklem identit a také se snaží zlepšit fungování systémů, které se identity managementu týkají. Cílem práce je zobrazit pohled ze všech možných stran na identity management, upozornit na problémy a navrhnout protiopatření, popř. opatření, které zlepší běh identity managementu. Mezi použité metody výzkumu v praktické části patří analýza dokumentů, nestrukturovaný rozhovor s pracovníky a pozorování (chování systémů). Přínos práce spočívá v poskytnutí vlastního názoru a doporučení, které mohou vést k celkovému lepšímu chodu identity managementu v bance.
Implementace ERP systému MS Dynamics NAV 2013 ve funkčně řízené společnosti
Rutzenstorfer, Petr ; Svatá, Vlasta (vedoucí práce) ; Juříček, Jan (oponent)
Práce se zabývá analýzou implementace ERP systému Microsoft Dynamics NAV 2013 do funkčně řízené společnosti. Cílem práce bylo identifikovat eventuální problémy, které mohou při implementaci tohoto systému nastat, a na základě zjištění doporučit opatření pro budoucí projekty, jež by měla vzniku těchto problémů zabránit nebo jejich negativní působení eliminovat. V teoretické části práce se nejprve zabývám analýzou ERP trhu, specifiky implementačních projektů, dostupnými metodikami a strategiemi implementace ERP systémů. Následně se zabývám analýzou implementace systému NAV 13 do konkrétní společnosti. V praktické části své práce jsem prostřednictvím průzkumu identifikoval nejzávažnější problémy implementace ERP systému NAV 13. Na závěr jsem na základě svých dosavadních zkušeností a odborné literatury doporučil vhodné nástroje či postupy, jak tyto problémy minimalizovat.
Využití podpory auditu IS ve finančním auditu
Pleskačová, Barbora ; Svatá, Vlasta (vedoucí práce) ; Novák, Richard (oponent)
Diplomová práce má za úkol objasnit nutnost využití auditu IS ve finančním auditu a identifikovat hlavní oblasti auditu IS, na které je potřeba se zaměřit při finančním auditu. Audit IS je rozvíjející se oblast, avšak ne vždy je brán jako samozřejmá součást auditu finančního. V první části práce shrnuje teoretické poznatky z oblasti finančního auditu i auditu informačních systémů. V druhé části pak popisuje vazby mezi těmito dvěma druhy auditu, důvody nutnosti zapojení auditu IS do finančního auditu a způsob provedení. V závěru práce je výstup auditu IS provedeného v rámci finančního auditu na základě identifikovaných oblastí.
Nástroje pro podporu testování a jejich praktické využití
Pavelka, Tomáš ; Svatá, Vlasta (vedoucí práce) ; Ondruška, Marek (oponent)
Diplomová práce se zabývá testováním softwaru. Zaměřuje se především na praktické využití nástroje pro podporu testování HP Quality Center 11. Teoretická část vysvětluje základní pojmy z oblasti testování, představuje typy testování a zabývá se rolí testování v řízení projektů. V praktické části je demonsrováno reálné využití HP Quality Center 11 na projektu SEPA Direct Debit ve finanční instituci, dále jsou zhodnoceny jeho přínosy a nedostatky a podány návrhy na zlepšení.
Aplikace metody Balanced Scorecard na vysoké škole
Mládek, Jiří ; Svatá, Vlasta (vedoucí práce) ; Říhová, Zora (oponent)
Samotný název diplomové práce "Aplikace metody Balanced Scorecard na vysoké škole" vypovídá o tom, že diplomová práce se zabývá vytvořením strategického systému řízení Balanced Scorecard pro vysokou školu. Metoda je dále doplněna o podporu IT, takže se jedná o určitou modifikaci Balanced Scorecard a to o IT BSC, a o automatizovanou podporu. Diplomová práce je rozdělena na dvě části -- teoretickou a praktickou. V první části je řešen popis strategie a řízení, je představena metoda Balanced Scorecard, popis kroků návrhu a implementace. Na konci teoretické kapitoly je shrnutí výhod a nevýhod Balanced Scorecard. V první části práce se jedná o shrnutí teoretických poznatků z dostupných zdrojů a literatury. Praktická část práce zohledňuje získané znalosti z teoretické části. Nejprve jsou představeny a analyzovány konkrétní vysoké školy, kde je metoda Balanced Scorecard aplikována. Dále je popsán a detailněji zpracován návrh samotné metody Balanced Scorecard. V závěru diplomové práce je celkově projekt vyhodnocen a je provedeno porovnání mezi soukromou a státní vysokou školou.
