Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  předchozí11 - 15  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza vybrané skupiny zboží - biopotraviny
Bosíková, Jana ; Kališová, Libuše (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
analýza postojů české populace k biopotravinám, porovnání se zahraničím, cenový výzkum
Hodnocení kvality, rozsahu a prodeje služeb hotelového řetězce
Gerstmanová, Anna ; Kališová, Libuše (vedoucí práce) ; Hamrle, Rudolf (oponent)
Hodnocení služeb největšího čwského hotelového řetězce Orea Hotels a jeho situace v kontextu cestovního ruchu v České republice. Hodnocení současné kvality služeb, rozsahu služeb a posouzení prodeje produktu Orea Hotels s cílem řešit případné problémy v těchto oblastech a navržení změn.
Analýza studentských bankovních účtů
Vrána, Lukáš Mgr. ; Kališová, Libuše (vedoucí práce) ; Koláček, Michal (oponent)
Cílem práce byla analýza studentských bankovních účtů v České republice. Její součástí byl podrobný popis situace a následné srovnání studentských účtů přítomných na našem trhu. Vytvořil jsem srovnávací model, pomocí kterého jsem identifikoval nejlepší nabídku. Dále jsem provedl dotazníkové šetření majitelů studentských bankovních účtů. Výsledky jednotlivých odpovědí byly zobrazeny ve formě grafického přehledu i s uvedením případného ověření platnosti statistických hypotéz. Na základě takto získaných dat jsem vytvořil soubor doporučení pro marketing studentských bankovních účtů.
Příležitosti a rizika rozšiřování značky
Konečný, Karel Mgr. ; Kališová, Libuše (vedoucí práce) ; Dušková, Dagmar (oponent)
Teoreticko-metodologická část se zabývá teorií, architekturou a strategiemi značky, se zaměřením na strategii rozšiřování značky. Aplikační část charakterizuje kategorii tabákových výrobků, analyzuje volbu strategie rozšíření značky jako odezvu na stagnaci značky. Dále podrobně hodnotí novou podznačku Davidoff Neon, jednotlivé prvky marketingového mixu, definuje chyby ve strategii i implementaci a podává doporučení pro marketingový tým. Závěr shrnuje cíle práce a formuluje závěrečná doporučení.
Celebrity v reklamě na alkoholické nápoje
Vrátil, Jiří Mgr. ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Kališová, Libuše (oponent)
Cílem práce bylo vytvořit doporučení pro výběr celebrity do reklamy na alkoholické nápoje, respektive tří tuzemských značek (Becherovka, Absinth a Královská medovina). Uvádím použitou metodiku, dále se věnuji vlastnímu výběru značek alkoholických nápojů (proč jsem se rozhodl pro dané brandy) a předkládám stručnou charakteristiku jak nápojů, tak výrobců, pro které mohou být výstupy mé práce zejména užitečné. Následuje výběr charakteristik a vlastností člověka, jež by měly odpovídat image jednotlivých značek alkoholických nápojů a výběr celebrit potenciálně vhodných k propagaci zvolených značek. Poté prezentuji výsledky vlastního marketingového šetření, jehož hlavním cílem byl výběr celebrit vhodných k propagaci výše jmenovaných nápojů (doplňkově jsem pak na základě zmíněného výzkumu určil optimální prostředí pro exekuci reklamy).

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   předchozí11 - 15  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Kališová, Lenka
1 Kališová, Lucia
2 Kališová, Lucia,
1 Kališová, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.