Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Současné technologie výroby barevných fotografií
Štěpánková, Eva ; Jančovičová, Viera (oponent) ; Dzik, Petr (vedoucí práce)
Práce podává stručný přehled o současných způsobech velkoobjemové výroby barevných fotografií a hodnotí výhody a nevýhody jednotlivých technologií. Dále je provedeno porovnání jednotlivých technologií z hlediska dosažitelné barevnosti.
Rodinný dům s ordinací lékaře
Štěpánková, Eva ; Ing.Josef Remeš (oponent) ; Čupr, Karel (vedoucí práce)
Bakalářská práce Rodinný dům s ordinací lékaře je zpracována formou projektové dokumentace obsahující všechny náležitosti dle platných předpisů. Navržený dům je umístěn na parcele č. 272/1 a 272/2 v obci Srch.
Výchova a vývoj dítěte v neúplné rodině
ŠTĚPÁNKOVÁ, Eva
Práce se v teoretické části zabývá charakteristikou rodiny, jejím vývojem, typy a funkcemi, výchovou v rodině, výchovnými metodami a vlivem rodinné výchovy na vývoj dítěte. V posledních letech často zaznamenáváme rozpady a nestabilitu partnerských vztahů, které dítě ovlivňuje. Příkladem jsou poruchy základních funkcí rodiny, rozpad rodiny a důsledky pro dítě. V praktické části se autor formou rozhovoru zaměřil na děti z neúplných rodin (dnes již dospělých lidí) a jejich vnímání rozpadu rodiny s případnými následky. Tato část se zabývá současnými problémy, kterými jsou úprava poměrů, vztahy mezi rodiči a dítětem a případnými novými partnery obou rodičů a tím i nevlastních sourozenců. Cílem bakalářské práce bylo zjistit informace o respondentech z neúplných rodin a jejich poznatky o případném negativním dopadu.
Marketing plan of the Ryor company
Sovšáková, Radka ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Štěpánková, Eva (oponent)
Cieľom diplomovej práce je vytvoriť marketingový plán spoločnosti Ryor na 1 rok. Teoretická časť poskytuje východiská pre metódy použité v praktickej časti. Tá začína predstavením spoločnosti Ryor, situačnou analýzou, konkrétne sekundárnou analýzou interných dát, výsledkov kvalitatívneho výskumu z roku 2009, Porterovej analýze piatich síl a napokon bol kvalitatívny výskum doplnený o vlastné dotazníkové šetrenie. Na základe záverov situačnej analýzy bol zhodnotený súčasný zámer spoločnosti a boli navrhnuté nové ciele na nasledujúci rok a tiež marketingová stratégia. Stratégia je v ďalšej podkapitole prevedená do konkrétnych stratégií marketingového mixu. Podrobný návrh jednotlivých aktivít a ich načasovanie poskytuje akčný plán a rozpočet. Plán ukončujú navrhované systémy kontroly a možnosti hodnotenia efektivity komunikácie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
15 ŠTĚPÁNKOVÁ, Eva
1 Štěpánková, Eliška
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.