Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rekonstrukce železniční tratě Chrudim - Borohrádek mezi km 19,2 a 22,2
Dvořák, Matěj ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem rekonstrukce železniční tratě Chrudim - Borohrádek mezi km 19,2 a 22,2. Součástí návrhu je zvýšení traťové rychlosti, úprava geometrických parametrů koleje, návrh skladby železničního svršku a pražcového podloží, odvodnění a rekonstrukce železničních přejezdů a nástupišť.
Studie rekonstrukce železniční stanice Kyjov
Prikner, Pavel ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rekonstrukcí železniční stanice Kyjov. Řešení se zaměřuje na splnění požadavků provozu, úpravu uspořádání nástupišť a přístupových cest pro bezpečný pohyb osob se sníženou schopností pohybu a orientace. Při návrhu je řešen železniční přejezd dle platných právních předpisů. V rámci práce je navržen nový systém odvodnění.
Rekonstrukce železniční tratě Bludov - Hanušovice mezi km 52,800 a km 55,950 včetně návrhu technologie prací
Mikulášková, Lucie ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je navrhnout geometrické parametry koleje a rekonstrukci železničního svršku jednokolejné trati Bludov – Hanušovice v km 52,8 – 55,95. Úsek začíná za zastávkou Bludov lázně a končí napojením výhybky č. O4 nákladiště Olšany. V rámci rekonstrukce jsou vyřešeny také železniční přejezdy a nástupiště zastávky Bohutín. Součástí je také návrh odvodnění tratě a technologie prací. Dále se práce zabývá návrhem zvýšení rychlosti. Všechny úpravy jsou provedeny podle platných právních předpisů.
Panorama z Ptačí Perspektivy
Sobotka, Lukáš ; Pavelková, Alena (oponent) ; Kolář, Martin (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření panoramatu z fotografií pořízených z náhodně pohybujícího se zařízení s operačním systémem Android. Toto zařízení je umístěné na létajícím aparátu (drak, heliový balón, dron, ...). Vzniklé fotografie snímají zemi z výšky, z ptačí perspektivy. Byla tedy vytvořená a otestovaná aplikace pro OS Android, která vytváří kolekci snímků a následně provádí algoritmus pro vytvoření panoramatu. Tento algoritmus určuje pomocí metody SURF deskriptory, které jsou filtrovány algoritmem RANSAC pro nalezení optimální homografie. Provádí se iterativně nad celou kolekcí pořízených fotografií. Obrazová data jsou zpracována pomocí knihovny OpenCV.
Rekonstrukce železniční tratě Hanušovice - Jeseník mezi km 18,187 a km 20,700
Peřinová, Kateřina ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je navrhnout úpravu geometrických parametrů koleje a rekonstrukci železničního svršku železniční tratě Hanušovice - Jeseník v úseku od km 18,187 (od ZV1 v žst. Ostružná) do km 20,700. Dále se řeší také železniční přejezdy P4286, P4287 a P4288 a zastávka Ramzová. Je navržena obnova odvodnění trati.
Analýza protokolů pro komunikaci v energetických sítích
Sobotka, Lukáš ; Grégr, Matěj (oponent) ; Ryšavý, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá bezpečností průmyslových systémů SCADA, které se používají v energetických infrastrukturách. Popisuje architekturu těchto systémů a detailně analyzuje dva komunikační protokoly - DNP3 a IEC 60870-5-104. Dále se v práci rozebírá analýza anomálií a bezpečnostních hrozeb systémů SCADA. Hlavním cílem je navrhnout a implementovat takový systém, který bude schopný detekovat anomálie zachycené na tomto systému. K získání referenčních dat a k testování slouží simulační prostředí daných protokolů.
Rekonstrukce železniční trati Olomouc hl.n. - Nezamyslice mezi km 69,877 a km 75,583 včetně návrhu technologie prací
Fabiánová, Lucie ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Hlavním cílem bakalářské práce je úprava geometrických parametrů koleje a rekonstrukce železničního svršku v úseku mezi železniční stanicí Pivín a železniční stanicí Bedihošť v km 69,877 – 75,583 na jednokolejné železniční trati č.301 Olomouc hl.n. – Nezamyslice se snahou o maximalizaci traťové rychlosti. Při rekonstrukci je potřeba řešit také železniční přejezdy a železniční zastávku Čelčice podle platných právních předpisů. V rámci rekonstrukce bude navržena také obnova stávajícího odvodnění a návrh technologie práce.
Rekonstrukce železniční tratě Chrudim - Borohrádek mezi km 19,2 a 22,2
Dvořák, Matěj ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem rekonstrukce železniční tratě Chrudim - Borohrádek mezi km 19,2 a 22,2. Součástí návrhu je zvýšení traťové rychlosti, úprava geometrických parametrů koleje, návrh skladby železničního svršku a pražcového podloží, odvodnění a rekonstrukce železničních přejezdů a nástupišť.
Studie Boskovické spojky
Jung, Jiří ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Práce řeší návrh tzv. Boskovické spojky, tedy tratě umožňující přímou jízdu vlaků z Brna do Boskovic mimo železniční stanici Skalice nad Svitavou. V rámci práce je navržena vlastní trasa spojky včetně napojení do traťového úseku Rájec-Jestřebí – Skalice nad Svitavou a Skalice nad Svitavou – Boskovice.
Analýza protokolů pro komunikaci v energetických sítích
Sobotka, Lukáš ; Grégr, Matěj (oponent) ; Ryšavý, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá bezpečností průmyslových systémů SCADA, které se používají v energetických infrastrukturách. Popisuje architekturu těchto systémů a detailně analyzuje dva komunikační protokoly - DNP3 a IEC 60870-5-104. Dále se v práci rozebírá analýza anomálií a bezpečnostních hrozeb systémů SCADA. Hlavním cílem je navrhnout a implementovat takový systém, který bude schopný detekovat anomálie zachycené na tomto systému. K získání referenčních dat a k testování slouží simulační prostředí daných protokolů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 34 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Sobotka, Ladislav
6 Sobotka, Libor
4 Sobotka, Lubomír
9 Sobotka, Luboš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.