Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Automatic recognition of human hand gestures
Olejár, Adam ; Křupka, Aleš (oponent) ; Číka, Petr (vedoucí práce)
This bachelor thesis is aimed at realization application detecting hand in the video from a webcam. The first section describes the pre-processing options and object detectors based on different methods. Second part of the project talks about cross-platform Java language and useful libraries for project realization. The third section is a summary realization of the assignment.
Luminance error correction of high definition LED screens.
Komloši, Michal ; Smékal, David (oponent) ; Olejár, Adam (vedoucí práce)
This bachelor’s thesis describes and offers possible software solution of luminance errors, that are made on HD LED screens due to the temperature dependence of LED cabinets, which the LED screens are consist of.
Multimediální přehrávač ovládaný gesty lidské ruky
Novotný, Luděk ; Přinosil, Jiří (oponent) ; Olejár, Adam (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem detektoru gest lidské ruky. Teoretická část probírá obvyklé současné metody segmentace a detekce. Byly vybrány ty, které by byly nejvhodnější pro ovládání multimediálního přehrávače. Navržený algoritmus je následně popsán pomocí vývojových diagramů. Detektor je napsán v jazyce Java s využitím knihovny OpenCV. K detekci gest je použita segmentační metoda odečítání pozadí a aproximace konvexním mnohoúhelníkem. Detektor je schopen rozlišit šest gest a sledovat střed dlaně. Nakonec byl detektor propojen s navrženým a implementovaným prohlížečem dokumentů, obrázků a multimediálních souborů.
Měření výšky postavy v obraze
Olejár, Adam ; Přinosil, Jiří (oponent) ; Říha, Kamil (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce bolo zhrnutie teórie nutnej pre úpravu, detekciu postavy a výpočet výšky detekovanej postavy v obraze. Následne boli tieto informácie aplikované pri implementáciu algoritmu. Prvá polovica práce teoreticky rozoberá skúmanú problematiku. Pojednáva o základných metódach predspracovania obrazu, rovinnej a projektívnej geometrie a ich transformácií. Popisuje skreslenie, ktoré do obrazu vnášajú nedokonalosti optických sústav kamier a možnosti jeho odstránenia. Následne vysvetľuje algoritmus HOG a opisuje samotnú metódu určenia výšky postavy. V Druhej polovici práce je zdokumentovaný vytvorený algoritmus spolu s jeho štatistickým vyhodnotením.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.