Zlepšování procesního řízení bankovního oddělení IT
Holub, Jan ; Svatá, Vlasta (vedoucí práce) ; Ondruška, Marek (oponent)
Tato práce pojednává o procesním řízení jako součásti konceptu IT Governance. Standardem pro IT Governance je rámec Cobit. V této práci je využíván Cobit v poslední verzi z roku 2012, tedy ve verzi 5. V další části práce jsou popsány principy procesního řízení a v krátkosti je uveden rozdíl mezi liniovým a procesním řízením. Aby bylo možné vybrat vhodnou notaci pro modelování procesu, jsou v práci rozebrány nejpoužívanější notace procesního modelování BPMN, EPC a UML. V druhé části práce je rozebrán současný stav procesního řízení v rámci nadnárodní banky za využití dotazníkového šetření, analýzy dokumentace a pozorování. V návaznosti na analýzu je vytvořena nová koncepce procesního řízení, která je aplikována na dva procesy.
Optimalizace projektových metodik pro potřebu firem realizujících IT projekty
Suntychová, Jana ; Svatá, Vlasta (vedoucí práce) ; Juříček, Jan (oponent)
Tato práce je zaměřena na úpravu metodických dokumentů dané společnosti v oblasti řízení projektů. K těmto změnám dochází na základě teoretického základu, který je tvořen autorkou vybranými obecnými projektovými metodikami. V první části jsou tedy popsány dvě zvolené metodiky, jejichž využití je stanoveno na základě znalosti prostředí konkrétní společnosti. Ve druhé části jsou následně popsány již existující metodické dokumenty, které mohou sloužit jako inspirace k vytvoření nového/aktualizovaného metodického dokumentu. Výstupem je vytvořený projektový dokument, který bere v úvahu jak principy a postupy popsané v rámci obecných metodik, tak i aktuální metodické dokumenty a znalost reálného prostředí.
Moderní metodiky vedení projektů (pro implementace zakázkového SW)
Zatloukal, Filip ; Svatá, Vlasta (vedoucí práce) ; Juříček, Jan (oponent)
V diplomové práci se zabývám problematikou projektového řízení v oblasti vývoje zakázkového softwaru, zejména metodikou PRINCE2 a agilními přístupy pro vývoj softwaru. Práce je rozdělena na dvě části. První část je teoretická, popisuje základní pojmy projektového řízení, historii projektů a charakterizuje vybrané metodiky vývoje softwaru. Z klasických metod je v práci popsán vodopádový a spirálový model. Z agilních metod jsou popsány metody Scrum, Extrémní programování, Kanban a Scrumban. Ze standardů projektového řízení práce detailněji popisuje metodiku PRINCE2, která je na konci teoretické části srovnána se standardy PMI a IPMA. Druhá část je praktická, popisuje uzpůsobení PRINCE2 pro malé projekty a popisuje rozhodnutí, které nástroje PRINCE2 je vhodné pro tyto projekty využít a které naopak je možné nebrat v úvahu. Proces Řízení dodání produktu v rámci metodiky PRINCE2 je v diplomové práci nahrazen agilní metodikou Scrumban, která je uzpůsobena pro vývoj softwaru v rámci sledované organizace. Praktická část se dále zabývá detailnějším popisem metodiky Scrumban a její implementací do organizace, sledováním metrik a motivací v rámci vývojového týmu.
Problematika definice role business vlastníka SW aplikací
Hák, Martin ; Svatá, Vlasta (vedoucí práce) ; Novák, Richard (oponent)
Práce mapuje situaci v oblasti řízení podnikové informatiky na rozhraní informatických služeb a business uživatelů z teoretického hlediska na základě metodických rámců a z praktického hlediska na srovnání čtyř pojišťoven se zaměřením na jednu z možných klíčových rolí -- business vlastníka softwarových aplikací. Závěrem práce je zvážení možných definic této role z hlediska přínosů pro zkoumané společnosti.
Implementace Document management system ve firmě Carpiness, s. r. o
Novák, Filip ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Svatá, Vlasta (oponent)
Správa firemních dokumentů prochází dlouhodobým vývojem. Nedávno jsou časy, kdy pro správu firemních dokumentů stačily desky a šanony, avšak v současné době je většina firemních dokumentů v elektronické podobě. Elektronizace firemních dokumentů s sebou přinesla zjednodušenou manipulaci, ale v mnoha případech nesystematičnost. Podporu pro lepší organizaci elektronických firemních dokumentů přináší systémy s označením Document managament system (DMS). Diplomová práce se zabývá nasazením DMS do prostředí konkrétní firmy, kde má podpořit efektivní fungování ve vztahu ke správě firemních dokumentů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 95 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.