Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vietnamsko-česky bilingvní adolescenti na EEG - efekt bilingvnosti na kognitivní výhodu
ŠIMKOVÁ, Kateřina Marie
Současným progresivním tématem psychologie jsou aspekty lidské psychiky, rodící se v nejsložitější hmotě, kterou kdy mělo lidstvo možnost sledovat. V mozku. Tato bakalářská práce se stručně zabývá cerebrálními mechanismy neuroplasticity a jejími vlivy na život člověka. Zejména potom na kognitivní výhodu bilingvismu, jež je zkoumána v praktické části prostřednictvím elektroencefalografického měření vietnamsko-česky bilingvních osob při řešení úkolu detekce písmene. Je předpokládáno, že v rámci vlivu bilingvismu na neurální organizaci mozku, budou mít vietnamsko-česky bilingvní probandi kognitivní výhodu v behaviorální části dat. Zároveň z hlediska pozměněné neurální organizace je předpokládáno, že bilingvní budou mít obecně rozdílné hodnoty evokovaných potenciálů v lingvistických oblastech mozku. Výsledná analýza potvrzuje uvedené neurální rozdíly. Hypotézy o behaviorální výhodě byly ovšem falzifikovány.
Eutanazie - ano či ne?
ŠIMKOVÁ, Tereza Kateřina
Bakalářská práce se zabývá otázkou eutanazie, zvláště jejímu pojetí v knize Dobrá smrt? Hanse Künga. V první kapitole se věnuji základnímu vymezení a pochopení pojmu eutanazie. Vysvětluji pojem eutanazie a popisuji její formy. Ve druhé kapitole se snažím zachytit, jak se měnil postoj k eutanazii od starověku k novověku a jaký je pohled na eutanazii dnes. Ve třetí kapitole se věnují paliativní péči, která je hlavním pilířem péče hospicové. Dále uvádím argumenty pro a proti legalizaci eutanazie. V poslední kapitole uvádím myšlenky teologa Hanse Künga, který považuje eutanazii za důstojné ukončení lidského života.
Možnosti zabezpečení práva občanů na zaměstnání v působnosti úřadu práce.
Šimková, Kateřina ; Varvažovská, Pavla (vedoucí práce) ; Pavel, Pavel (oponent)
Hlavním cílem práce je doporučení návrhu změn či rozšíření služeb v působnosti kontaktních pracovišť Úřadu práce ČR. Návrh je zpracován na základě výsledků dílčích cílů práce. Diplomová práce se skládá ze tří částí, teoretických východisek, charakteristiky prostředí a terénního šetření. Hlavním tématem teoretických východisek jsou nástroje, které Úřad práce ČR využívá pro zabezpečení práva občanů na zaměstnání. Práce se věnuje jejich charakteristice, využití a legislativnímu rámci. Terénní šetření je zaměřeno na kvalitativní a kvantitativní šetření způsobů informování uchazečů o zaměstnání o službách úřadu práce, zájmu mezi uchazeči o zaměstnání o využití konkrétních služeb úřadu práce a míry spokojenosti se službami úřadu práce. Práce dále zjišťuje, jakým způsobem uchazeči o zaměstnání hledají zaměstnání a jaké v této souvislosti vnímají překážky. Výsledky a diskuse na konci práce porovnávají názory uchazečů o zaměstnání a zaměstnanců Úřadu práce ČR, a zároveň v jiném pohledu hodnotí a porovnávají přístupy tří kontaktních pracovišť Úřadu práce ČR. Závěr obsahuje, mimo jiné, doporučení změn a rozšíření služeb v působnosti kontaktních pracovišť Úřadu práce ČR.
Postavení absolventů soukromých a veřejnoprávních vysokých škol na trhu práce
Šimková, Kateřina ; Vostrovská, Zdenka (vedoucí práce) ; Barák, Vladimír (oponent)
Práce zkoumá rozdílnost postavení absolventů soukromých a veřejnoprávních vysokých škol na trhu práce. Jsou popsány hlavní rozdíly mezi oběma typy institucí. Součástí jsou argumenty pro existenci obou typů institucí a na problematiku je nahlíženo i z hlediska návratnosti nákladů z investice do vzdělání. K hlavní analýze je použita metoda dotazníkového šetření a řízených rozhovorů s personálními agenturami. Byla jednoznačně potvrzena hlavní hypotéza práce, tedy že absolventi soukromých vysokých škol jsou na trhu práce hodnoceni hůře než absolventi veřejnoprávních vysokých škol.
První pomoc v učivu biologie na SŠ
ŠIMKOVÁ, Kateřina
Cílem diplomové práce bylo provést didaktický rozbor tématu První pomoc v učivu biologie na SŠ a vytvořit projekt, který se zaměřuje na výuku první pomoci. Projekt nabízí učitelům možnost, jak postupovat při výuce první pomoci. V kapitole teoretická východiska je zmíněna problematika první pomoci v osnovách a učebnicích biologie, dále je zpracována historie první pomoci a vyučovací metody vhodné pro výuku první pomoci. Tato část se zaměřuje na různé didaktické metody používané v průběhu projektu, především na aktivizující metody a na metody slovní. Hlavní částí diplomové práce je návrh projektu, který se skládá ze čtyř částí: teoretická příprava, nácvik první pomoci, nácvik první pomoci za použití situačních metod, soutěž s testem. Během projektu si studenti osvojí základní dovednosti, sloužící ke správnému postupu při ošetřování poranění a úrazů. Součástí práce jsou přílohy, v nichž se nachází ukázka zadaného testu, ukázka vypracovaného testu, grafy úspěšnosti studentů v testu a fotografie pořízené při realizaci projektu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 ŠIMKOVÁ, Kamila
18 ŠIMKOVÁ, Kateřina
1 ŠIMKOVÁ, Kateřina Marie
7 ŠIMKOVÁ, Klára
1 ŠIMKOVÁ, Kristina
12 ŠIMKOVÁ, Kristýna
6 Šimková, Kamila
10 Šimková, Karolína
7 Šimková, Klára
12 Šimková, Kristýna
2 Šimková, Květoslava
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.