|
Variantní řešení silnice I/57 v úseku Semetín-Bystřička
Kovářová, Veronika ; Čepil, Jiří (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem mé diplomové práce je, variantní řešení silnice I/57 v úseku Semetín-Bystřička. Trasa navržené komunikace, byla v části stávající komunikace zachována, pro její plné využití. Byly vypracovány 4 navržené varianty daného řešení, 3 varianty se snaží co nejvíce využít stávající komunikaci, za obcí Jablůnka, jedna navržená varianta B, vede mimo stávající komunikaci.
|
|
Analýza projektového řízení výstavby webové stránky
Šraděja, Ondřej ; Hrůzová, Helena (vedoucí práce) ; Kovářová, Veronika (oponent)
Bakalářská práce pojednává o projektovém řízení výstavby webové stránky. Je rozdělena na tři části. První část, teoretická, vysvětluje základní pojmy problematiky projektového řízení a software vývoje. Druhou částí je metodologie, která uvádí základní nástroje sběru dat, analýzy a vyhodnocování. Třetí část je praktická a je následně rozdělena do tří částí. První z nich pojednává o charakteristice společnosti Fox Hunter s.r.o., jejiž tým realizoval daný projekt výstavby webové stránky. Druhou částí je kvalitativní analýza, která analyzuje projektové řízení u daného projektu a odhaluje jeho nedostatky. Poslední částí jsou navrhnutá opatření, tedy doporučené řešení nalezených nedostatků.
|
| |
|
Uživatelské hodnocení a jeho vliv na ochotu ke koupi v online prostředí
Kovářová, Veronika ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Cílem bakalářské práce je definovat vliv recenzí na potenciální zákazníky v online prostředí. Definovat druhy recenzí, které by spotřebitele v kupním rozhodovacím procesu ovlivnili pozitivně, a které naopak pro potenciální zákazníky odpovídající hodnotu nemají. Recenze budou porovnány nejen z pohledu strukturovanosti respektive nestrukturovanosti, ale také z obsahové části publikovaného textu: jeho formy, délky, odbornosti a jazykové kvality. K zjištění výše uvedeného bude využita kontaktní metoda kvalitativního výzkumu v podobě osobního interwiev s dobrovolnými respondenty, kteří budou osloveni pomocí sociální sítě. Cílem výzkumu nebude pouze zjistit, jaké recenze mají největší vypovídající hodnotu pro uživatele, ale také definovat, jakou formu vyjádření recenzenti preferují a jak zajistit, aby spotřebitele psali hodnotné a kvalitní recenze.
|
| |
| |
|
Motivace zaměstnanců v neziskové organizaci
Kovářová, Veronika ; Pauknerová, Daniela (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zjistit hlavní faktory motivující pracovníky v neziskových organizacích a faktory vedoucí k jejich spokojenosti. Dalším cílem je vyšetřit aktuální stav motivace zaměstnanců ve dvou nestátních neziskových organizacích. V první části práce je vymezen neziskový sektor se zaměřením na nestátní neziskové organizace. Dále je vysvětlena motivace, faktory ji ovlivňující, několik teorií motivace a propojení motivace se spokojeností. V druhé části jsou představeny dvě nestátní neziskové organizace a následně je v nich pomocí rozhovorů a dotazníkového šetření zjištěn současný stav motivace a spokojenosti pracovníků.
|